Sekalaista mussuttelua

Mun yksi omituisimmista "en kuulu /etnisesti/ joukkoon" kokemuksista on Hannoverista, Herrenhausenin kaupunginosasta.
Olin ollut messuilla ja puku päällä palaamassa residenssiin, ajattelin mennä paikalliseen nauttimaan paikallisen panimon tuotteita - semmoista 7 minuutin bisseä.. nam. Enhän mä tiennyt että Herrenhausenilaiset katsovat olevansa ei-Hannoverilaisia, mitä on ulkopuolisen vaikea käsittää. Sisääntulo oli kuin Sergio Leonen leffasta, täysi hiljaisuus ja kaikki kääntyi tuijottamaan. Baarissa kaveri tosi vaikeena rakenteli meille bisset ja kun mentiin pöytään, yksi paikallinen tuli kertomaan jotain Tosiasioita. Saatiin bisset puoleen väliin (johon ei mennyt kauan) kun henkilökunnan edustaja tuli kertomaan että, jos nyt lähdetään niin päästään vielä ulos ja hän johdattaa meidän keittiön kautta takaovelle ja siellä odottaakin jo taksi herroja.. äskeinen pöytäseura lähti hakemaan narikasta kylmää rautaa meille. Että bitte ja auf wiedersehen... :D

Vaikka menee jo OT, niin ex-vaimo nuorempana hiljensi kuulemma kokonaisen skottipubin Invernessissä. Se onnistui tilaamalla Jack Daniels-viskin kokiksella ja jäillä... Tripla-loukkaus..tilata jenkkiviskiä traditionaalisessa skottipubissa...kokiksella...ja jäillä...(suosittu paukku Maltalla jostain syystä jota en ymmärrä) :D Oli ex-appiukon mukaan niin hiljaista, että nuppineulan putoaminen lattialle olis kuulunut. :D

Tämä juttu sopinee paremmin tänne sekalaista -osioon. Minulle on sattunut yksi hieman vastaava läheltä piti -tilanne. 2013 olin Berliinissä viikonloppureissulla. Hostelli jossa olin yötä, oli paikallisen irkkupubin yläkerrassa. No, jo ensimmäisenä iltana heti kaupunkiin saapumisen jälkeen päätin katsastaa kyseisen alakerran juottolan. Paikka oli täynnä umpijurrissa olevia irlantilaisia ukkoja. Menin baaritiskille ja tilasin viskin. Jo heti tämän jälkeen tiskillä notkunut herraseurue haastoi minut kädenvääntöön. Samalla kysyivät että mistä mahtanee vieras olla kotoisin. Vastasin tietysti että Finlandista. No, näillä Paddyillä ja Liameilla kun oli promilleja jo veressä ihan riittävästi, niin ymmärsivät väärin, että ENGLANDISTA. Vittu että alkoi kuumottaa, kun äijien ilme happani kuin taikaiskusta. Ja turpaanvedolla uhkailtiin saman tien. Onneksi saksalainen baarimikko puuttui tilanteeseen ja varsin kovaan ääneen ärähti irkuille, että heppu totesi kyllä olevansa Suomesta.

No tilanne onneksi laukesi. Hävisin kädenväännössä, mutta selkään taputtelivat ja tarjosivat Tullamore -paukut vielä lähtiäisiksi. Tämän jälkeen hipsin jatkamaan Berliinin yöelämään tutustumistani.
 
Tämä juttu sopinee paremmin tänne sekalaista -osioon. Minulle on sattunut yksi hieman vastaava läheltä piti -tilanne. 2013 olin Berliinissä viikonloppureissulla. Hostelli jossa olin yötä, oli paikallisen irkkupubin yläkerrassa. No, jo ensimmäisenä iltana heti kaupunkiin saapumisen jälkeen päätin katsastaa kyseisen alakerran juottolan. Paikka oli täynnä umpijurrissa olevia irlantilaisia ukkoja. Menin baaritiskille ja tilasin viskin. Jo heti tämän jälkeen tiskillä notkunut herraseurue haastoi minut kädenvääntöön. Samalla kysyivät että mistä mahtanee vieras olla kotoisin. Vastasin tietysti että Finlandista. No, näillä Paddyillä ja Liameilla kun oli promilleja jo veressä ihan riittävästi, niin ymmärsivät väärin, että ENGLANDISTA. Vittu että alkoi kuumottaa, kun äijien ilme happani kuin taikaiskusta. Ja turpaanvedolla uhkailtiin saman tien. Onneksi saksalainen baarimikko puuttui tilanteeseen ja varsin kovaan ääneen ärähti irkuille, että heppu totesi kyllä olevansa Suomesta.

No tilanne onneksi laukesi. Hävisin kädenväännössä, mutta selkään taputtelivat ja tarjosivat Tullamore -paukut vielä lähtiäisiksi. Tämän jälkeen hipsin jatkamaan Berliinin yöelämään tutustumistani.
Minä olen nähnyt hyväksi ulkomailla korostaa, että olen suomalainen turisti, maasta riippumatta. Tämän kun kertoo sopivassa hetkessä heti kärkeen, niin välttyy monelta. En ole nähnyt tarpeelliseksi yrittää sulautua, koska siinä voi tosiaan kaikenlaista tapahtua, ja toisaalta ulkopuoliselle voidaan antaa anteeksi kaikenlaista, mitä muuten ei annettaisi.
 
Tämä juttu sopinee paremmin tänne sekalaista -osioon. Minulle on sattunut yksi hieman vastaava läheltä piti -tilanne. 2013 olin Berliinissä viikonloppureissulla. Hostelli jossa olin yötä, oli paikallisen irkkupubin yläkerrassa. No, jo ensimmäisenä iltana heti kaupunkiin saapumisen jälkeen päätin katsastaa kyseisen alakerran juottolan. Paikka oli täynnä umpijurrissa olevia irlantilaisia ukkoja. Menin baaritiskille ja tilasin viskin. Jo heti tämän jälkeen tiskillä notkunut herraseurue haastoi minut kädenvääntöön. Samalla kysyivät että mistä mahtanee vieras olla kotoisin. Vastasin tietysti että Finlandista. No, näillä Paddyillä ja Liameilla kun oli promilleja jo veressä ihan riittävästi, niin ymmärsivät väärin, että ENGLANDISTA. Vittu että alkoi kuumottaa, kun äijien ilme happani kuin taikaiskusta. Ja turpaanvedolla uhkailtiin saman tien. Onneksi saksalainen baarimikko puuttui tilanteeseen ja varsin kovaan ääneen ärähti irkuille, että heppu totesi kyllä olevansa Suomesta.

No tilanne onneksi laukesi. Hävisin kädenväännössä, mutta selkään taputtelivat ja tarjosivat Tullamore -paukut vielä lähtiäisiksi. Tämän jälkeen hipsin jatkamaan Berliinin yöelämään tutustumistani.
Olin joskus 90-luvun puolivälissä Frankfurtissa ja kävimme sunnuntai aamupäivänä "vanhan"kaupungin puolella. Ajateltiin juoda kahvit .. mutta sieltä löytyi irkkupubi, jonka ulkopuolella oli tarjoilijat röökillä ja kovasti väsähtäneen näköisinä latkivat nämä tarjoilija-tytöt bisseä. Joten ajateltiin ottaa bisset kahvin tilalle. No - siellä pubissa oli ollut irkkubileet edellisenä iltana ja mimmit sanoi että "tää on kii, tai ei.., mutta jos löydätte jostain olutta niin tuokaa meillekin kun kaikki on ihan paskana".(?!?) Mentiin sisään .. ja tottatosiaan, kaikki oli aivan paskana. Seinissä oli tägejä "IRA" ja ties mitä tuoleista puuttui jalat, pöydät sirpaleina baaritiskikin oli rikki, kaikki lasit ja pullot hajotettu, vessan ovi paikoiltaan ja vessan pönttö sirpaleina.. etc. Jostain löytyi muutama bissepullo jotka kaivettiin kaverin kanssa mukaan ja asetuttiin siihen ulos tyttöjen kanssa nauttimaan keväästä.

Joku osaa bailata.
 
Kevätsää uumoilee keskimääräistä lämpimämpää kesää:
http://ilmatieteenlaitos.fi/pitkan-ennusteen-seuranta

Vuodenaikaisennuste
Euroopan keskipitkien ennusteiden keskuksen (ECMWF) maaliskuun 2017 alussa julkaiseman vuodenaikaisennusteen mukaan huhtikuusta kesäkuuhun ulottuvalla kolmen kuukauden jaksolla on odotettavissa keskimäärin seuraavaa:

Lämpötila
  • Jakson keskilämpötila on suuressa osassa maassa 1 - 2 astetta tavanomaista korkeampi. Todennäköisyys tavanomaista korkeammalle keskilämpötilalle on 80 - 90 %.
Sademäärä
  • Jakson sademäärän ennustetaan olevan yleisesti hieman keskimääräistä suurempi. Maan itäosassa ja Kainuussa selvää poikkeamaa keskimääräisestä ei ole ennusteessa havaittavissa.

Ennuste päivitetään pääsääntöisesti ennen kuukauden puoltaväliä riippuen muun muassa pyhäpäivistä ja viikonlopuista.

9.3.2017
 
Löysin itselleni sopivan kuntavaaliehdokkaan. Testituloksen mukaan minun tulee äänestää Ramboa. :)

http://supervaalikone.com/tarkista.php

Testituloksen mukaan minun pitäisi äänestää itseäni. :oops:

Sama tulos.
Hitler, Roope Ankka ja Godzilla olivat lähellä:eek::confused:

Kekkonen, Kekkonen, Kekkonen, ... o_O

Täytyy tehdä varmuuden vuoksi toinenkin testi, jotta näkee onko kaikki kunnossa:
http://testaa.net/miestesti/
Miestesti

meter.gif
puna.gif
Miestesti
Olet 77.41 %:n mies

Diagnoosi:
Alat lähestymään jo tosimiehen rajoja. Miehisyytesi kaipaa kuitenkin vielä säätöä, jos haluat nousta seuraavalle tasolle. Jos olet itse tyytyväinen nyt miehisyyteesi, niin voit jäädä tälle tasolle. Sinulla ei ole mitään hävettää.

Suositeltava lääke:
Tilaa pitsa parilla oluella.

Tuumasta toimeen. Olutta on jääkaapissa ja pitsaakin löytyy. Varmistetaan samalla kuitenkin vielä eräs toinen asia:
http://testaa.net/seksuaalisuustesti/
Seksuaalisuustesti

meter.gif
puna.gif
Seksuaalisuustesti
Olet 91.24 %:n homoseksuaali

Diagnoosi:
Homoutesi on jo näkyvää. Et pysty peittelemään tunteitasi ja jos pystyt on se jo todella vaikeaa. Jos olet vielä kaapissa, niin nyt on aika tulla jo ulos. Muut jo tiedostavat homoutesi. Turhaa häpeät uusia tunteitasi.

Suositeltava lääke:
Tule ulos kaapista.

Huh. Ehdin jo ihan säikähtää... :D:D:D
 
Portilla: En ole gynekologi, mutta on käsketty vilkaista.

https://www.stara.fi/2016/03/19/viinat-vaginassa-festareille/

prezzyboxboozetube19032016x.jpg


Viinat vaginassa festareille? Salakuljetukseen uusia keinoja
VIIHDEUUTISET 19.3.2016, 8:30 · STARA.FI
Jaa FacebookissaTwiittaa


Alkoholin salakuljetus kesätapahtumiin on melko yleistä monissa maissa, mutta erityisesti byroslavian Suomessa se on poikkeuksellisen yleistä. Tapoja salakuljettamiseen on lukemattomia, ja nyt brittiyhtiö on lanseerannut naisille uudenlaisen keinon piilottaa alkoholi tamponiksi naamioituun muoviputkiloon järjestysmiesten tavoittamattomiin.

Prezzy Box -yhtiön uutuustuote Booze Box on eräänlainen tekotamponi, joka on todellisuudessa kuitenkin pienikokoinen pullo. Noin 20 euron hintaisessa paketissa myydään kolme putkiloa, jotka nainen voi halutessaan täyttää alkoholilla.

Täytetyt putkilot voi yrittää salakuljettaa halutulle alueelle joko niiden alkuperäisessä pakkauksessa tai työntämällä putkilot esimerkiksi hetkeksi sisäänsä. Festarien porteilla järjestysmiehillä ei ole oikeuksia ruumiintarkastuksiin, joten uutuustuote ei kovin helposti paljastu. Alkuperäisessä pakkauksessa salakuljetettava alkoholi on vaarassa paljastua.

prezzyboxboozetube19032016a.jpg
 
Tuliylläkön tappioiden minimointia. Itsemurhapommittaja saa tapettua suomessa vain yhden itsensä lisäksi.

Jaakko ikuisti hulvattoman kuvan bussia odottavista ihmisistä: "Kyllä siinä näkyy suomalaisten juroisuus"

Sunnuntai 19.3.2017 klo 13.20 http://www.iltalehti.fi/uutiset/201703192200087910_uu.shtml

Kuljetusyrittäjä Jaakko Ikonen nappasi viime viikolla Äänekoskella kuvan, jonka perusteella suomalaisia ei ainakaan voi syyttää liiallisen suupalteiksi saati seurallisiksi.


Bussinodottajat Äänekoskella eivät välittäneet tehdä tuttavuutta toistensa kanssa. (JAAKKO IKONEN)
Haukiputaalainen kuljetusalan yrittäjä Jaakko Ikonen ajoi viime viikolla Äänekoskella perisuomalaisissa maantiemaisemissa, kun Nelostien varressa vastaan tuli hilpeä näky.

Kuvassa useat bussinodottajat olivat asettuneet kymmenien metrien jonoksi tien varteen - suorastaan mahdollisimman kauas toisistaan.

- Kyllä siinä näkyy suomalaisten juroisuus. Se, ettei tarvitse puhua toisille, Ikonen kiteyttää havaintonsa.

- Ei ole kyllä tällaista näkyä tullut ennen vastaan.

Kuva on otettu ajon aikana, joten Ikonen ei tiedä, millaisella menestyksellä toisiaan välttelevien jonottajien joukko astui bussiin.

Hänen nappaamastaan kuvasta uutisoi ensin Kaleva.

SANNI MATTILA
 
Onhan tuo nyt aivan järjetöntä, en ymmärrä tuota jonottamista. En minäkään tykkää olla toisissa kiinni mutta kyllä minä olisin mennyt ihan tunne tien varteen pysäkille odottamaan, minulle riittää että on pari metriä tyhjää tila.

Tässä toinen esimerkki suomalaisesta järjettömyydestä. Tuossa minä olisn mennyt katoksen viereen seisomaan.
fpv0whf.jpg
 
Onhan tuo nyt aivan järjetöntä, en ymmärrä tuota jonottamista. En minäkään tykkää olla toisissa kiinni mutta kyllä minä olisin mennyt ihan tunne tien varteen pysäkille odottamaan, minulle riittää että on pari metriä tyhjää tila.

Tässä toinen esimerkki suomalaisesta järjettömyydestä. Tuossa minä olisn mennyt katoksen viereen seisomaan.
fpv0whf.jpg
En ole itse nähnyt moista livena. Yleensä ihmiset ovat katoksen alla. Jotenkin hiljaa huomioidaan ensin tulleita ja erityisesti vanhuksia. Suomessa on niin hyvä julkinen liikenne, että harvoin syntyy ruhkautumista. Ainoana ongelmana afrikkalaiset bussikuskit jotka rähinoi meidän linjallamme - ovat helvettin epäkohteliaita, voivat jostain asiallisesta kysymyksestä solvata ja ilkeillä ja jos kertoo että teet valitusta, kun kuski keskeyttyy ajamisen sijasta matkustajien ahdisteluun, voivat jopa tahallaan puristaa ovien väliin kun poistuu bussista.
 
Tähän uutiseen voi sanoa, että *EI NÄIN*... :D :D :D

http://www.hs.fi/urheilu/art-2000005134730.html

ETELÄ-AFRIKAN jalkapalloliigan putoamistaistelussa nähtiin tiukka taistelu ja sen jälkeen yksi ikimuistoisimmista haastatteluista perjantaina, kun Ajax Cape Town joutui tyytymään kotikentällään tasapeliin Free State Starsia vastaan.

Ottelun parhaaksi pelaajaksi valittiin vierasjoukkueen ghanalaishyökkääjä Mohammed Anas, joka takasi kahdella maalillaan joukkueelleen tärkeän pisteen 2–2-tasapelistä.

LOPPUVIHELLYKSEN jälkeen Anas, 22, pääsi kommentoimaan ottelua ja ensimmäistä valintaansa parhaaksi pelaajaksi, mutta haastattelu ei mennytkään ihan suunnitellusti.

”Olen aina halunnut saada tämän palkinnon, joten kiitos paljon, Anas aloitti tunteikkaana.

”Arvostan kaikkia fanejani, vaimoani ja tyttöystävääni”, hän jatkoi, kunnes tajusi, mitä oli sanonut ja yritti korjata tilanteen.

”Olen niin pahoillani, siis vaimoani, rakastan sinua niin paljon koko sydämestäni. Kiitos tuestasi, lisää on tulossa.”


http://www.hs.fi/urheilu/art-2000005135496.html

ANAS YRITTI JO tuoreeltaan paikata tilannetta pyytämällä vaimoltaan anteeksi. Myöhemmin hän vakuutti, että hänellä ei edes ole tyttöystävää, ainostaan vaimo.

”Perheeni tietää, että kutsun tytärtäni tyttöystäväksi. Puhuin hänestä. Minulla ei ole tyttöystävää”, Anas kommentoi Britannian yleisradion BBC:n mukaan.


:D :D :D
 
http://www.cardprotect.fi/
Näin helposti voidaan varastaa pankkikorttia :confused: nykyisin

Kun luen miten rikollisuus kehityy, tulee vähintäin turvaton olo. Mikä maailma!

Onko kenellä jo tälläinen suojus?
 
Viimeksi muokattu:
http://www.cardprotect.fi/
Näin helposti voidaan varastaa pankkikorttia :confused: nykyisin

Kun luen miten rikollisuus kehityy, tulee vähintäin turvaton olo. Mikä maailma!

Onko kenellä jo tälläinen suojus?
No.. ei se ihan noin kätevästi mene. Tuossa oli kyseessä .. tuotesijoittelua ;)
Huolellinen toki pitää olla - suurin osa korttirikollisuudesta kohdistuu kuitenkin varsin helppoihin kohteisiin. EMV sirukortti ei kuulu rikollisten kannalta heppoisimpaan sarjaan.
 
No.. ei se ihan noin kätevästi mene. Tuossa oli kyseessä .. tuotesijoittelua ;)
Huolellinen toki pitää olla - suurin osa korttirikollisuudesta kohdistuu kuitenkin varsin helppoihin kohteisiin. EMV sirukortti ei kuulu rikollisten kannalta heppoisimpaan sarjaan.

Oletko kuullut että jotkut tietokoneiden korjaajat, esim.näyttölasin tabletteihin vaihtavat kysyvät suoraan "mikä on avauskoodi?". Jos asiakas ihmettelee miksi hänen pitää antaa avuskoodin omalle konelle, niin tulee aika härski selitys, no miten me voidaan tarkistaa toimiiko se. Mitä ne eroavat rikollisista, jotka nuuskivat pankitunnuksia? Minusta ei mitenkään.
Mitä mieltä olet tästä?

Hyvän tapaan mukaan toimivat liikeet esim Applen valtuutetut korostavat että operaatorin pin kortti pitää ottaa pois ja muistia nollata, kotelot veks, kaikki ylimääräinen veks.

Mihin jotkut (mahdollisesti) hujarit tarvitsevat toisten ihmisten tietokoneiden avauskoodit? Urkimaan yksityistietoja?Eikäs korjailla ole muita keinoja tarkistaa esim tablettin toimivuus remonttin jälkeen?
 
Back
Top