Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Susumaniello Puglia.14€Taitaa olla huono hetki tunnustaa painaneeni nappia vahingossa.
Ei vaiskaan, mukavaa viikonloppua. Nauti viinistä.
...juustohomma nyt lähti jotenki lapasesta. Ei pidä mennä nälkäsenä kauppaan. On keisarinna, karelia, emmental, gouda, leppäsavu, port salut, joku kova vuohenjuusto, manchego, brie, sellanen minkä nimeä en muista, chili-paprika tuorejuusto ja meinasin viel tehä kutunjuustoa.. siinähän se menee porsastellessa
Ihan kohtuulliselta toi musta kuulostaa. Ei oo yhtään lähtenyt lapasesta. Stilton tai Roquefort tohon vielä lisätäydennykseksi, niin sehän on sitten siinä.
Mä kävin kans tänään kaupassa kärsimässä. Seuraavan kerran ens vuonna. Lohta, rapuja, mätiä, bataatteja ja muuta sellasta perussälää mitä ei omasta takaa löydy, raahasin kotio. Nii ja lapsille suklaita, limua, mehua. Punkkua on tullu lahjaksi ni saa mies mukillisensa ryystää aattoyönä juustojen kanssa (mä toki ostin itelleni juhlan kunniaksi taas sen saman e-koodilitkun), mä saan migreenin jo ajatuksesta että joisin punkkua.
joulupöytään teen ne perinteiset, mut toi juustohomma nyt lähti jotenki lapasesta. Ei pidä mennä nälkäsenä kauppaan. On keisarinna, karelia, emmental, gouda, leppäsavu, port salut, joku kova vuohenjuusto, manchego, brie, sellanen minkä nimeä en muista, chili-paprika tuorejuusto ja meinasin viel tehä kutunjuustoa.. siinähän se menee porsastellessa
Tuo juustohomma lähee aina lapasesta, pitää tehdä joku tiukka sääntö että esimerkiksi vain neljä erityyppistä juustoa tai muuten siinä käy juuri noin.
Säästyy vessapaperia, joutuu kyllä myöhemmin ostaa kairanTuommoisen satsin jälkeen vatsa totaalisen kiinni eikä paska kulje kahteen viikkoon.
Tuommoisen satsin jälkeen vatsa totaalisen kiinni eikä paska kulje kahteen viikkoon.
No ei toi oo määrällisesti kuin tuplat tavalliseen verrattuna. Normiarkena toki keskimäärin halvempaa tavaraa kuin osa noista.
(Meidän juustonkulutus saattaa olla vähän keskiarvoa enemmän.)
Mistä Stiltonit hommasit?