Koitas nyt kulta ymmärtää että ihan sama mitä mieltä sä olet asiasta niin ne ihmiset silti ovat siellä. Sun mielipiteet ei niitä pidättele.
Toveri, älä ota tähän 'mua'; mä oon ollut kuukausden pari Johannesburgissa (zulit ja xhosit toistensa kimpussa), ja toiset Pretoriassa.
ja siellä jälkimmäisseä ei oo mitään kaupunkien, kansojen tai heimojen välisiä rajoja; Teille 'he' ehkä ovat ihmisiä, mutta miulle 'sivistyneen Euroopan' kasvateille, he ovat verenhimoisia heimoja, jotka riistävät toisiltaan hengen.
Ollaan rehellisiä: miulle on ihan sama mitä hyö tekevät toisilleen, kunhan eivät tule E
aan tai varsinkaan S:n hakemaan humanitaarista suojelua.
Kyllä, olen pahoillani siitä, että seipäät korvattiin AK:lla ja - ikävä kyllä - jopa 20-luvun ryssän tykeillä: neekeriheimot ovat saaneet kärsiä julmasti siitä.
Ja nyt, kiinalaiset kommunistit keräävät sekä hyödyn että jatkavat näiden alkuperäisheimojen hyväksikäyttöä. Se mua todella vituttaa.
Jos voisin nähdä todellisia 'tasavaltoja' tosi-vanhalla mantereella, niin olisin iloinen. Eli, jos pidät miuta rasistina, jossa tshuna ajattelee vain itteään, niin TOKKOPA!
Mutta, Teikäläisellä liene liikaa omien audio-visuaalisten -elinten aivokuoreen tallentamaa tietoa siitä, miten asiat oikeasti lutviutuvat.
edit: ja siis: koskaan en olisi 'ihmisen' uskonut suhtauvan kuolevaan ihmiseen kuten somalin, (ja arabin, joka ei toki liity tähän), zulun tai 'bugandalaisen'... Sitä ei vaan hyvinvoivan kansan jäsen voi uskoa.
edit2: mennyt taas patologisen valehtelun puolelle, kun en mä missään sarvessa ole edes käynyt (enkä kyllä menisi mistään hinnasta) ja Etelä-Afrikassakin ollut vain muutamia kuukausia.