Maidan
Respected Leader
Ei pitää paikkansa. Pakolaisia on menenlaisia, joukossa voi olla harvoja ateistejakin ja koulutettuja, jotka ovat oikeasti vaarassa oman asenteensa ja mielipideinsa takia, mutta tuntemani ihmiset eivät vastustavat heitä, eikä rodun, vaan itse islamin takia. Moni ei usko että maltillista islamia ole olemassakaan, , koska silloin ei kukaan radikalisoituisi. En tuomitse heitäkään jotka sanovat avoimesti, etteivät pidä arabeista tai mustista. Itse aina sanon että arabienkin joukossa on hyviä ja älykkäistä ihmisiä, korostan aina että heidän kultturi oli joskus kukoistava (ennen kun islami otti siellä vallan, silloin siellä naisiakin kunnioitettu, eikä pakotettu kaavuihin), olihan heillä Avisenna mm ja nykyiset numerot ovat arabien keksimia. Mutta heillä on oikeus olla pitämättä. Minullakin. En pidä fasismista, kommunismista, islamista ja sosialismista. Minä rinnastan pakottamista pitämään ja rakastamaan kaikkia ihmisiä kulttin palvonnaksi, ja ensimmäinen mitä tulee mieleeni joku fanaattinen ja vaarallinen uskontolahko, jossa naisille pitää maata kaikkien kanssa, joita guru osoittaa, ja tietenkin gurun kanssa.Pakolaisia vastustetaan ensisijaisesti rotuhygieenisistä syistä ja toissijaisesti, että he maksavat. Minä en näe heitä millään tavoin huonompina. Raha toki kiinnstaa näinä aikoina.
Siksi en ikinä usko jos joku sano "rakastan kaikkia ihmisiä". Se on valhe ja mahdottomuus.
Ja totta kai tämä satojen tuhansien (ja kohta miljoonien) islamimaista tulevien invaasio maksaa, mm koska suurin osa heistä ei tule tekemään koskaan mitään. Jopa ne, jotka ovat lähellä tekemisissä heidän kanssa itsekin sanovat: yksi paiski töitä, kymmenen huilaa. Ja näin on ollut aina. Se on heidän kultturia.