StepanRudanskij
Respected Leader
Sinnehän on matkaa vielä. Kaikki Suomen kansalaiset, jotka on täysikäisiä vaalipäivään mennessä. Jos täyttää 18 vaalipäivänä, sekin hyväksytään. Ei muita ehtoja.Meinaan Eduskuntavaalit?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sinnehän on matkaa vielä. Kaikki Suomen kansalaiset, jotka on täysikäisiä vaalipäivään mennessä. Jos täyttää 18 vaalipäivänä, sekin hyväksytään. Ei muita ehtoja.Meinaan Eduskuntavaalit?
En ainakaan itse ole huomannut mitään omituisuuksia, vaikka mp.net on välilehdissä auki miltei kokoajan. Hyvin on netti toiminut, niin sivuston kanssa kuin ilmankin.Ehkä tää sopii tänne?
Onko muilla ollut ongelmia koko netin käyttämisessä kun tämä sivusto on auki ?
Joo enhän mä mikään tietokoneguru ole, tuli vaan mieleen kun tää sivusto on auki niin häiriötä ollut.En ainakaan itse ole huomannut mitään omituisuuksia, vaikka mp.net on välilehdissä auki miltei kokoajan. Hyvin on netti toiminut, niin sivuston kanssa kuin ilmankin.
(Varoisin silti niitä mustia koptereita, varsinkin yöaikaan.)
Ainoastaan sinä näet ne... tiedät kun alkavat seuraamaan.Ja erikoinen sekin häiriötila ollut, vitun hiiri ei vaan toimi. Nuoli liikkuu mutta ei saa klikattua uutta toimintoa. Sitä hiirtäkin koittanut vaihtaa, eikä vaan auta.
Ongelma ilmaantunut ihan viime päivinä vasta. Nyt ei mitään ongelmaa näköjään.
Öhh... mustia koptereita?
Ei nyt mitään koptereita,mustia tai minkään värisiä ole näkynyt mutta ongelma jatkuu. Ja ei se näköjään rajoitu mihinkään sivustoon. Samaa esiintyy kaikilla sivustoilla.Ainoastaan sinä näet ne... tiedät kun alkavat seuraamaan.
Kukaan ei aluksi usko, mutta kun ens
Syynä voi olla windows update joka jumittaa.Ei nyt mitään koptereita,mustia tai minkään värisiä ole näkynyt mutta ongelma jatkuu. Ja ei se näköjään rajoitu mihinkään sivustoon. Samaa esiintyy kaikilla sivustoilla.
Mitähän vittua sitä on tullut tehtyä tälle koneelle, välillä toimii normaalistikkin mutta sitten jumittaa eikä pääse eteenpäin.
Hieno otsikointi taas. Mitä tulee tuohon tutkimukseen, asia on ollut valmiiksi "tutkittuna" jo kymmeniä vuosia.Onko nyt jotain, mitä minä en tiedä?
Onko täällä mahdollisuus jäädä henkiin? Eikä tätä ole kerrottu mulle.
Tutkimus: Keskosina syntyneiden kuolleisuus on aikuisena suurempaa kuin muilla
Keskoset | Tutkimus: Keskosina syntyneiden kuolleisuus on aikuisena suurempaa kuin muilla
Kuolleisuus sepelvaltimotautiin, diabetekseen ja kroonisiin keuhkosairauksiin oli kaksinkertainen täysiaikaisina syntyneisiin verrattuna.www.hs.fi
Ok, ja kiitos neuvoista.Syynä voi olla windows update joka jumittaa.
Tätä voi testata pysäyttämällä sen:
käynnistä cmd ( as administrator).
Sitten seuraavat komennot:
net stop wuauserv
sc config wuauserv start= disabled
Jos kone toimii tämän jälkeen hyvin niin se oli syynä.
Ja win updaten saa takaisin sitten asettamalla
sc config wuauserv start= auto
net start wuauserv
Joskus jumi voi olla niin paha että pitää poistaa hakemisto windows/SoftwareDistribution
Tuossa vielä vuorikin. Kyllä se vaan tiheäksikudottu ja näin ollen tuulen pitävä puuvillatakki on paikallaan kuivassa pakkasäässä.
Olin lumihommissa ja päällä oli suurin piirtein Kummelin kesämökkimiesvarustus (karvareuhkaa myöden). Naapurit ajelivat ohi ja hymyilivät minun mielestäni, arvostavasti.
Katso liite: 46709