Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Itsekin hieman yllätyin, kun koululla oli joululounas ja siellä oli karjalanpaistia. Itse en kyllä muista kotona koskaan olleen.Itse syön jouluruoista vain kinkkua, perunalaatikkoa ja karjalanpaistia (se on jostain syystä meilläpäin jouluruoka, mites muualla?). Rouva varmasti pyöräyttää myös muita laatikoita, rosollia jne. Päälle paljon suklaata ja sitten onkin hyvä makoilla sohvalla joulun pyhät.
Kerran saanut maistaa tuota ja aivan järkyttävän pahan makuista.
Samat ihme ohjeiden variaatiot liittyy lanttulaatikkoon. Juurikin muskotti tai teelusikallinen valkopippuria.... Itse en eilenkään käyttänyt, kun lanttulaatikot tein.Ilmeisesti olet sitten saanut väärin tehtyä tai sitten siinä on ollut liikaa siirappia ( itse en sitä juurikaan laita ) tai liikaa muskottipähkinää ( mitä en itse käytä, mutta tiedän joidenkin käyttävän ). Tai, jos olet
syönyt kaupan valmista perunalaatikkoa, niin sehän ei ole perunalaatikkoa vaan paistettua perunamuusia. Mutta jokaisella on oma makunsa...
https://anovaculinary.com/anova-precision-cooker/@hansai Sinulla siis on oikea sous vide haudutin? Minkälaine jos kehtaa kysyä?
Sirkulaattori on kätevämpi kokonsa puolesta..siis helpompi säilöä.Aah, semmoinen. Minä kuvittelin että sinulla tällainen tai vastaava: