Saattoihan ne olla vironvenäläisiäkin.
Voi olla, tosin harvemmin olen vironvenäläisillä Alexilla tai Sergeyillä mieslaukkuja + mukana olivatTatjana ja Ljudmila n.8cm kynsineen ja botoksoituine naamoineen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Saattoihan ne olla vironvenäläisiäkin.
Google-kääntäjää ei kannata ikinä käyttää suomeksi kääntämiseen. Itse käännätän sillä kaiken aina englanniksi, sillä lopputulos on monin verroin tarkempi ja oikeampi. Kyse on ihan yksinkertaisesti kriittisestä massasta; algoritmeillä on valtavan paljon enemmän materiaalia mistä oppia vaikkapa ranska-englanti -parin kanssa kuin ranska-suomi -parin kanssa.
Mitenkäs tähän saa sen OT Spoiler -judanssin?
Sovelluksen kielen kun vaihtaa englanniksi, niin kääntääkin sillesaako twitterin käännös-kielen jotenkin vaihdettua? Itsellä tarjoaa vain suomea.. pitääkö vaihtaa koko sovelluksen/tilin kieli englanniksi?
Ei ihan... Rautaputkisto ja pakkanen, mut sama lopputulos@Isoalaviiva Saanko arvata? Kupari putkisto ja ventsussa Fe kaksois-nippa. Tuloksena sähköpari ja nipan syöpyminen. Suosittelen rosteri tai messinki kaksois-nippaa.... suorita!
Joko selvitit, ketkä/mitkä ovat taustavoimat? Aika paksua näin aamusta ainakin..Näin ensimmäistä kertaa ikinä tällaisen opinahjon mainoksen. Mainosspiikki oikein Ostos-TV-hengessä lämpimällä miesäänellä, yhteiseloa, harmoniaa, yhteistä tulevaisuutta ja silkkaa autuutta.
Nyt vituttaa niin ettei veri kierrä tai uni tule. Mainontaporukalla aivan loistoajoitus suhteessa maailmantilanteeseen.
Ilmeisesti perustettu jo 1997, eli kai siellä jossainmäärin vilpittömät tarkoitusperät on aikanaan ollut. Tässä tilanteessa kannattaisi kyllä pitää vaan suu supussa…Joko selvitit, ketkä/mitkä ovat taustavoimat? Aika paksua näin aamusta ainakin..
Nyt ei todellakaan ole Momentun tällaiselle hankkeelle. Nyt ei osa väestä koske mihinkään missä venäjä mitenkään esiintyy edes pitkällä tikullakaan..Ilmeisesti perustettu jo 1997, eli kai siellä jossainmäärin vilpittömät tarkoitusperät on aikanaan ollut. Tässä tilanteessa kannattaisi kyllä pitää vaan suu supussa…
Enpä yleistäisi. Minun kurssipuukkoni on ollut pääsääntöisesi tupessaan lähes 40 vuotta eikä jälkeäkään ruosteesta. Yhdistyksemme paraatimiekat ovat hyvin säilyneet niinikään kymmeniä vuosia. Sen sijaan käsintehdyn keräilypuukkoni messinkihelaan ilmestyy vihreää patinaa jo muutamassa vuodessa.Tulipa tuosta mieleen. Monesti esim. yhdistysten paraatimiekat säilytetään metallitupessaan, lopputuloksena nikkelipinnan kariseminen ja teräspinnan ruostuminen, sähkökemiallisen prosessin seurauksena. Sama uhkaa jo siinä, jos puukkoa säilyttää nahkatupessaan
Tuli tosta tervasta mieleen, että käytätkö tervapihkasalvaa haavoihin, joko kaupallista tai itse tehtyä? Itse meinannut keitellä jonkinlaista kunhan saa aikaseksiAlkoi taas riukuaita materiaalin keruu kun puuta kaataa,pojan kanssa viime suvena aitaa tehtiin ja keväällä jatkuu,vitaksilla sidottiin,tolppien alapäät hiillettiin ja tervattiin,mukavaa puuhaa iltaisin ja nättiä vanhan ajan maisemaa syntyy.
Teen itse pihkasalvaa,en laita tervaa joukkoon,suolaton voi rasvaksi,saapasrasvaa kun teen niin siihen laitan tervaa,tuo pihkasalva parantaa kyllä kaiken,loistokamaa.Tuli tosta tervasta mieleen, että käytätkö tervapihkasalvaa haavoihin, joko kaupallista tai itse tehtyä? Itse meinannut keitellä jonkinlaista kunhan saa aikaseksi