Samovarius
Ylipäällikkö
Käyttäjäkohtaisestihan koneita on aina modifioitu asiakkaan tarpeisiin. Esmes US Navy ja USMC eivät käyttäneet F-4 Phantomien takaistuimella kahdennettuja ohjaimia, vaan paikka oli varattu täysin aseupseerille. Sen sijaan USAF:n koneissa oli ohjaimet myös takapenkillä vaikka aseupseeri oli näissäkin koneissa. Kukaan ei varmaan väitä, etteivätkö USAF:n F-4C, D, E:t olisi olleet täysiverisiä (monitoimi)hävittäjiä?
Phantom muuten venyi todella pitkälle käyttäjäkustomoinnissa. RAF:n ja Fleet Air Armin F-4M ja K käyttivät jopa eri moottoria (ohivirtaava Rolls Royce Spey vs. suora J79) ja eri ohjuksia (Skyflash, joka tosin on Sparrow-yhteensopiva ja käyttää sen runkoa ja laukaisukiskoa)
samovarius.blogspot.com
(koska tiedän että internetissä on nykään vain laiskoja paskoja kuten minä, tämäkin tarina on saatavissa kuunnelmana)
Phantom muuten venyi todella pitkälle käyttäjäkustomoinnissa. RAF:n ja Fleet Air Armin F-4M ja K käyttivät jopa eri moottoria (ohivirtaava Rolls Royce Spey vs. suora J79) ja eri ohjuksia (Skyflash, joka tosin on Sparrow-yhteensopiva ja käyttää sen runkoa ja laukaisukiskoa)
![samovarius.blogspot.com](/proxy.php?image=https%3A%2F%2Fblogger.googleusercontent.com%2Fimg%2Fb%2FR29vZ2xl%2FAVvXsEhBCU8lBr2Kn13gV-tKx9djQIIjtfBEXxcYfph2bJQdOIjuSaB0NxHo5BXKLLIkQgwyj5XlwiMrZo9WFyrFDi8leT16s3ajPEHFQQU0-x200RDwfaf5hErIeVSanMvNEc-KZj8Xdm_8YaME%2Fw1200-h630-p-k-no-nu%2Farticle_5ce5bd7b5b3226_33003996.png&hash=a2a657dd3fe2769a55bf5d92ca311a48&return_error=1)
McDonnell Douglas F-4 Phantom II – puolen vuosisadan rakkaustarina
Phantomin tarina on saatavissa myös kuunnelmana . Phantomin tarina alkaa edeltäjiensä harteilta. McDonnell Aircraft alkoi kehitellä uutta h...
(koska tiedän että internetissä on nykään vain laiskoja paskoja kuten minä, tämäkin tarina on saatavissa kuunnelmana)