Näinpä.
Jos kapiukko tulee joskus opettelemaan tänne mun luolaan vaikka mallintamista niin odotan että tietyt, ehkäpä turhalta pikkunillitykseltä vaikuttavat jutut tehdään silviissiin kuin minusta on hyvä. Kun on kantapään kautta havaittu, että vaikkapa tiedostojen nimeäminen nyt vaan PITÄÄ tehdä yhteisesti sovitulla ja säännönmukaisella tavalla vaikka miten ois mielestään tekemässä ihan vaan pikkujuttua, tai ennemmin tai myöhemmin koko paska leviää käsiin. (Joo, taitaa paljon vettä virrata Tammerkoskessa ennen kuin koulutan sotaväkeä.) Ja jos mä menen kapiukkojen luo opettelemaan reserviläistaitoja niin hyväksyn, että sitten tehdään tietyt jutut sillai kun järjestävä seura on hyväksi nähnyt.
Ehkä mulla on sitten parempia kokemuksia kun en yleensä avaudu näissä ketjuissa, mutta en edes varusmiehenä pahemmin törmännyt mihinkään tautisiin älyttömyyksiin tai asennevammoihin kantapeikkojen taholta. No Kosovossa joihinkin. Pukeutumissäännötkin olivat mielestäni ihan järkeviä ja tilanteenmukaisia. Varmaan mut on pienenä pudotettu päälleni kerran liikaa tai jotain.
Varmaan jossain on noita asennevammaisiakin, en yhtään epäile. Silti, taitaa se asia olla edelleen niin, että ken haluaa johtaa, hänen on syytä osata myös totella.