Spadehommat

Muutin sotasuunnitelmaa, kun alkoi @Baltriber kuvailemat palovammat hirvittää ja tein taikinasta sämpylöitä.
Oma taso tiedostaen olen tyytyväinen lopputulokseen.
 

Liitteet

  • IMG_20200412_090601.jpg
    IMG_20200412_090601.jpg
    1.5 MB · Luettu: 5
Porsaan lehtipihviä, viipaloituja uunissa paistettuja perunoita ja kasvisgratiinia tänään. Oli kyllä hyvää. :p
 
Joku tietty merkki mielessä? Minä en ole maistanut mitään kanamakkaraa, olen niitä kaupassa nähnyt mutta mielikuvat kanamakkarasta ei houkuta ostamaan.
 
Nyt kun museot ovat koronan takia kiinni, niin useat museot ovat alkaneet tuottaa sisältöä someen. Tässä ruoka-aiheinen tietoisku länsinaapurista. Panssarimuseon johtaja näyttää mitenkä panssarimiehistöt kokkailivat muonansa vaunun sisällä.

 
Pääsiäisenä vaimeli teki tämmösen.

Ohje on ihan yksinkertainen:

Otetaan aineksia. Tehdään niille jotain. Sitten tapahtuu jotain muuta. Sitten tehdään taas jotain. Sitten irrotetaan perheen nuorin jäsen noista vihertävistä jutskista. Sitten koristellaa rasti-P-kirjaimella piirittämällä herkku toisilla herkuilla. Sitten se on valmis, valokuvataan ja syödään.

Nyt jokainen teistä osaa tehdä vastaavan pääsiäisherkun.

Pasha2-2106.jpg
 
Nyt kun museot ovat koronan takia kiinni, niin useat museot ovat alkaneet tuottaa sisältöä someen. Tässä ruoka-aiheinen tietoisku länsinaapurista. Panssarimuseon johtaja näyttää mitenkä panssarimiehistöt kokkailivat muonansa vaunun sisällä.



Perhana, joka päivä opin uutta. Ruokaa todella voi laittaa "tankissa".
 
Saisiko muuten siviili kurvailla vaunulla yleisillä maanteillä, jos joku vaunu nurkista sattuisi löytymään?.
 
Pääsiäisenä vaimeli teki tämmösen.

Ohje on ihan yksinkertainen:

Otetaan aineksia. Tehdään niille jotain. Sitten tapahtuu jotain muuta. Sitten tehdään taas jotain. Sitten irrotetaan perheen nuorin jäsen noista vihertävistä jutskista. Sitten koristellaa rasti-P-kirjaimella piirittämällä herkku toisilla herkuilla. Sitten se on valmis, valokuvataan ja syödään.

Nyt jokainen teistä osaa tehdä vastaavan pääsiäisherkun.

Katso liite: 39675
Kuvan perusteella se on joku massa joka on harson läpi valutettu. Hieno verkkokuvio sen paljastaa.
 
Back
Top