Sekalaista mussuttelua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miheikki
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Oisko ne näitä:

367709.jpg

"Mennäänks kiinalaiseen"... :D Ai siis syömään vai...? No niin, se siitä...

Ja kiinalaisissa ravintoloissa saa herkullisia "kakkalapuja" :D

Muistan Annankadulla, vuosia sitten, terveystarkastajien sulkeneen ravintolan, jonka pakastin oli täynnä rottia. Olin siellä syönyt minäkin. Kukapa niistä mausteisista muhennoksista tietää.

Mutta siinä oli sentään kylmäsäilytys kunnossa. Tuoreempi esimerkki on Itäkeskuksesta.

http://www.makuja.fi/artikkelit/513...ivat-helsinkilaisravintolan-vilisi-torakoita/

En voi vahvistaa enkä myöntää, että Annankadun paikka olisi ollut kiinalainen ja pitopalveluravintola taas ns. muu Orient Express.

Näin vanhemmiten käytän kokenutta nenää ja kokeneita silmiä liikkuessani ravintoloissa. Myös suomalainen laiska ja osaamaton mutta innokas kokkikouluttamaton yrittäjä tekee usein virheitä toteuttaessaan sitä haavettaan omasta kuppilasta.

On tullut maailmalla koettua kaikenlaista. En muista, olenko kertonut liikuskelleeni aika lailla joskus, kun veri vielä kiersi ja kuljetti. Elämäni kamalimman ja parhaimman aterian olen itse asiassa syönyt 1980-luvulla Ranskassa.

Tämännäköistä pöperöä sieltä Villettasta saa. Ja kaupan päälle buon giornot ym jotta me yksinkertaisemmatkin tajuamme että Italiassa ollaan.

Ketjun nimeksi voisi kohta muuttaa "sekalaista mässyttelyä"...

10520240_1594139324165159_753369788_n.jpg

Hitsi vitsi..tässä tulee ihan nälkä...:D

Minusta tämä on yksi Hesan parhaista ruokapaikoista. http://www.weeruska.com/?snsrc=aws_14e40055534dfaf349d1008aa442c7d978244170022&snkw=+weeruska ruokalista

TIlasin kerran lihapulla annoksen ja kun se tuli oli lautasella kolme aivan hervottoman kokoista "lihapullaa" pippurisessa kermakastikessa muiden lisukkeiden ja valkosipulikermaperunoiden kera .....ei paljoa keilapallosta piempiä lihapullia muuten olleet :p

Aikaa siinä meni kun sain annoksen upotettua turpaani....kun tuli tarjoilija viedäkseen tyhjän lautasen pois kysyen samalla "maistuiko?" No vastasin tietysti että "tottakai maistui..oli herkullista..Mutta yksi asia minua harmitti annoksessa"...

Tarjoilija katsoi minua ihmeissään ja kysyi "mikä oli vialla annoksessa?" No minä siihen notta "kun niitä lihapullia oli vain kolme" ... hetken tarjoilija tuijotti minua ja alkoi nauramaan kun tajusi että leikkiä minä siinä laskin ja olin hyvillämielin palvelusta ja aterian laadusta sekä sen koosta:)

Käykääs joskus kokeilemassa paikkaa jos ette ole koskaan käyneet...

edit.

Tuli mieleen vielä yksi kinuski-ravintola Quik Wok Aleksis kivenkatu 12 take away annoksissa suosittelunarvoinen paikka ehottomasti

Viimeksi muokattu:
Nyt siteeraat venäläistä hanttikirjailijaa, joka on kehittänyt energoevolutionismiksi kutsutun kvasitieteellisen teorian ihmiskunnan loppumisesta tietyssä syklissä. Hän on myös duginisteille mieleen.
Mihail Veller ei kirjoittanut mitä tälläistä josta mainitset.

Tarkoitat varmaan Lev Gumiljovia. Jokainen voi ottaa itselleen hänen teoksista sopivia kohtia, kuten juuri Dugin teki. Se ei kuitenkaan tekee Gumiljovista jonkun Duginin kaltaisen.
Leo Gumiljov on historian tutkija, se on hänen teoria. Monella tiedemiehellä on. Ja usein ne sellaisena pysyyki tähän päivän saakka, Einsteinillakin oli teoriat. Jos joku haukkunut Gumiljovia "kvasitietellisen teorian" keksijaksi jossain wikipediassa, eihän se tarkoittaa että kaikki haukkuneet, ja hän on huono.

Viimeksi muokattu:
Mihail Veller ei kirjoittanut mitä tälläistä josta mainitset.
.

Älä viitsi.

Veller nurtures his world-view to the point that he publishes volumes with philosophical inclination. He invented energoevolutionism. According to this theory the primordial energy released in the Big Bang is attached to material structures of ever increasing complexity, which in their turn decompose and release energy. These cycles continue at ever increasing speed. The human existence is entangled in this process and also increases the speed of revolution. Humankind thus is at the cutting edge of the evolution of the universe. The end of history is to arrive when post-humanity will assist the release of all energy in the matter, thereby causing a new cycle by the next BIg Bang event. Within the concept of energoevolution Veller addresses also aesthetics, sociology and psychology.[2] Veller's philosophical essays achieved some attention in Russia and abroad, but also met with severe criticism from professional philosophers

Älä viitsi.

Veller nurtures his world-view to the point that he publishes volumes with philosophical inclination. He invented energoevolutionism. According to this theory the primordial energy released in the Big Bang is attached to material structures of ever increasing complexity, which in their turn decompose and release energy. These cycles continue at ever increasing speed. The human existence is entangled in this process and also increases the speed of revolution. Humankind thus is at the cutting edge of the evolution of the universe. The end of history is to arrive when post-humanity will assist the release of all energy in the matter, thereby causing a new cycle by the next BIg Bang event. Within the concept of energoevolution Veller addresses also aesthetics, sociology and psychology.[2] Veller's philosophical essays achieved some attention in Russia and abroad, but also met with severe criticism from professional philosophers

Mihail Veller on kirjailija eikä filosofi.

Mihail Veller

Mihail Iosifovitš Veller (ven. Михаил Иосифович Веллер; 20. toukokuuta 1948 Kamjanets-Podilskyi, Ukrainan SNT [1], toisten tietojen mukaan Tšitan alue, Siperia [2] Neuvostoliitto) on venäläinen kirjailija.

Veller syntyi upseerisperheeseen ja on asunut sekä matkustellut paljon eri puolilla Neuvostoliittoa sekä IVYä. Koulunsa hän päätti Mahiljoussa Valko-Venäjällä 1966. Hän opiskeli filologiaa Leningradin valtionyliopistossa. Kesällä 1969 hän matkusti ilman rahaa ja kulkulupia Leningradista Kamtšatkalle kuukaudessa. Seuraavana kesänä hän teeskenteli mielisairasta psykiatrisella osastolla.

Vellerin ensimmäinen kokoelmateos Хочу быть дворником (Haluan olla talonmies) ilmestyi vuonna 1983 Tallinnassa ja sai runsaasti huomiota. Veller on ollut varsin tuottelias. Hänen kertomuksiaan on julkaistu muun muassa äänikirjoina. Tunnetuimpia teoksia ovat Gogol-henkinen Легенды Невского Проспекта (Nevskin valtakadun legendoja) vuodelta 1993, kertomus Всё о жизни (Kaikki elämästä), joka keskittyy elämän mielettömyyksiin ja paradokseihin vuodelta 1998, romaanit Гонец из Пизы(Pisan lähetti) 2000, Кассандра (Cassandra) 2002 sekä Перпендикуляр (Kohtisuora) 2008. Velleriä ei ole kaupallisesti suomennettu.
( en ota kanta suom. wikipedian kaikki näyttä pitävän paikkansa, paitsi tuon miten hän "teeskenteli mielisairasta" se on outo lisäys ja kuka sen lisäsi, varmaan samat, jotka lisäneet että Dudajevista USA lupasi 5 miljoona) Pitää ottaa selvä..

Dugin on silmissäni mitättömin ihminen joka maapäälle syntynyt, hänellä ei ole todennäköisesti ole omia ajatuksiakaan, siksi hän repi toisten ajattelijoiden ja kirjalijoiden ajatuksisa, kokoa niitä oman hourailun tueksi, repii ne conteksteista, ja yhdistelee kuten konnille sopii. Dugin on syvästi yhdentekevä minulle, mutta Mihail Veller on hyvä kirjailija. Olen lukenut itse. Veller ei ole filoosofi, eikä kukaan länsimäinen filosofikaan voi kutsua hänet kvasi joksikin, koska Verner on kirjailija. Yhtä naurettava kun joku filosofi alkaa arvioida Bulgakovia lentävästä mielikuvituksesta ja kyseenalaista filosofisesta näkökulmasta voiko "Saatana saappuu Moskovan" teoksen Voland (kissa) puhua.

Viimeksi muokattu:
Ja pizzoista: kyllä oli huonot pizzat Italiassa, olen sama mieltä, mutta arabit ja hindut pizzeria-räkälä bisneksessä tekevät Suomessa pizzoja, joita voi verrata tappoaseksi, ne ovat huippuepätervellisia. Vaikka pizzan ei sitä tarvitse olla.

Tuosta sen juuri huomaa, että ne eivät vihaa suomalaisia...ainakaan kovin paljon :)

Englannissa ja varsinkin Lontoossa, ne ovat erikoistuneet tähän hommaan...

2011-03-21-FullEnglish.jpg

Totuuden nimissä on kuitenkin mainittava, että englantilaista itsemurha-aamiaista valmistavat myös muut englantilaisten parhaat kaverit...esimerkiksi italialaiset ja kiinalaiset :D

Mihail Veller on kirjailija eikä filosofi.

Mihail Veller

Mihail Iosifovitš Veller (ven. Михаил Иосифович Веллер; 20. toukokuuta 1948 Kamjanets-Podilskyi, Ukrainan SNT [1], toisten tietojen mukaan Tšitan alue, Siperia [2] Neuvostoliitto) on venäläinen kirjailija.

Veller syntyi upseerisperheeseen ja on asunut sekä matkustellut paljon eri puolilla Neuvostoliittoa sekä IVYä. Koulunsa hän päätti Mahiljoussa Valko-Venäjällä 1966. Hän opiskeli filologiaa Leningradin valtionyliopistossa. Kesällä 1969 hän matkusti ilman rahaa ja kulkulupia Leningradista Kamtšatkalle kuukaudessa. Seuraavana kesänä hän teeskenteli mielisairasta psykiatrisella osastolla.

Vellerin ensimmäinen kokoelmateos Хочу быть дворником (Haluan olla talonmies) ilmestyi vuonna 1983 Tallinnassa ja sai runsaasti huomiota. Veller on ollut varsin tuottelias. Hänen kertomuksiaan on julkaistu muun muassa äänikirjoina. Tunnetuimpia teoksia ovat Gogol-henkinen Легенды Невского Проспекта (Nevskin valtakadun legendoja) vuodelta 1993, kertomus Всё о жизни (Kaikki elämästä), joka keskittyy elämän mielettömyyksiin ja paradokseihin vuodelta 1998, romaanit Гонец из Пизы(Pisan lähetti) 2000, Кассандра (Cassandra) 2002 sekä Перпендикуляр (Kohtisuora) 2008. Velleriä ei ole kaupallisesti suomennettu.
( en ota kanta suom. wikipedian kaikki näyttä pitävän paikkansa, paitsi tuon miten hän "teeskenteli mielisairasta" se on outo lisäys ja kuka sen lisäsi, varmaan samat, jotka lisäneet että Dudajevista USA lupasi 5 miljoona) Pitää ottaa selvä..

Dugin on silmissäni mitättömin ihminen joka maapäälle syntynyt, hänellä ei ole todennäköisesti ole omia ajatuksiakaan, siksi hän repi toisten ajattelijoiden ja kirjalijoiden ajatuksisa, kokoa niitä oman hourailun tueksi, repii ne conteksteista, ja yhdistelee kuten konnille sopii. Dugin on syvästi yhdentekevä minulle, mutta Mihail Veller on hyvä kirjailija. Olen lukenut itse. Veller ei ole filoosofi, eikä kukaan länsimäinen filosofikaan voi kutsua hänet kvasi joksikin, koska Verner on kirjailija. Yhtä naurettava kun joku filosofi alkaa arvioida Bulgakovia lentävästä mielikuvituksesta ja kyseenalaista filosofisesta näkökulmasta voiko "Saatana saappuu Moskovan" teoksen Voland (kissa) puhua.

Voi sinun kanssasi. Veller on tuottelias kirjailija, joka on kirjoittanut esseitä, joissa on sotkettu keskenään sosiologiaa, psykologiaa, estetiikkaa ja ties mitä. Niissä hän piirtää oman teoriansa energoevolutionismista. Sitä taas filosofit ovat opponoineet.

Tämä Veller-juonne lähtee nyt muuhun osastoon sotkemasta pakolaiskeskustelua.

Voi sinun kanssasi. Veller on tuottelias kirjailija, joka on kirjoittanut esseitä, joissa on sotkettu keskenään sosiologiaa, psykologiaa, estetiikkaa ja ties mitä. Niissä hän piirtää oman teoriansa energoevolutionismista. Sitä taas filosofit ovat opponoineet.

Jotkut myös arvioi kirjan sisältöä kannen perustella. Sinä näköjään kootat paskapalauteet hänestä netista (ties kenen kijoittamat ja mahdollisesti tahalliset, joitakin repimiä kontekstista) ja leimaat näin koko kirjailijan. Minusta sinä käyttäydyt mielivaltaisesti kun heittelet pois argumentteja kun olet eri mieltä. Ja ihan vain tiedoksi : Velleria vaihavat kaikki putinistit.

Millä tavalla sinun mielipide ja näkemys pakolaisista on arvokkaampi kun EU:ssa asuvan kirjalijan mielipide?

Viimeksi muokattu:
Jotkut myös arvioi kirjan sisältöä kannen perustella. Sinä näköjään kootat paskapalauteet hänestä netista (ties kenen kijoittamat ja mahdollisesti tahalliset, joitakin repimiä kontekstista) ja leimaat näin koko kirjailijan. Minusta sinä käyttäydyt mielivaltaisesti kun heittelet pois argumentteja kun olet eri mieltä. Ja ihan vain tiedoksi : Velleria vaihavat kaikki putinistit.

Millä tavalla sinun mielipide ja näkemys pakolaisista on arvokkaampi kun EU:ssa asuvan kirjalijan mielipide?

Älä meuhkaa. Velleristä tehty teksti (englanninkielinen) on täysin maltillinen. Otin pienen otteen siitä, jotta tietäisit, mikä hatara teoria on kyseessä. Siteerasit Velleriä luultavasti täysin tuntematta kirjailijan teorian kyseenalaisuutta tiedemaailmassa.

Mielipidevaino ei kuitenkaan ole kyseessä, vaikka leikkisit marttyyria. Kaikki Veller-off-topic, mukaan lukien omat viestini, ovat täällä yksinkertaisesti sivupolun vuoksi. Jos et olisi alkanut jankuttaa, ensimmäiset olisivat saaneet jäädä.

Meni tänää naisystävän kanssa ns lusikat jakoon :(

Missä EU siellä ongelma....

http://www.jewsnews.co.il/2015/09/13/european-parliament-sees-no-need-for-jewish-state/

4. EU-parlamentti hyväksyi Israelia koskevan päätöslauselman, jossa ei ole mainintaa kahden valtion periaatteesta. Kriitikot katsovat tämän tarkoittavan, ettei Eurooppa katso tarvitsevansa enää juutalaisia. Ranska valittaa, että Saksa tyhjensi maan juutalaisista ja tuo nyt muslimeja heidän tilalleen.

EU-parlamentin päätös tarkoittanee sitä, ettei EU halua osallistua rauhan-keskusteluihin kahden valtion periaatteella, vaan yhden kahden kansan yhteisellä valtiolla, joka tukehdutettaisiin arabipakolaisilla. PA:n puheenjohtaja Mahmoud Abbas, joka haluaa löytää tavan pehmeästä laskusta vaarallisilta vesiltä, sanoi kiitellessään YK:n päätöstä sallia PA:n lipun liehuvan YK:n 193 maan lipun rinnalla, totesi odottavansa päivää, jolloin PA:n lippu liehuu Jerusalemin yllä. Jos EU saisi päättää siitä, se päivä olisi heti huomenna.

Vellerilla oli kirjoitus juuri pakoilais-aallosta, siksi olen sitä sinne postanut. Ja mielestäni siinä kirjoituksessa oli ihan hyviä kohtia.

Toisin kun sinua, minua kiinnostavat itse kirjoituksen aihe ja sisältö, eikä kirjailijan solvaaminen ja arvioiminen sen perustella onko hän kirjoittanut liian paljon tai liian vähän. Tai siksi että jokin kirja on liian tyhmä jonkun mielestä.
Minä olen lukenut muuten Vellerin kirjoja, ei esseitä. Hänen viimeisiä teoksia en lukenut. Oletko sinä itse lukenut?
Minusta jokaisella kirjailijalla on oikeus kirjoittaa esteetikasta ja vaikka filosofoida tai fantasioida. Paitsi ei silloin kun jotain (tässä tapauksessa filosofiaa) pidetään jollakin valmiina tieteenä. Toivottavasti tätä ei tapahtuu koskaan - valmis on kuollut, liike on elämä. Näin yksinkertaistaen. Energia nääs.

Silloin kun itse lukenut Vellerin kirjoja joskus 25 v sitten - pidin niistä, mutta unohdin saman tien. Enkä ole ainoa jolle kävi näin. Monet kirjaillisuutta minua paljon paremmin (huomattavasti paremmin) tuntevat sanoneet että ihan ok. Mutta kaikille ei ole pakko pitää sitä mistä toinen pitää, tai päinvastoin, jopa ilamaistaa tämän. Minun kaverini, historian ja kirjallisuuden tuntemisen ässä (mielestäni), kutsuu Vellerin "poprygunchiksi" - bouncy ball(iksi), mutta suhtautuu häneen (Vellerin) positiivisesti, mutta hän kutsuu bouncy balliksi myös Pushkinia, "kaikkien venäläisten rakastama/kansan ylpeyttä/melekin pyhimystä" . Hän pitää sen sijan Mihail Lermontovista, hänen mielestään vain Lermontovin runoissa on voima, tunnetta ja rehellisyyttä ja hän on venäläisen runouden nero. Ja itse olen aika pitkälti sama mieltä. Pushkinia lisäksi epäillään varastaneen toisilta runoja ja muokkanen niitä. Moniko venäläinen ei repisi hänet kappaleksi tästä hyvästä?
Ps. Ei kuitenkaan tulisi mieleenkään rinnastaa Velleria näihin, mutta kuten jo korostin, vihollisen vihollinen on ystäväni.

Mitä sinä, vonka, voit sanoa Dmitri Gluhovskista https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Dmitri_Gluhovski suomenkielisen wikipedian perustella? No, ei paljon mitään varmaan, mutta jos tutustut laajemmin, huomat että hänet on käännetty yli 30 kielelle ja muutenki hänen viimeksi lukemani kirjoitus venäläisistä ja Venäjästä on suorastaan loistava. Kenties paras mitä luin viime kuukasina.
Varman käännänkin kohta venäläistä mielenlaatua koskevan ketjuun. Mutta uskallanko enää edes aloittaa sinun herkkyden takia tuomita kaiken nopean pintasilmäyksen jälkeen?

Luen hänen "Metroa 2033" nyt.

Edit.
Jos sana "energoevolutionismi" ärsyttää sinua, suosittelen tutustumaan lunnonfilosofiaan, edes pinnaltaan, sitten se kenties ärsyttäisi vähemmän
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Luonnonfilosofia
http://www.protsv.fi/lfs/verkko/TKT.htm

Tietenkin tämä kirjallisuuskeskustelu tuskin kuuluu pizzaketjuun, mutta sinähän teet tällä "evoluutiota" näköjään.

Myönnän että omalta osalta olin liian runsassanainen etnisia ravintoloita ja kauppoja arvostelessani pakolaisketjuss ja varmaankin hyvä että moderoit ketjua, mutta olisin voinut itsekin editoida ylimääräistä, jos pyytäisit, sen sijan että sinä sysäsit koko vihasi minuun ja ihan kelposivulta (moskovan korvalta) käännetyn pakolaisia koskevan tekstipätkän.

Olet pahoittanut mieltäni todella paljon.

Edit
Mutta OK
En olisi pitänyt tuoda koko Vellerin , katsoin eilen hänen haastettelun miten hän häkee Ukrainan tapahtumat, ja oli pakko keskeyttää. Syntyi vaikutelma että mies mielestelee Kremlia. Halua selvästi istua kahdella pallilla: teille ja meille. Petyin.
Nyt minuakin harmittaa että postasin koko miehen, vaikka hänen kirjoituksessa aiheesta oli joitakin hyviä pointeja.

Sulla muuten,Vonka, jäi itsellä sinne häntä koskeva postaus, siirrä se pois sieltä. Kiitos.

Viimeksi muokattu:
Jos oravista kouluttaa taisteluoravia, pitäisikö keskittyä tavallisiin oraviin, joita on enemmän, vai liito-oraviin, joilla on parempi kantama? :uzi:

Uutisointia maahantunketujista muiden maiden mediasta kuin suomen avaa silmiä ja korvia sekä ymmärrystä...

http://www.jewsnews.co.il/2015/09/1...refugees-welcome-muslims-refugees-no-ing-way/

http://www.jewsnews.co.il/2015/09/1...ock-powers-to-use-rubber-bullets-on-migrants/,

6. JOTKUT EU-maat ovat alkaneet havaita, että heidän myönnytyspolitiikkansa uhkaa heidän omaa turvallisuuttaan ja ovat painaneet jarrun pohjaan. Onnettomuudeksi vain useimmat heistä heräsivät liian myöhään, kun vihollinen on jo porttien sisällä. EU-n johtajisto lähtee siitä, että heidän tulee nurkumatta alistua siihen, mitä johtajat Brysselissä päättävät, eli siihen siirtolaismäärään, joka heille on määrätty.
Muutamat maat ovat esittäneet, että he hyväksyvät vain kristittyjä, mutta ei koskaan mitään ”f—cking” muslimeja saaden syytöksiä rasismista.
Slovakia puolustautuu, että muslimit tuntisivat olonsa epämukavaksi heidän joukossaan, ja Kyproksen johtajat hyväksyvät vain kreikkalaiskatoliset. Heidän perustelunsa tuskin kelpaavat Brysselin herroille.

He eivät ilmeisesti tajua sitäkään, etteivät nämä maahan tunkeilijat tule anelemaan oikeutta asumiseen ja rauhalliseen yhteiseloon, he haluavat kaiken.
Tilanne on todella outo ja ennen kokematon, ja monet hyvää tarkoittavat päättäjät joutuvat venyttämään omaatuntoaan pyrkiessään erottamaan moraalisesti oikean ja omalle kansalleen turvallisen päätöksen välissä.
Lisäksi tarkkailijat toteavat, että tämä on vasta alkua; pahin on vasta edessäpäin syksyn sateitten ja talven kylmien säiden pakottaessa heidät ulos teltoistaan.
EU:n säännön mukaan siirtolaiset tulee rekisteröidä siinä maassa, johon he ensiksi tulivat, Tämä periaate on unohdettu kokonaan. Täten Alankomaat voivat ilman häpeän häivääkään ilmoittamatta lähettää Suomeen lentokoneellisia muslimeja.

http://www.jewsnews.co.il/2015/09/1...rians-while-the-arab-world-turns-a-blind-eye/

http://www.jewsnews.co.il/2015/09/1...ging-through-paris-will-absolutely-shock-you/,

ISRAEL on hoitanut sairaaloissaan 1500 Syyrian taisteluissa haavoittunutta kyselemättä heidän taustojaan ja julkaisematta heidän henkilötietojaan. Miten on mahdollista, että upporikkaat arabimaat voivat ilman maailman tuomiota kieltäytyä ottamasta pakolaisia, vaikka esim. Saudia Arabia on rakentanut ilmastoituja telttakaupunkeja miljoonia ihmisiä varten? Gulf-maiden edustajat sanovat, etteivät he voi ottaa vastaan pakolaisia, jotka kieltäytyvät integroitumista heidän yhteiskuntaansa. USA:n presidentti Obama lupasi ottaa vastaan 90 000 pakolaista, mutta Kerry pani sen paremmaksi luvaten, että 100 000 pakolaista voidaan majoittaa Yhdysvaltoihin. He kuitenkin tarkoittanevat meksikolaisia, joita maassa on jo yli puolitoista miljoonaa. Obama antaa heille pysyvän asumisoikeuden ja oikeuden sosiaalietuisuuksiin varmistaakseen, että he äänestävät demokraatteja seuraavissa vaaleissa. – Israel ottaa vastaan vuosittain lähes 30 000 juutalaista sulauttaen heidät yhteiskuntaansa.

Uutisointia maahantunketujista muiden maiden mediasta kuin suomen avaa silmiä ja korvia sekä ymmärrystä...

http://www.jewsnews.co.il/2015/09/1...refugees-welcome-muslims-refugees-no-ing-way/

http://www.jewsnews.co.il/2015/09/1...ock-powers-to-use-rubber-bullets-on-migrants/,

6. JOTKUT EU-maat ovat alkaneet havaita, että heidän myönnytyspolitiikkansa uhkaa heidän omaa turvallisuuttaan ja ovat painaneet jarrun pohjaan. Onnettomuudeksi vain useimmat heistä heräsivät liian myöhään, kun vihollinen on jo porttien sisällä. EU-n johtajisto lähtee siitä, että heidän tulee nurkumatta alistua siihen, mitä johtajat Brysselissä päättävät, eli siihen siirtolaismäärään, joka heille on määrätty.
Muutamat maat ovat esittäneet, että he hyväksyvät vain kristittyjä, mutta ei koskaan mitään ”f—cking” muslimeja saaden syytöksiä rasismista.
Slovakia puolustautuu, että muslimit tuntisivat olonsa epämukavaksi heidän joukossaan, ja Kyproksen johtajat hyväksyvät vain kreikkalaiskatoliset. Heidän perustelunsa tuskin kelpaavat Brysselin herroille.

He eivät ilmeisesti tajua sitäkään, etteivät nämä maahan tunkeilijat tule anelemaan oikeutta asumiseen ja rauhalliseen yhteiseloon, he haluavat kaiken.
Tilanne on todella outo ja ennen kokematon, ja monet hyvää tarkoittavat päättäjät joutuvat venyttämään omaatuntoaan pyrkiessään erottamaan moraalisesti oikean ja omalle kansalleen turvallisen päätöksen välissä.
Lisäksi tarkkailijat toteavat, että tämä on vasta alkua; pahin on vasta edessäpäin syksyn sateitten ja talven kylmien säiden pakottaessa heidät ulos teltoistaan.
EU:n säännön mukaan siirtolaiset tulee rekisteröidä siinä maassa, johon he ensiksi tulivat, Tämä periaate on unohdettu kokonaan. Täten Alankomaat voivat ilman häpeän häivääkään ilmoittamatta lähettää Suomeen lentokoneellisia muslimeja.

Aiemmin kirjoittamaani viitaten, mistä ihmeestä te huumoriveikot kaivatte näitä lähteitänne? Sieltäkö minne kuu ei kumota, eikä päivä paista? Siinä meillä toinen vihervassarisuvakkitrolli. Hieman lähdekritiikkiä kiitos :eek:

http://www.jewsnews.co.il/2015/02/09/fbi-hitler-didnt-die-fled-to-argentina-stunning-admission/
FBI: Hitler Didn’t Die, Fled To Argentina – Stunning Admission

Feb 09, 2015 by admin in DIASPORA
Hidden in plain sight. Hitler fled to Argentina and all of the details are available to view on the FBI’s own website: fbi.gov

Red Flag News reports:

Newly declassified FBI documents prove that the government knew Hitler was alive and well, and living in the Andes Mountains long after World War II.

On April 30 1945, Adolf Hitler committed suicide in his underground bunker. His body was later discovered and identified by the Soviets before being rushed back to Russia. Is it really possible that the Soviets have been lying all this time, and that history has purposely been rewritten?

No one thought so until the release of the FBI documents. It seems that it is possible that the most hated man in history escaped war torn Germany and lived a bucolic and peaceful life in the beautiful foothills of the Andes Mountains.

http://www.jewsnews.co.il/2015/05/0...-separate-state-greece-will-soon-see-similar/
Muslims in Norway now demand a separate state, Greece will soon see similar!

Muslims of Norway are now demanding a separate Islamic state and threaten terrorist actions if their demands are not met. Norway has already completed phase 3 of Islamization. The following explains the three phases.

@Taitolji saa näköjään vapaasti loukata täällä muita ilman varoituksia ja banneja...?

Miten tuo postauksesi liittyy pakolais säikeen keskusteluun? Tuoko lisärvoa?

Onko sinusta Israelin lehdistö epäluotettavampaa kuin suomen mitä tulee pakolaiskeskusteluun...?

mitä tulee loukkaavaan kommenttisi poliittisesta suuntauksestani niin en ole saman aatteen ihmisiä kuin sinä.... eli "vihervassarisuvakkitrolli" (joksi minua tituleerasit) jollainen olet postaustesi laadusta päätellen itse ja ilmeisesti myös antisemitisti...? (kommenttisi Israel uutisissa)

voi voi kun meni ohi maalin sun olkiukkosi :)

edit

Viimeksi muokattu:
Back