Karvajalka
Luutnantti
Tulos on sama jos hakee makkaranpaistokaverikerhoa. Outoa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Suomalaisten erityisolosuhteet eivät anna kuitenkaan vastausta. Outoa.Tulos on sama jos hakee makkaranpaistokaverikerhoa. Outoa?
Kylla hyotyisi .Kiinassa on kyllä se, että se on vaikeaa. Puhtaasti hyötyä ajatellen olisi syytä kysyä, että hyötyisikö enemmän jos saman ajan käyttäisi johonkin muuhun.
Kylla hyotyisi .Kiinassa on kyllä se, että se on vaikeaa. Puhtaasti hyötyä ajatellen olisi syytä kysyä, että hyötyisikö enemmän jos saman ajan käyttäisi johonkin muuhun.
Mistä johtuu, että Google antaa ensimmäiseksi tulokseksi MP.netin jos hakusanaksi laittaa atomitykkipatterin tai karttaruutupommin?
Kyllä sun on myönnettävä, että välillä rajoja kokeilet
Sitä paitsi, panet vaan ne kollaasit takaisin, koska ne on ihan hyviä monen mielestä. Nyt ei kiukutella.... minkit joskus tekee sellaista, mutta mehän ei....eihän?
... ja se pakollinen kuva...
.
Onko Remington lopettanut kokonaan 887 Nitromangnumin tuotannon, kun sen omilta sivuilta löytyy vain 870 malleja? Noissahan oli osassa joku vika ja niitä korjattiin ilmeisesti takuutyönä vaan oliko se malli kokonasn susi?
Puluja ja supikoiria pyörii farmilla vaivaksi asti, suoritin sitten metsästäjän tutkinnon ja ajattelin niitä harventaa...
Rupee riittään jo. Itse postailet tänne tahallaan pillun kuvia ja sitten kun joku niistä mainitsee, niin alat pillittää ja esittämään uhria."Pidetään edelleen ne sukupuolielimet ja (naisten) nännit piilossa nii ei tule sanomista."
Onko nännit piilossa vai ei?
En kyllä uskaltaisi laitaa tuollaista kuvaa.
Mutta ei kuvia, ei rajakiistoja kanssasi.
(Vaikka puhutaan ”sukuelimistä”, niin edellisellä kerralla karvat olivat se joka haittasi sinua.)
Näitä on alkanut ilmestyä radalle, pää asiassa Saigan tilalle.
https://www.av-ase.fi/ase/tuote/barak-br99-12-76-haulikko/10203barak001/
Ja 'varalipas' (eli toinen lipas) 55 euroa... kipupiste ylitetty yhen kusisen peltilippaan osalta!Lippaan vaihto vaikuttaa vieläkin "tarkemmalta" kuin saigassa....ainakin se mitä olen molempien osalta havainnut...
Rupee riittään jo. Itse postailet tänne tahallaan pillun kuvia ja sitten kun joku niistä mainitsee, niin alat pillittää ja esittämään uhria.
Lippaan vaihto vaikuttaa vieläkin "tarkemmalta" kuin saigassa....ainakin se mitä olen molempien osalta havainnut...
Lipaskuilu saattaa olla hieman ahdas.
Mutta siihen auttaa viila.
Täydellä lippaalla saattaa olla lukkiutumisongelma ( lipas?? tiukka kuilu?? uusi ase???)
Yleensä toimii hyvin (reippaat otteet vain).
Tanskalaiskoneen epäillään loukanneen Suomen ilmatilaa
Ja mitä tekee virallinen Suomi? - No eipä vittu yhtään mitään.
Mikäli Sauli Niinistö tai Jussi Niinistö tai Juha Sipilä tai Jarmo Lindberg olisivat MIEHIÄ eivätkä "miehiä", olisi suoraan radio- ja tv-lähetykseen ilmaantunut "myöhään eilen" Suomen Tasavallan Presidentti, Suomen Armeijan Ylipäällikkö ja Hieno Mies 62-maastopuvussa ja ilmoittanut:
"VAPAAN SUOMEN VAPAAT MIEHET! MINÄ MENEN KÖÖPPENHAMINAAN PALAVA SOIHTU KÄDESSÄNI JA SAVUAVA 7.62 RK 62 KÄDESSÄNI! SEURATKAA! TU TÖ DETH!"
Vastaavanlainen tilaisuus hukattiin vuonna 1994, kun Venäjän armeija oli sitoutunut taisteluihin Tšetšeniassa ja Suomen Puolustusvoimat olisi voinut (Mansteinin sanoin) "Heiluttaa kostajan miekkaa" Moskovassa.
Visionäärejä ei ulkopolitiikassa enää ole.
Ai niin ja tähän se hymiö loppuun.
Nuin.
Sanottu ennenkin.
Pitää erottaa Ilmantilan loukkaus ja Ilmatilan moikkaus toisistaan. Jos rajoja valvovat viranomaiset olisvat tämän ammattitaitovaatimuksen tasolla ei lehdistö tietäisi moikkauksista mitään.
Tai jos tietäisi niin lööpit kertoisivat että Amerikkalainen B-52 ydinpommittaja kävi moikkaamassa ilmatilassa. Ilmavoimat kertovat että vitsiä heitettiin. Ammattiasioistakin ehdittiin puhua. Jenkeillä oli kuulemma sokka hukku.