Sekalaista mussuttelua

No, jos et ole profiilia tehnyt seuranhakusivuistoille ja silti tulee yhteydenottopyyntöjä naisilta jotka kyselevät sinulta salasanoja, eikö tuo nyt ole maalaisjärjellä pohdittuna aika selvä juttu?

No, ei ollut. Tiedän, että täällä on ihmisiä, jotka on tehneet noita, enkä voi niitä kontrolloida. Hyvää ne vain tarkoittavat. Ja huomaa, että koska olen yksinäinen niin totta helvetissä kaipaan seuraa. Sitä vain ei ole, enkä tarkoituksella ole mennyt ulos sitä hakemaan. Mua vaivasi yhteydenotto pyynnöt, enkä tiennyt mitään 'dating fraud'ista. En yhtään sanaa. Enkä epäillyt ennen kuin se rupesi kyselemään salasanoja. Nyt kun olen sitä ihmetellyt niin on tullut eteen myös sinisilmäisiä suomalaisia joita on vedetty höplästä. Olin yksi niistä. En ole enään.

Joten hunaja-ansa ja opetus. Kaikkia voidaan kusettaa, toisia pidempään. En usko että jokainen deittisaitteja käyttävä, tekee reverse image search niiden kanssa jotka juttelee.
 
Viimeksi muokattu:
Olen itse nähnyt jotakin tekaistuja deittiprofiileja, jotka ovat olleet aivan selvästi feikkejä. Esim. Mia Khalifa profiilikuvana. Ei kyllä tämän profiilin tekijällä neuronit oikein sähköisty yhtä aikaa.
 
  • Tykkää
Reactions: ctg
Heh, virtuaaliheilan etsintään ja hunaja-ansailuun liittyy löyhästi tämäkin sattumus:

Minulla on varsinaisten sähköpostitilien (työ, oma posti) lisäksi useita eri sähköpostitilejä erilaisia toimia varten. Yksi on MaksuKaveria varten, yksi nettiostoksia, yksi lasten pelijuttujen valvontaan, yksi arpajaisiin yms. mainospostikyllästeisiin juttuihin, yksi vähäisempiä jäsenyyksiä ja rekisteröitymisiä varten jne.

Muuan vuosi sitten ihan yks kaks yllättäen eräälle sähköpostitililleni alkoi tulla kovasti lemmekästä postia. Lähettäjinä olivat pääasiassa afroamerikkalaiset salskeat miehet, jotka vakuuttelivat olevansa taloudellisesti vakavaraisia ja omillaan toimeen tulevia. Aika moni kertoi eronneensa ainakin kertaalleen vaimosta, mutta uuden yhteisen elämän toive ja sopivan kumppanin löytäminen olivat selkeästi päämääränä. Kaikki postittajat olivat lisäksi Yhdysvaltain asevoimien palveluksessa olevia upseereita kapteenista everstiin, mikä hämmensi mieltäni entisestään. Miksi he lähestyivät minua, perheellistä viisissäkymmenissä olevaa takahikiäläistä aktiivisesti maanpuolustukseen osallistuvaa suomalaista miestä? Mitä sanoisin vaimolle ja lapsille?

Asiaa pohtiessani tein varmuuden vuoksi testin selvittääkseni oman positioni tässä tilanteessa. Check.
http://www.testaa.net/seksuaalisuustesti/htesti.htm

Sitten ryhdyin selvittämään, miksi juuri minut oli löydetty miljoonien netinkäyttäjien joukosta. Kuukeloin hieman ja selvisi, että sähköpostini nimiosa oli sama kuin erään amerikkalaisen deittisivuston tummahipiäisen varsin verevän ja vetävän näköisen minkin profiilinimi. Arvasin, että urhot olivat kirjoittaneet nimimerkin perään kuukelipostin tunnuksen (joka oli rekisteröity minulle) ja lähettäneet kilvan postia pappi Jaakob... eikun siis minulle.

Kirjoitin asioiden todellista laitaa selventävän vastauspostin ja personoin sen jokaiselle lemmenetsijälle, kiitin saamastani huomiosta ja toivotin varjelusta palveluksessa sekä onnea emännän etsimisessä. Huokaisin myös helpotuksesta, sillä elämäni saattoi jatkua ennallaan tyypillisen tapahtumaköyhänä. Mutta kyllä tuo juttu vähän säpsäytti. Mietin pelonsekaisin tuntein myös sitä, että entäs jos se verevä deittisivuston minkki olisi lähettänyt sydänpostia? Siinä sitä vasta oliskin ollut selittämistä Justiinalle.

@ctg : ei sitä koskaan tiedä, milloin lempi kolkuttaa ovelle. ;)
 
Vittu kun tekis mieli. Nimittäin hirvi- tahikka poronkäristystä, kunnon jytkymällillä pottumuhennusta. Puolukkahillo ei pakollinen, mutta tekis sitäkin mieli.

Mutta ei. Vanikan rapsuttelua vaan.
 
Vittu kun tekis mieli. Nimittäin hirvi- tahikka poronkäristystä, kunnon jytkymällillä pottumuhennusta. Puolukkahillo ei pakollinen, mutta tekis sitäkin mieli.

Mutta ei. Vanikan rapsuttelua vaan.

Mä olen varmaan kieroutunut pervo, mutta mulle tuli karsee mielikuva tosta jytkymällistä, pottua yyteriläiseen tapaan, hikisen ja paksun persun duunaamana.

Mä luultavasti seuraavan kerran pottumuusia syödessäni kiskon henkitorveen mällit, muusit ja persut ja tukehdun.
 
Väitän ja vannon, että olen päässyt sille tasolle missä mikä tahansa seks. mielenkiinnon osoitus itseäni nuoremmalta minkätahansasukupuoliselta aiheuttaa minussa vain epäluuloa. Tiedän tasan tarkkaan, että parasta ennen päiväys oli ja meni. :)
Höpö-höpö. Muistelet vain, että "Aina sitä nuortaa saa, mutta harvoin kunnon vanahaa." ja "Mitä vanhempi pukki, sitä kovempi sarvi."

Edit.
Fiksut tytöt tietää nämä(kin) totuudet.
 
:)
 
Viimeksi muokattu:
Höpö-höpö. Muistelet vain, että "Aina sitä nuortaa saa, mutta harvoin kunnon vanahaa." ja "Mitä vanhempi pukki, sitä kovempi sarvi."

Edit.
Fiksut tytöt tietää nämä(kin) totuudet.

Ai kuinka kamalaa. Aikamme suuri ajattelija Matti Nykänenhän totesi jossain haastattelussa (vissiin oli taas mureuttanut Merviä tmv) että harva voi sanoa saaneensa ylikypsää tapolaa.. tuli vähän oksennusta kurkkuun.

Toi pukki ja sarvi taas oli yksi appiukkovainaan (rauha vaan senkin piruparan sielulle) lempi lausahduksista, hän kun oli a. Umpispurgu b. Kiusallisen sinut alastomuutensa kanssa etenkin kännissä ja c. Erityisen piittaamaton siitä mitä on ok sanoa teinitytölle ja etenkin siitä ettei ole ok käydä kännissä klähnimään poikansa tyttöystävää.

Voitte kuvitella kuinka vaivaannuttavaa oli kännissä melskaava puliukko esittelemässä kuolioituneen katkaravun näköistä pissavehjettään. Samalla sopertaen tota pukkijuttua, noin kuusitoista kertaa putkeen.

Seurattuani sitä aivotonta sekoilua yli 20 vuotta, niin pakko kyllä myöntää että vaikka se olikin ihan jäätävä hahmo, niin kyllä mä sitä ihan vähän välillä kaipaan. Kyllähän tollanen elävöittää esimerkiksi sukujuhlia ihan kivasti.
 
Onkohan muuten mahdollista, että Siperian mehtäpalojen savunhäivät saavuttivat Itä-Suomen viime yönä? Omituisen värinen pilvinen taivas ja ihan kuin olisi häivähdys savua ilmassa? Oletteko huomanneet missään metioiten lausuneen aiheesta?
 
Virossa "onu Heino" (Heino-setä)-sanonta kun tarkoitetaan viinaan menevä ja rasvaisia, tuhmia vitsejä laukova setämies.

Tässä videosketsi sellaisesta, englaniksi tekstitettynä. Ja mitä tapahtuu kun kaksi "onu heinoa" sattuu samaan paikkaan.

 
Väitän ja vannon, että olen päässyt sille tasolle missä mikä tahansa seks. mielenkiinnon osoitus itseäni nuoremmalta minkätahansasukupuoliselta aiheuttaa minussa vain epäluuloa. Tiedän tasan tarkkaan, että parasta ennen päiväys oli ja meni. :)
Joo, näitähän tulee lähinnä naamakirjan kautta aina välillä. Olen varmaan ikävä skeptikko, mutta minusta on lähinnä huvittavaa tämä ventovieraiden nuorten typyköiden muka kokema lemmenkaipuu tämmöistä keski-ikäistä randomiukkoa kohtaan. Kai joku noihinkin koukkuihin tarttuu.
 
Kai joku noihinkin koukkuihin tarttuu.
Ikävä kyllä, molemmista sukupuolista.

Uusi rakas ajautuu itsestään riippumattomista syistä pieniin talousvaikuksiin veromätkyjen yms muodossa. Noissa kun on jeesattu, tarvitaankin pari tonnia lentolippuihin. Yllättävän pitkäänkin jotkut ovat lypsettävinä. Erääseen naispuoleiseen tuttavaan menivät välit poikki, kun kerroin hänelle mikä on mikä homman nimi, kun kertoi muuttavansa Yhdysvaltoihin kotirouvaksi jollekkin netissä tapaamalleen everstille. Everstillä oli vain pieniä rahahuolia joihin tarvi apua ennen kuin pääsee lähtemään kosiomatkalle Suomeen.
 
Laitanpa tänne teräase ja historia intoilijoille, kun en osannut päättää olisiko oikea paikka tuo puukko ja teräase ketju miekan takia vai päivän minkki ketju tiedenaisen takia. Tuosta tulee sellainen perinteinen rillit ja nutturatukka kirjastotätifantasia mieleen. ;)

 
Suomalaista työtä? Tehdäänkö suomessa oikeasti tällaisia? Made in Finland näkyy kuvissa..


Kovasti paljon näyttää tältä :unsure:
 
Suomalaista työtä? Tehdäänkö suomessa oikeasti tällaisia? Made in Finland näkyy kuvissa..


Kovasti paljon näyttää tältä :unsure:
Ei kai Mirka muuta tee Jepualla kuin hiomanauhoja jne. Jotain virityksiä tiedän heidän joskus suunnitelleen täällä suomessa, mutta ei tosiaan tollasia käsihiomakoneita.
 
Ei kai Mirka muuta tee Jepualla kuin hiomanauhoja jne. Jotain virityksiä tiedän heidän joskus suunnitelleen täällä suomessa, mutta ei tosiaan tollasia käsihiomakoneita.
Kyllähän tuossa komiasti lukee, että Made in Finland :unsure:


Deros_2b.jpg
 
Back
Top