Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Älä nyt ole noin herkkänä, minähän luin sen jutun - mutta kai sitä saa spontaanisti huvittua, se nyt vain on hauska.Auttaisi paljon jos lukisi kyseessä olevan artikkeli ennen kommentoimista.
"Toista maailmansotaa koskevaan osuuteen valittiin kolme maata, joiden roolit olivat hyvin erilaiset. Saksa ja Suomi taistelivat, Tanska ei osallistunut sotatoimiin vaan joutui miehitetyksi."
Välillä ihettelen mitä sinä täällä teet kun itse syrjäytät itsesi ja leikit martyyria kuin pikkulapsi.
Olisin kyllä sitä mieltä, että kysymyksien laatijat voisi unohtaa yritykset estää KVG:n hyödyntäminen. Kuten on nähty, seurauksena on poikkeuksetta ylivaikeita kysymyksiä, joihin kukaan ei osaa vastata. Eikä siten kohta myöskään kukaan enää seuraa koko lankaa!
Vaikka vastaus löytyisikin tunnissa tai minuuteissa, on kyseessä usein ennestään tuntematonta mielenkiintoista detaljitietoa. Edes päivittäin vaihtuvat kysymykset ovat toki parempi vaihtoehto kun päivien tai jopa viikkojen hiljaisuus.
Suomi konepistooliMikä jalkaväen ase on kuvassa (yleisnimi riittää)
Kyllä mä sen tiedän....tai? ..en oo vielä täys sekaisinPssst.... @Soldierblue. Se ei ollut kysymys vaan vittuilua.
Taisi olla minun syytäni tämä ehdotus KVG:n välttämisen / ylivaikeiden kysymysten esittämisen lopettamiseksi.Valitan vääränlaisen kysymyksen esittämistä.
Pysyn tästä lähtien linjalla.
Mikä jalkaväen ase on kuvassa (yleisnimi riittää)
Tilanteen mukaan henkilöitä jotka ottavat hetkellisesti kantaa, ihan puheoikeutensa puitteissa, ja ohjakset.
Esim. mä nyt kun kerron sinulle, että valitat täällä liian usein.
Helppo homma otan vain neuvostasi vaari, kunhan kerrot kuinka usein voin kirjoittaa (päivässä, viikossa, kuukaudessa) ettei se ole liian usein.
Mutten tuosta neuvomisetta yleensä.
Alla neuvo/käsky (täysipäisen jäsenen/reservin moden) minkälaisia viestejä ei saisi postittaa ketjuun
"Kuinka monta kertomusta olette nähnyt mediassa punasten tappamien lastenlasten nyyhkimisestä...."
No helppo homma poistaa vain viesti joka niin kaivertaa jäsentä ”V”.
Mutta mitä nämä jäsenet (6kpl) jotka olivat tykänneet viestistä ajattelevat nyt?
(Niin ja aihekin oli sodan paikalliset rauhat ei mitään nyyhkimistä.)
Kaveria ei ketju tämän jälkeen ole kiinnostanut pätkääkään ( ei yhtään viestiä).
Mutta en minäkään ole lähettänyt enää yhtään artikkelia/ viestiä ketjuun.
Miten tällainen ”apu mode” toimitta on sivustolle mitenkään hyväksi?