Sekalaista mussuttelua

Vetelin Magnan vitosen pohjilta kieliopin ja svensk-språgika Tinttien kanssa.

Wanna-be-hipsteri! Itämeren vegaani miinus kana! Jaltan sytytyksen ajoiotus! Turun funikulaari!
Torr rullebrød !!! Dritt torsk ! Falsk akvavit !!!
 
Tein oman ennätykseni.

Lähdettiin mökiltä Sitikalla (esiteini ei olisi liikahtanut ilman) mustikkametsään. Vaimo ajoi kiesin metsäautotiellä...............................................

Pohjasta se vaan kiinni otti kunnolla ja setä asuu lähellä, saatiin pukeilla multa & kasvusto ttuun. Loppupeleissä tämä oli minun vikani pelkääjän paikalta. Ni.

Luoja auta Saatana (varoiksi kumpaankin suuntaan).
Eikös Sitikassa ole säädettävä maavara, kun siinä ainakin takavuosina oli joku pneumaattinen jousitussysteemi? En uudemmista malleista ole lainkaan perillä.

Apukuskin vika se jumiin jäänti tällä miehityksellä on aina. Riippumatta siitä, ajoitko vai olit ajamatta.
 
Tein oman ennätykseni.

Lähdettiin mökiltä Sitikalla (esiteini ei olisi liikahtanut ilman) mustikkametsään. Vaimo ajoi kiesin metsäautotiellä...............................................

Pohjasta se vaan kiinni otti kunnolla ja setä asuu lähellä, saatiin pukeilla multa & kasvusto ttuun. Loppupeleissä tämä oli minun vikani pelkääjän paikalta. Ni.

Luoja auta Saatana (varoiksi kumpaankin suuntaan).

Sano jos haluat ostaa laadukkaan konevikaisen täyspaskan nelivetoisen jossa enemmän maavaraa kuin saman suosikkiauton etuvetoversiossa.

Saat alle tonnilla. 300 000km. Luultavasti nokka-akselin pinnat kuluneet. Ikävä käyntiääni. 2 litran diesel. Ruma kuin latopiru. Kahdet renkaat.

Kunnossa oleva vastaava taitaisi olla noin 4 000-5000€.

Talvella tosi mukava ajella. Websato ja viimasuojat, joten lämpenee nopeammin.

Pirkanmaalla

Voi joku muukin kysellä jos kiinnostaa.
 
Sano jos haluat ostaa laadukkaan konevikaisen täyspaskan nelivetoisen jossa enemmän maavaraa kuin saman suosikkiauton etuvetoversiossa.

Saat alle tonnilla. 300 000km. Luultavasti nokka-akselin pinnat kuluneet. Ikävä käyntiääni. 2 litran diesel. Ruma kuin latopiru. Kahdet renkaat.

Kunnossa oleva vastaava taitaisi olla noin 4 000-5000€.

Talvella tosi mukava ajella. Websato ja viimasuojat, joten lämpenee nopeammin.

Pirkanmaalla

Voi joku muukin kysellä jos kiinnostaa.
Nissan Qashqai 4wd?
 
Nissan Qashqai 4wd?
Ei. Parempi.

Vastasin yksärillä. Jos kyseinen härpäke kiinnostaa jotakuta, niin pistäkää yksäriä. En levitä henkilöllisyyttäni täysin avoimesti, joten ensimmäisenä kiinnostusta osoittaneilla on etusija.

Ei kannata edes harkita ellei osaa ja välitä itse rassata autoja.
 
Tein oman ennätykseni.

Lähdettiin mökiltä Sitikalla (esiteini ei olisi liikahtanut ilman) mustikkametsään. Vaimo ajoi kiesin metsäautotiellä...............................................

Pohjasta se vaan kiinni otti kunnolla ja setä asuu lähellä, saatiin pukeilla multa & kasvusto ttuun. Loppupeleissä tämä oli minun vikani pelkääjän paikalta. Ni.

Luoja auta Saatana (varoiksi kumpaankin suuntaan).
Senkin patriarkaattista falloskeskeistä misogyniaa pönkittävä sika! Just sun kaltaisten takia maailmassa on pahoja asioita!

Näkisin, että kunnon anteeksipyyntö on paikallaan. Turkki, helmet tai viikonlopun hemmottelupaketti kylpylähotellissa täydellä ylöspidolla ja kolmella gigololla. Jotain tuommoista pientä. Vai pitääkö olla "ja" eikä "tai"?
 
Käryävää ja meluavaa romurautaa on ollut Hämeen valtatiellä tänään taas liikenteessä, kohteena ilmeisesti Pieksämäki.

Näytti bemari- ja audikuskeja, mannemersuja sekä nahkaliivijäbiä harmittavan ja sekös hymyilyttää.
 
Jalkojen ja alaselän lihakset olleet 2,5 viikkoa kipeinä... Ehkä nämä oireet saa hieman luulotautiseksi, mutta on saattanut olla vähän tuhnu olo muutenkin. Onkohan tämä nyt SITÄ
...parasta hankkiutua testattavaksi
Hylsy tuli eli ei ollut SITÄ, mutta jokin infektio kehossa mahdollisesti ollut joidenkin koholla olleiden veriarvojen mukaan.
 

Tuloksesi: 14 / 15​

Mahtavaa!

Sinun levylautasellasi (tai Spotifyssasi) pauhaavat edelleen vanhat kasarisuosikit – ja mitäs sitä suotta hyvää vaihtamaan. Tätä tulosta kelpaa juhlia kuin olisi vuosi -85!
 
HÄKELLYTTÄVÄSTI 14/15... ja olin siis nuori poika, ehkä 12v kun nää biisit putosi. Hittolainen... noh, kokeilkaapa kasarin tuontimusatuntemustanne!

Sama täällä, 14/15. On ne jotenkin jäänyt mieleen..
 
15/15, kuin palanen kakkua. ;)

Selittävä tekijä on se, että olin tuolloin nuori ja musiikkia saattoi tulla kuunneltua jonkin verran. Voi noita hukkaan heitettyjä nuoruusvuosia!

On muuten kulunut pitkä aika siitä, että olen kuunnellut kasarimusaa. Cobra Kai -sarjan katsomisen jälkeen olen kuunnellut seuraavaa kautta odotellessa sinäputkesta retroilumielessä jonkin verran tukkaheviä ja klassikoita hard rock -genrestä. Rupisia riimejä jne. en vielä pysty kuuntelemaan (vaikka oivallisia sanoituksia ja mukavaa soittoa niissä onkin). Sanat muistan kyllä jostain syystä ulkoa vaikka en varsinainen Eppu -fani ollut. Tosin muistan kyllä heti suorastaan häiritsevän paljon (uskaltaakohan tätä Pandoran laatikkoa raottaa enempää) kasarikappaleita ainakin osin sanoituksineen ja melodioineen eri musiikkigenreistä, siksi testi oli helppo. Kertaus on tehnyt opintojen mummot.
 
Viimeksi muokattu:
Itse kuuntelen radiosta aika paljon Kasari-kanavaa. Siinä on vain surkean pieni soittolista; tai voihan se olla että kasarilla ei tehty enempää uudelleen kuuntelemisen arvoista musiikkia...

Ja kyselyn tuloksena 14/15. Olisi ollut helpompi (ehkä liiankin helppo) saada joistakin biiseistä kiinni, jos olisi pelkkien sanojen lisäksi ollut myös musiikkia
 
15/15, kuin palanen kakkua. ;)

Selittävä tekijä on se, että olin tuolloin nuori ja musiikkia saattoi tulla kuunneltua jonkin verran. Voi noita hukkaan heitettyjä nuoruusvuosia!

On muuten kulunut pitkä aika siitä, että olen kuunnellut kasarimusaa. Cobra Kai -sarjan katsomisen jälkeen olen kuunnellut seuraavaa kautta odotellessa sinäputkesta retroilumielessä jonkin verran tukkaheviä ja klassikoita hard rock -genrestä. Rupisia riimejä jne. en vielä pysty kuuntelemaan (vaikka oivallisia sanoituksia ja mukavaa soittoa niissä onkin). Sanat muistan kyllä jostain syystä ulkoa vaikka en varsinainen Eppu -fani ollut. Tosin muistan kyllä heti suorastaan häiritsevän paljon (uskaltaakohan tätä Pandoran laatikkoa raottaa enempää) kasarikappaleita ainakin osin sanoituksinen ja melodioineen eri musiikkigenreistä, siksi testi oli helppo. Kertaus on tehnyt opintojen mummot.
Kuka kattoo tota Cobra Kai -sarjaa... noh ilmeisesti kaikki paitsi meikäläinen. Olen vältellyt sitä koska ne tyypit oli niin mulkkuja Karate Kid -leffoissa, olen vihannut noita kiusaajia koko ikäni, ja entisenä salitason thai-nyrkkeilijänä pidän koko karate-harrastusta aika harmittomana, mutta olisikohan aika tarkastaa mistä on kyse, jos kerran soittolistakin on kohdallaan :cool:?

Olen monta kertaa sparrannut mustan vyön jonkun danin karate-ukkojen kanssa, jotka olivat suunnilleen saman kokoisia, ja eipä siihen eteen nyt kannata jäädä seisoskelemaan, huonosti käy... se suoraviivainen hyökkäys heillä toimii tosi hyvin... Ja mikään muu siinä ei sitten oikein toimi, jollei oteta joku kyo kushinkai tjms., joka on jo selkeästi lähempänä "kaikki menee" vale tudo -tyyppistä disipliiniä...
Suurin ero noissa kaikissa, jonkinlainen vedenjakaja, on että tuleeko osumista pisteitä, vai vaurioita. Onko tarkoitus kerätä pisteitä vai saattaa vastustaja tilaan jossa hän ei kykene jatkamaan ottelua?
Ja koko valmennus, henkinen ja fyysinen, lähtee tästä perus-premissistä ihan eri urille
 
Back
Top