Kaikki lähtee hyväksymisestä ja se ei ole luovuttamista.
Tämä on totta, ja lauseen kirjoittamiseen meni viisi minuuttia koska jouduin korjaamaan sitä niin monta kertaa, kun ihmiset saivat minut humalaan jotenkin. Minä hyväksyin että vaimo oli kuolemassa ja yritin tehdä kaikkeni sen takia. Lopussa stressi oli niin paha että oksesin verta kolme päivää ennen viimeistä sairaala reissua.
Olen täysin hyväksynyt hänen kuolemansa ja mitä ihmiset ovat sanoneet minulle. He tietävät että olin ärhäkäs koska puolustin toista. He ymmärtävät että kaikkosin muista koska pelkäsin pöpöjä ja infektoita. Mitään mitä tein, ei ollut väärin. Ei vaikka rikoin niin sanottua lakia, ja tein mitä pystyin auttamaan häntä ja taistelemaan vastaan kemikaali helvettiä.
Kun toinen kuolee, sun pitää hyväksyä se ja oppia siitä, taikka sä jatkat matkaa ja olet seuraava haudassa. Pullo ja sen henki ei tuo muita kuin perkeleitä maailmaan ja toisinaan hyvän tuuduttavan olon. Selvin päin näkee ja kokee enemmän, eikä muistinkaan kanssa ole ongelmia. Mitään mitä teet ei pitäisi katua ellei se ole todella paha asia. Pikku tuhmuudet ovat elämää ja sulla on vain yksi, eikä kukaan pysty antamaan lisäelämiä vaikka tiede ja teknologia on edistyneet paljon.
Joten, eläkää elämänne niin hyvin kuin voitte sille hyvin voitu elämä on isompaa rikkautta kuin mikään maallinen mammona voi ostaa. Lopussa se raha ei tee ketään onnelliseksi, se auttaa asioissa mutta se ei voi olla elämän ehto nyt taikka koskaan. Jos on niin se on väärin.
Minun pitää yrittää hyväksyä että en voi auttaa kaikkia, enkä pysty koskaan auttamaan kaikki vaikka kuinka haluasin sen olevan toisin. Ainoa asia on että elän elämäni hyvän vaikka välillä vituttaisi.
Suomesta ja Suomalaisuudesta en koskaan luovu. Meitä on liian vähän ja me ollemme ainutlaatuisia jokainen, vaikka sitä ei helpolla tiedostaisi. Elämä on elämistä varten ja kuolema sattuu meille jokaisella. Jos teille kenellekkään sattuu nainen tai mies minkä kanssa tunnet syvää rakkautta, eikä pelkkää kemiaa, niin menkää naimisiin ja eläkää niiden ehtojen kanssa, koska se on parasta minkä kukaan koskaan voi tehdä. Elkää kuitenkaan anna sen toisen määrätä miten elätte sillä parisuhteeseen tarvitaan kaksi, ei yksi ja sen orja. Se ei ole oikein.