D
Deleted member 1262
Guest
Testituloksen mukaan minun pitäisi äänestää itseäni.Löysin itselleni sopivan kuntavaaliehdokkaan. Testituloksen mukaan minun tulee äänestää Ramboa.
http://supervaalikone.com/tarkista.php
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Testituloksen mukaan minun pitäisi äänestää itseäni.Löysin itselleni sopivan kuntavaaliehdokkaan. Testituloksen mukaan minun tulee äänestää Ramboa.
Sama tulos.Löysin itselleni sopivan kuntavaaliehdokkaan. Testituloksen mukaan minun tulee äänestää Ramboa.
Mun yksi omituisimmista "en kuulu /etnisesti/ joukkoon" kokemuksista on Hannoverista, Herrenhausenin kaupunginosasta.
Olin ollut messuilla ja puku päällä palaamassa residenssiin, ajattelin mennä paikalliseen nauttimaan paikallisen panimon tuotteita - semmoista 7 minuutin bisseä.. nam. Enhän mä tiennyt että Herrenhausenilaiset katsovat olevansa ei-Hannoverilaisia, mitä on ulkopuolisen vaikea käsittää. Sisääntulo oli kuin Sergio Leonen leffasta, täysi hiljaisuus ja kaikki kääntyi tuijottamaan. Baarissa kaveri tosi vaikeena rakenteli meille bisset ja kun mentiin pöytään, yksi paikallinen tuli kertomaan jotain Tosiasioita. Saatiin bisset puoleen väliin (johon ei mennyt kauan) kun henkilökunnan edustaja tuli kertomaan että, jos nyt lähdetään niin päästään vielä ulos ja hän johdattaa meidän keittiön kautta takaovelle ja siellä odottaakin jo taksi herroja.. äskeinen pöytäseura lähti hakemaan narikasta kylmää rautaa meille. Että bitte ja auf wiedersehen...
Vaikka menee jo OT, niin ex-vaimo nuorempana hiljensi kuulemma kokonaisen skottipubin Invernessissä. Se onnistui tilaamalla Jack Daniels-viskin kokiksella ja jäillä... Tripla-loukkaus..tilata jenkkiviskiä traditionaalisessa skottipubissa...kokiksella...ja jäillä...(suosittu paukku Maltalla jostain syystä jota en ymmärrä) Oli ex-appiukon mukaan niin hiljaista, että nuppineulan putoaminen lattialle olis kuulunut.
Minä olen nähnyt hyväksi ulkomailla korostaa, että olen suomalainen turisti, maasta riippumatta. Tämän kun kertoo sopivassa hetkessä heti kärkeen, niin välttyy monelta. En ole nähnyt tarpeelliseksi yrittää sulautua, koska siinä voi tosiaan kaikenlaista tapahtua, ja toisaalta ulkopuoliselle voidaan antaa anteeksi kaikenlaista, mitä muuten ei annettaisi.Tämä juttu sopinee paremmin tänne sekalaista -osioon. Minulle on sattunut yksi hieman vastaava läheltä piti -tilanne. 2013 olin Berliinissä viikonloppureissulla. Hostelli jossa olin yötä, oli paikallisen irkkupubin yläkerrassa. No, jo ensimmäisenä iltana heti kaupunkiin saapumisen jälkeen päätin katsastaa kyseisen alakerran juottolan. Paikka oli täynnä umpijurrissa olevia irlantilaisia ukkoja. Menin baaritiskille ja tilasin viskin. Jo heti tämän jälkeen tiskillä notkunut herraseurue haastoi minut kädenvääntöön. Samalla kysyivät että mistä mahtanee vieras olla kotoisin. Vastasin tietysti että Finlandista. No, näillä Paddyillä ja Liameilla kun oli promilleja jo veressä ihan riittävästi, niin ymmärsivät väärin, että ENGLANDISTA. Vittu että alkoi kuumottaa, kun äijien ilme happani kuin taikaiskusta. Ja turpaanvedolla uhkailtiin saman tien. Onneksi saksalainen baarimikko puuttui tilanteeseen ja varsin kovaan ääneen ärähti irkuille, että heppu totesi kyllä olevansa Suomesta.
No tilanne onneksi laukesi. Hävisin kädenväännössä, mutta selkään taputtelivat ja tarjosivat Tullamore -paukut vielä lähtiäisiksi. Tämän jälkeen hipsin jatkamaan Berliinin yöelämään tutustumistani.
Olin joskus 90-luvun puolivälissä Frankfurtissa ja kävimme sunnuntai aamupäivänä "vanhan"kaupungin puolella. Ajateltiin juoda kahvit .. mutta sieltä löytyi irkkupubi, jonka ulkopuolella oli tarjoilijat röökillä ja kovasti väsähtäneen näköisinä latkivat nämä tarjoilija-tytöt bisseä. Joten ajateltiin ottaa bisset kahvin tilalle. No - siellä pubissa oli ollut irkkubileet edellisenä iltana ja mimmit sanoi että "tää on kii, tai ei.., mutta jos löydätte jostain olutta niin tuokaa meillekin kun kaikki on ihan paskana".(?!?) Mentiin sisään .. ja tottatosiaan, kaikki oli aivan paskana. Seinissä oli tägejä "IRA" ja ties mitä tuoleista puuttui jalat, pöydät sirpaleina baaritiskikin oli rikki, kaikki lasit ja pullot hajotettu, vessan ovi paikoiltaan ja vessan pönttö sirpaleina.. etc. Jostain löytyi muutama bissepullo jotka kaivettiin kaverin kanssa mukaan ja asetuttiin siihen ulos tyttöjen kanssa nauttimaan keväästä.Tämä juttu sopinee paremmin tänne sekalaista -osioon. Minulle on sattunut yksi hieman vastaava läheltä piti -tilanne. 2013 olin Berliinissä viikonloppureissulla. Hostelli jossa olin yötä, oli paikallisen irkkupubin yläkerrassa. No, jo ensimmäisenä iltana heti kaupunkiin saapumisen jälkeen päätin katsastaa kyseisen alakerran juottolan. Paikka oli täynnä umpijurrissa olevia irlantilaisia ukkoja. Menin baaritiskille ja tilasin viskin. Jo heti tämän jälkeen tiskillä notkunut herraseurue haastoi minut kädenvääntöön. Samalla kysyivät että mistä mahtanee vieras olla kotoisin. Vastasin tietysti että Finlandista. No, näillä Paddyillä ja Liameilla kun oli promilleja jo veressä ihan riittävästi, niin ymmärsivät väärin, että ENGLANDISTA. Vittu että alkoi kuumottaa, kun äijien ilme happani kuin taikaiskusta. Ja turpaanvedolla uhkailtiin saman tien. Onneksi saksalainen baarimikko puuttui tilanteeseen ja varsin kovaan ääneen ärähti irkuille, että heppu totesi kyllä olevansa Suomesta.
No tilanne onneksi laukesi. Hävisin kädenväännössä, mutta selkään taputtelivat ja tarjosivat Tullamore -paukut vielä lähtiäisiksi. Tämän jälkeen hipsin jatkamaan Berliinin yöelämään tutustumistani.
Roope Ankka paukkui ykköseksi. Kakkossijalle kiipesi yllättäen Juice Leskinen.Sama tulos.
Hitler, Roope Ankka ja Godzilla olivat lähellä
Löysin itselleni sopivan kuntavaaliehdokkaan. Testituloksen mukaan minun tulee äänestää Ramboa.
Testituloksen mukaan minun pitäisi äänestää itseäni.
Sama tulos.
Hitler, Roope Ankka ja Godzilla olivat lähellä
Viinat vaginassa festareille? Salakuljetukseen uusia keinoja
VIIHDEUUTISET 19.3.2016, 8:30 · STARA.FI
Jaa FacebookissaTwiittaa
Alkoholin salakuljetus kesätapahtumiin on melko yleistä monissa maissa, mutta erityisesti byroslavian Suomessa se on poikkeuksellisen yleistä. Tapoja salakuljettamiseen on lukemattomia, ja nyt brittiyhtiö on lanseerannut naisille uudenlaisen keinon piilottaa alkoholi tamponiksi naamioituun muoviputkiloon järjestysmiesten tavoittamattomiin.
Prezzy Box -yhtiön uutuustuote Booze Box on eräänlainen tekotamponi, joka on todellisuudessa kuitenkin pienikokoinen pullo. Noin 20 euron hintaisessa paketissa myydään kolme putkiloa, jotka nainen voi halutessaan täyttää alkoholilla.
Täytetyt putkilot voi yrittää salakuljettaa halutulle alueelle joko niiden alkuperäisessä pakkauksessa tai työntämällä putkilot esimerkiksi hetkeksi sisäänsä. Festarien porteilla järjestysmiehillä ei ole oikeuksia ruumiintarkastuksiin, joten uutuustuote ei kovin helposti paljastu. Alkuperäisessä pakkauksessa salakuljetettava alkoholi on vaarassa paljastua.
Jaakko ikuisti hulvattoman kuvan bussia odottavista ihmisistä: "Kyllä siinä näkyy suomalaisten juroisuus"
Sunnuntai 19.3.2017 klo 13.20 http://www.iltalehti.fi/uutiset/201703192200087910_uu.shtml
Kuljetusyrittäjä Jaakko Ikonen nappasi viime viikolla Äänekoskella kuvan, jonka perusteella suomalaisia ei ainakaan voi syyttää liiallisen suupalteiksi saati seurallisiksi.
Bussinodottajat Äänekoskella eivät välittäneet tehdä tuttavuutta toistensa kanssa. (JAAKKO IKONEN)
Haukiputaalainen kuljetusalan yrittäjä Jaakko Ikonen ajoi viime viikolla Äänekoskella perisuomalaisissa maantiemaisemissa, kun Nelostien varressa vastaan tuli hilpeä näky.
Kuvassa useat bussinodottajat olivat asettuneet kymmenien metrien jonoksi tien varteen - suorastaan mahdollisimman kauas toisistaan.
- Kyllä siinä näkyy suomalaisten juroisuus. Se, ettei tarvitse puhua toisille, Ikonen kiteyttää havaintonsa.
- Ei ole kyllä tällaista näkyä tullut ennen vastaan.
Kuva on otettu ajon aikana, joten Ikonen ei tiedä, millaisella menestyksellä toisiaan välttelevien jonottajien joukko astui bussiin.
Hänen nappaamastaan kuvasta uutisoi ensin Kaleva.
SANNI MATTILA
En ole itse nähnyt moista livena. Yleensä ihmiset ovat katoksen alla. Jotenkin hiljaa huomioidaan ensin tulleita ja erityisesti vanhuksia. Suomessa on niin hyvä julkinen liikenne, että harvoin syntyy ruhkautumista. Ainoana ongelmana afrikkalaiset bussikuskit jotka rähinoi meidän linjallamme - ovat helvettin epäkohteliaita, voivat jostain asiallisesta kysymyksestä solvata ja ilkeillä ja jos kertoo että teet valitusta, kun kuski keskeyttyy ajamisen sijasta matkustajien ahdisteluun, voivat jopa tahallaan puristaa ovien väliin kun poistuu bussista.Onhan tuo nyt aivan järjetöntä, en ymmärrä tuota jonottamista. En minäkään tykkää olla toisissa kiinni mutta kyllä minä olisin mennyt ihan tunne tien varteen pysäkille odottamaan, minulle riittää että on pari metriä tyhjää tila.
Tässä toinen esimerkki suomalaisesta järjettömyydestä. Tuossa minä olisn mennyt katoksen viereen seisomaan.
Pitäisiköhän mun huolestua? Toi vaalikone antoi ensimmäisenä mulle Hitlerin ja toisena 666.Testituloksen mukaan minun tulee äänestää Ramboa. http://supervaalikone.com/tarkista.php
No.. ei se ihan noin kätevästi mene. Tuossa oli kyseessä .. tuotesijoitteluahttp://www.cardprotect.fi/
Näin helposti voidaan varastaa pankkikorttia nykyisin
Kun luen miten rikollisuus kehityy, tulee vähintäin turvaton olo. Mikä maailma!
Onko kenellä jo tälläinen suojus?
No.. ei se ihan noin kätevästi mene. Tuossa oli kyseessä .. tuotesijoittelua
Huolellinen toki pitää olla - suurin osa korttirikollisuudesta kohdistuu kuitenkin varsin helppoihin kohteisiin. EMV sirukortti ei kuulu rikollisten kannalta heppoisimpaan sarjaan.