Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Outokummun Pitsa Posti.Suosituksia hyvistä pizzerioista Suomessa, jos tuun käymään?
A La Riesto Sodankylässä, Haruno Rovaniemellä....on niitä varmaan etelässäki mutta en oo paljoa käynySuosituksia hyvistä pizzerioista Suomessa, jos tuun käymään?
Suosituksia hyvistä pizzerioista Suomessa, jos tuun käymään?
Olisi varmaan paikallaan spesifioida kaupunkikin minne saavut. Tuskin kannattaa tarjota Rovaniemen tai Kemijärven pizzerioita?
Hep täällä!Laitoin tänään kuivalihat roikkumaan, pikkasen alkoi epäilyttämään laitoinko liian ajoissa.
Suolauksessa kokeilin ekan kerran mausteita mukaan. Lisäsin kiloon merisuolaa pussin mustapippuri ja chilijauhetta. Kaks päivää oli lihat maustesuolassa ja maku tuntui olevan ihan kohdillaan.
Onko palstalla muita kuivaliha harrastajia?
Kuivaliha on erinomaista evästä, eikä loppujen lopuksi niin kova töistä mitä minäkin aluksi luulin. Poroja ei ole E-P.llä näkynyt, joten olen käyttänyt hirven ja kauriin lihaa ja olen ollut tyytyväinen.
Olis meillä herkut, pisteltäis hepoa ja palanpainikkeeks vodkaa@Justin Case Tekisi mieli tulla kerjäämään kuin Hietanen suolasilakkaa.
Viikko-pari vielä ennen aloitusta. Kaupoissa on jo sydäntä ja paistia myynnissä. Itse en kovin paljoa tee. Ostan 5-6 kg paistin ja kuivaan sen. Työkaveri ostaa 80 kg sydämiä joka vuosi... Mutta se myy lihoja ja tytär vie Ouluun.Laitoin tänään kuivalihat roikkumaan, pikkasen alkoi epäilyttämään laitoinko liian ajoissa.
Suolauksessa kokeilin ekan kerran mausteita mukaan. Lisäsin kiloon merisuolaa pussin mustapippuri ja chilijauhetta. Kaks päivää oli lihat maustesuolassa ja maku tuntui olevan ihan kohdillaan.
Onko palstalla muita kuivaliha harrastajia?
Kuivaliha on erinomaista evästä, eikä loppujen lopuksi niin kova töistä mitä minäkin aluksi luulin. Poroja ei ole E-P.llä näkynyt, joten olen käyttänyt hirven ja kauriin lihaa ja olen ollut tyytyväinen.
Kuolaa, kuolaa....!Katso liite: 28058Helsinki Hard Rock Café tänään.