Varsin OK hinta. 24,90. Pisteet myös siitä että kun colalasi juotu tyhjäksi, niin tarjoilija tuo uuden veloituksetta.Kuolaa, kuolaa....!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Varsin OK hinta. 24,90. Pisteet myös siitä että kun colalasi juotu tyhjäksi, niin tarjoilija tuo uuden veloituksetta.Kuolaa, kuolaa....!
Juu noh, enhän kaikkea tänään syö. Jää huomiseksikin. Kuten kuvasta ehkä selviää niin 4 meni ja loput jäi. Sen verran tuhtia täytettä niissä, juustoakin enemmän kuin Pekka Puska syö kuukaudessa.Melko tuhti iltapala..
Jokos se remontti on valmis vai vieläkö halli on tilapäistiloissa siinä lasitalossa? Viime kesänä kun kävvin oli vielä tilapäistilassa.hakaniemen hallista.
Tilapäistiloissa vielä ja ihan mukava on sielläkin.Jokos se remontti on valmis vai vieläkö halli on tilapäistiloissa siinä lasitalossa? Viime kesänä kun kävvin oli vielä tilapäistilassa.
Suosituksia hyvistä pizzerioista Suomessa, jos tuun käymään?
Jauhelihapullat ja -pihvit, miten teette?
Itse olen laiska ja pyörittelen suoraan (omin käsin paistista jauhetusta) jauhelihasta sekä pihvit että pullat. Pannussa heitän päälle vähän suolaa ja mausteita, mutta en vaivaudu pelleilemään korppujauhon ja kananmunien kanssa. Ihan turhaa hifistelyä, joka ei edes tee hyvää terveydelle. Liha on parasta ilman jatkeaineita.
Nyt oli poron sydämmillä törkeä hintapyynti, 16€/kg, viime vuonna irtos 8€/kgViikko-pari vielä ennen aloitusta. Kaupoissa on jo sydäntä ja paistia myynnissä. Itse en kovin paljoa tee. Ostan 5-6 kg paistin ja kuivaan sen. Työkaveri ostaa 80 kg sydämiä joka vuosi... Mutta se myy lihoja ja tytär vie Ouluun.
Kalvot ja rasvat lihasta pois. Myötäsyyhyn noin tuuman vahvuista suikaletta. Suolaus karkealla merisuolalla 4% vuorokausi. Seinälle ripustaessa käytän miedossa sokerivedessä, että pintasuola lähtee pois. Kolme-neljä viikkoa ja valmis on. Kolmisen vuotta sittern kaveri teki melko myöhään kun kerlit oli otolliset ja sai viikossa valmista.
Hyvä korotus. Työkaveri tosin kertoi, että ainakin Polaricalla leikkausta on muutettu, eli hukkaa ei tule enää niin paljon.Nyt oli poron sydämmillä törkeä hintapyynti, 16€/kg, viime vuonna irtos 8€/kg