Sekalaista mussuttelua

Eräässä saunaillassa kollega pienessä siivussa kertoi kuinka on siinä nyrkkeilyssä hyötyä painostakin että vaikka hieman vatsaakin on niin se on enemmän hyödyn puolella.
Siihen sitten joku tokaisi: "Joo, ruma se on mutta varmaan kallis... "
Hetken oli hiljaista ja kaikki röhähti nauramaan. Eikä edes alettu nyrkkeilemään :)
.
 
Parhaimmillaan tämä on mielestäni kertausharjoituksissa, joihin kokoonnutaan ensi kertaa. Joukko täysin entuudestaan toisilleen tuntemattomia miehiä kokoontuu yhteen. Ja jos on onni, että on koolla sopivan huumorintajun omaavia, niin yksi heittää jonkun kommentin, toinen tarttuu siihen, juttu elää ja laajenee ja koko sakki virnistelee ympärillä. Aivan loistavasti nostaa yhteishenkeä, ja oikein mukava fiilis sen jälkeen. Johtajalle hyvin sopiva ominaisuus, jos on sellainen luonne, että osaa luistella noilla vesillä. En nyt itse välttämättä ole paras, mutta joskus välähtää.
Usein tilannekomiikan helmiä, jotka jälkikäteen eivät kerrottuna juurikaan aukea.

Eihän se kaikille sovi :). Nyt tuoreimmassa pääsotaharjoituksessa oltiin ekaa iltaa majoituksessa, ja juttelin yhden kessun kanssa, ja kävi ilmi, että hänen poikansa on vihollisvaltion (olkoon nyt vaikka sinisten) joukoissa. No siitähän sai aiheen heittää, että teillähän on kuin sisällissodassa, isä vastaan poika. Joku kolmaskin tuli siihen, ja juttu kiersi monen hauskan mutkan kautta siihen, että Siniset on kuin saksalaiset Lapissa aikanaan, mikä johti siihen, ettei nyt vaan joku Sininen köyri kessun muijaa heidän sängyssään. Päättyi siihen, että tämä kessu otti kopin ja päätti sen langan:
- Joo, siellä nahkasaapas heiluu kovasti tällä hetkellä.
Naurettiin niin lujaa ja niin pitkään, että osa nukahtaneista heräsi ihmettelemään. Mutta tällaisia kessun tapaisia hengenluojatyyppejä täytyy etsiä ja tunnistaa. Painonsa arvosta kultaa.

Seuraavana iltana näytin jollekin vaimon lähettämää kuvaa kännykästä, että siellä taas meidän koira makaa minun paikallani. Meidän partis ei koskaan pyri sänkyyn, jos olen talossa.
Tietenkin joku heitti pimeydestä heti:
- Ole tyytyväinen, että se on koira mikä kiipes muijas viereen.
Minä:
- Nii, tähä asti se on onkin selittänyt, että se on kissa, mikä on raapinut selkää.
:)
Jokaisesta tuokiosta olisi joku voinut suuttua oikein kunnolla.
 
Pääsin tänään räjäytämään jackpot:in..

Päämiehen aluepäälikkö soitteli ja manas kun selkä on lukossa ja kipeä..
(jätkä on saatananmoinen häntäheikki ja poikamies..sillä on nuoria tyttöystäviä)
No pääsimpä kateellisena sanomaan... Tanan jätkä sul o sellainen rekyyli ja sitä ei enään sun vanhan äijän selkä enään kestä....
HILLITÖNTÄ NAURUA puhelimen toisessa päässä!:D

nimim. kostoa odotellessa:)
 
Like Page
13 hrs ·

Kaikki te mutsienne kellarissa asuvat, internetin keskustelupalstoilla aamukolmelta kännissä ahdistustanne möykkäävät tyypit, jotka syytätte maahanmuuttajia kaikesta, joka teidän omassa elämässänne on pielessä (koulutuksen, työn, naisen ja näköalojen puute...), miettikääpä voisiko syy olla ihan omassa itsessänne ja omissa valinnoissanne?
Me maahanmuuttajat tehdään niitä duuneja jotka monille suomalaisille eivät kelpaa. Meikäläiset todellakin muuttaa työn perässä. Me maahanmuuttajat pidetään huoli niistä vanhuksista, joiden asia monia ei kiinnosta muulloin kuin silloin, kun sillä pääsee lyömään maahanmuuttajia. Me maksetaan niitä veroja, joista sossurahat tulee niin, ettei lusmuilijoiden tarvitse vahingossakaan ottaa vastuuta omasta elämästään.
Me elätetään teitä eikä toisinpäin. Sä tarviit meitä ja tää maa tarvii meitä. Ala siis elää sen mukaisesti ja osoita jotain kunnioitusta.
Hyvä viikonloppua vaan ihan kaikille teille.
http://abdirahimhussein.puheenvuoro.uusisuomi.fi/252399-respectia-maahanmuuttajille
 
Hienoa että on maahanmuuttajia jotka tekevät töitä ja tukevat yhteiskuntaa. Mutta tällainen röyhkeä kirjoittelu ei kyllä lisää respectiä.
Tämä Husu on kyllä ihan saatanan rasittava tyyppi. Ali Jahangiri jonka kanssa hällä on/oli(?) yhteinen radio-ohjelma on ihan erimaata. Ei koomikko syyllistä ketään eikä ole joka käänteessä puolustamassa maahanmuuttajia.
Tollanen ylimielinen asenne ei ole hyvä ei.
 
Muslimien raiskauskulttuuria (kyllä, esim. aviomiehen vapaus panna vaimoaan kun haluaa on raiskauskulttuuria) puolustavat ennen kaikkea länsimaiset ihmiset, etupäässä naiset ja näiden puolustelijoiden ympärillä pyörivät miehet

Kannattaa tutustua tarkemmin noihin ”uskonasioihin” kyllä ihan kotimaisissakin lahkoissa esiintyy käytäntöä, että miehellä on ”oikeus panna vaimoa”. Tämä ei ole muslimien yksin oikeus, vaan sitä esiintyy lähes kaikissa uskonoissa, niiden äärimmäisen tiukassa tulkinnassa noudattavissa osissa.





Aiheeseen kun 20 jannua seisoo rivissä aamulla ”teltta pystyssä”.
Korpraali Lisan edessä, on todennäköistä että Matin ja Mikon ovat kiinnostuneita 18 asetoverista eivätkä Liisastta.

IDF-Gay.png
 
Kannattaa tutustua tarkemmin noihin ”uskonasioihin” kyllä ihan kotimaisissakin lahkoissa esiintyy käytäntöä, että miehellä on ”oikeus panna vaimoa”. Tämä ei ole muslimien yksin oikeus, vaan sitä esiintyy lähes kaikissa uskonoissa, niiden äärimmäisen tiukassa tulkinnassa noudattavissa osissa.
Tuttava on töissä synnytyspuolella ja kertoi, että vielä nykyäänkin L-positiivisen porukan kanssa tulee joskus vähän hankalia tilanteita, kun aviomies tulee vaatimaan "aviollisia oikeuksia" vastasynnyttäneeltä vaimoltaan, mutta vanhempien hoitajien mukaan kuitenkin selvästi vähemmässä määrin kuin "ennen vanhaan". Tuo on tosin nykyään pienenevän vähemmistön tulkintaa asiasta myös lestadiolaisten piirissä. Suuri osa noudattaa ihan samoja periaatteita ja käytänteitä kuin ns. valtaväestökin, tosin sitä perheen kokoa lukuunottamatta.

Kuusi vuotta tulee nyt täyteen samassa koulussa ja on muutamia perheitä, joista on ollut lapsi käytännössä jokaisella vuosikurssilla. Tosin on sitten myös ei-lestadiolaisia perheitä, joista on tullut monta lasta, mutta ei nyt ehkä ihan yhtä monta...
 
aviomies tulee vaatimaan "aviollisia oikeuksia" vastasynnyttäneeltä vaimoltaan

:eek::facepalm: Ei juma---ei voi olla totta?! Ei niillä miehillä kyllä ole aivoja yläpäässä, kaikki on valunut alapäähän. Vaimo on juuri puristanut värkistään muutaman kilon möhkäleen ja mies luulee että seksi onnistuisi.
 
:eek::facepalm: Ei juma---ei voi olla totta?! Ei niillä miehillä kyllä ole aivoja yläpäässä, kaikki on valunut alapäähän. Vaimo on juuri puristanut värkistään muutaman kilon möhkäleen ja mies luulee että seksi onnistuisi.
Ei se kuule ole luuloa...
Valitettavasti.

Tosin jos nyt alatyyliselle linjalle lähdetään, niin olin kauan, kauan sitten yöllä seurueessa, jossa oli mukana aamupäivällä lapsen synnyttänyt nuori naisihminen. Kovin auliisti jakeli "avujaan" seurueen miespuolisille jäsenille asunnon vessassa. Itsekin olisin päässyt osalliseksi, kun olin niin kiva ja mukava poika, mutta jostakin syystä humalatilastani huolimatta skippasin sillä kertaa. Muut eivät. Yksi niitä harvoja kertoja, kun ei ole jälkikäteen harmittanut, että tarjottu tilaisuus jäi käyttämättä.

Edit.
Esimerkissä ei tosiaankaan ollut kyse lestadiolaisesta, vaan lähinnä sellaisesta "puolimaailman naisesta". Lapsi oli käsittääkseni huostaanotettu jo laitoksella, eikä äidilläkään ollut ikävä.
 
Viimeksi muokattu:
Tuttava on töissä synnytyspuolella ja kertoi, että vielä nykyäänkin L-positiivisen porukan kanssa tulee joskus vähän hankalia tilanteita, kun aviomies tulee vaatimaan "aviollisia oikeuksia" vastasynnyttäneeltä vaimoltaan, mutta vanhempien hoitajien mukaan kuitenkin selvästi vähemmässä määrin kuin "ennen vanhaan". Tuo on tosin nykyään pienenevän vähemmistön tulkintaa asiasta myös lestadiolaisten piirissä. Suuri osa noudattaa ihan samoja periaatteita ja käytänteitä kuin ns. valtaväestökin, tosin sitä perheen kokoa lukuunottamatta.

Kuusi vuotta tulee nyt täyteen samassa koulussa ja on muutamia perheitä, joista on ollut lapsi käytännössä jokaisella vuosikurssilla. Tosin on sitten myös ei-lestadiolaisia perheitä, joista on tullut monta lasta, mutta ei nyt ehkä ihan yhtä monta...
:eek::facepalm: Ei juma---ei voi olla totta?! Ei niillä miehillä kyllä ole aivoja yläpäässä, kaikki on valunut alapäähän. Vaimo on juuri puristanut värkistään muutaman kilon möhkäleen ja mies luulee että seksi onnistuisi.
Ei se kuule ole luuloa...
Valitettavasti.

Tosin jos nyt alatyyliselle linjalle lähdetään, niin olin kauan, kauan sitten yöllä seurueessa, jossa oli mukana aamupäivällä lapsen synnyttänyt nuori naisihminen. Kovin auliisti jakeli "avujaan" seurueen miespuolisille jäsenille asunnon vessassa. Itsekin olisin päässyt osalliseksi, kun olin niin kiva ja mukava poika, mutta jostakin syystä humalatilastani huolimatta skippasin sillä kertaa. Muut eivät. Yksi niitä harvoja kertoja, kun ei ole jälkikäteen harmittanut, että tarjottu tilaisuus jäi käyttämättä.


Voin kompata @EK :n kertomaa L+ -rehvastelua temppujen tekemisestä synnytyslaitoksella. Minulle sellaisesta on nimittäin kerrottu verekseltään päin pläsiä erään tekijän toimesta vaikka en itse kuulu ko. kerhoon. Oli aika vaivautunut olo enkä viitsinyt ruveta asiaa kaivelemaan. Mielestäni tuollaisessa toimituksessa on kyse vallankäytöstä ja alistamisesta. Kun omat lapset aikoinaan syntyivät, ei minulla ollut niin pirun kiire tyhjennellä pusseja heti kun vaimo pääsee synnytysvuoteelta. Olin ylpeä ja onnellinen maailmaan tulleista kapalokuoriaisista ja se riitti.
 
Viisas neuvo ja hyvä huomautus ”asiassa pysymisettä”.



Tässä kun vielä ei osaa ajatelle täysin MP:netin hengen mukaan.

Sain ystävällisen neuvon/ohjeen ”ettei korpraalista ole kenraalin hommin”.

Tämä neuvo sai suuren joukon tykkäyksiä ja kättentaputuksia.

(Tällä tarkoitetaan sitä ettei reserviläinen mitenkään pysytty tajuamaa sotilaallisia asioita.
Sillä näiden asioiden ymmärtämiskyky mene täysin kauluslaatan arvomerkkien mukaan)



Ainoa asia tuossa perustelussa herättää ihmetystä se että kun ”korpraali” hävisi sodan, pappisseminaarin käyneelle sivarille. :eek::eek::eek:
Ennen tätä hän oli lyönyt Ranskan, Alankomaat,Tanskan,Norjan,Puolan,Kreikan ja oli Moskovan porteilla.

Siis aika monta kenraalia oli ottanut selkäänsä korpraalilta.
Miten tuo MP:netin totuudelle ei löydy tukea historiasta.



Kun tuossa pohdin syitä miksi Venäjä vei Syyrian S-400 järjestelmän.

Niin ”asiantuntijat” kertoivat ettei sillä mitään tee ja kuinka Israel ”nauraa” koko järjestelmälle.
Yhdysvalloille tuosta ei ole mitään uhkaa vaan sille, ei tarvitse edes hymähtää.



No S-400 astui palveluksen 2000 luvun alussa, onhan se vanha.
Mutta miten Syyria pystyi apumaan alas israelilaisen F-16 hävittäjän ohjuksella, joka on tullut palveluskäyttöön 1960- luvun alussa.
Asiat eivät vain näytä menevän niin m kuin MP; netin asiantuntijat toivovat.
 
Minä en ole minkään asiantuntija mutta silti minulta riittää mielipiteitä monessakin asiassa. Varmaan monet täällä toivookin hyvää matkaa mutta ehei, turha on toivo! Välillä tule kovastikin vastaansanomisia mutten ala silti itkemään niinkuin jotkut. Tämä on vapaa maa ja kyllä nettiin ääntä mahtuu.
 
Varusmies iski esimiestään rynnäkkökiväärin perällä ja uhkasi tovereitaan pistoolilla

Tuossahan ei kukaan loukkaantunut fyysisesti, varmasti jos olisi kohde loukkaantunut (varsinkin pahemmin) tai uhkailu olisi käynyt toteen niin olisi loppunut palveluskin. Näin ainakin aiemmin näissä varusjantterien touhuissa tupannut olemaan mitä itse olen aihepiiriä seurannut.

Eli PV- odotellee että jos kaveri sattuu ampumaan jonkun, niin sitten toimitaan.

Todella viisasta.(y)(y)(y)

Voi vain kuvitella kuinka paljon ”paskaa olisi satanut PV;n niskaan" tuon laisen tapahtuman jälkeen.:facepalm:

Ja varmaan monta päätä olisi pudonnut.
Eikä apujakaan ja ammuttu olisi voittaneet mitään.



Aivan käsittämätöntä riskin ottoa PV;n taholta.:camo::camo::camo:
 
Back
Top