Suomen sisäinen turvallisuus

Juu, nyt vaan kahdenvälisesti neuvottelemaan Venään kanssa asiasta. Tai voihan siitä kilauttaa EUkavereillekin, mutta ei taida siitä olla apua. Voi ristikiven mikko, miten sitä on tähän tultu.

Venäjä on turvallinen maa, joten sen perusteella pakolaisia ei tarvitse ottaa vastaan. Jos riski valtavan ihmismassan vyörymiseen rajan yli kasvaa todennäköiseksi, niin tiukassa tilanteessa Suomi voisi tässä asiassa toimia sen verran proaktiivisesti ja tulla Venäjää vastaan, että voisi suostua päästämään pakolaisia hallitusti itärajan yli Kemijärven tasalla.

Rajanylityspaikalta järjestetään sitten kuorma-autokyyti rautatien varteen ja siitä junakuljetuksella pitkillä roikilla suoraan Tornioon, mistä pakolaiset ohjataan rajan yli Ruotsin puolelle. Vaihtoehtoisesti voisi järjestää myös merikuljetuksia suoraan Tukholman satamaan. Muutama laivalastillinen riittänee kuljetuskapasiteetiksi.

Pakolaiset tuskin itsekään pahastuvat lupauksesta päästä Ruotsiin, mikä onkin ollut monelle alkuperäinen ensisijainen kohde. Göteborg ja Malmö ovat ihan hyviä paikkoja asua. Kansankodissa on perinteisesti ollut tilaa kaikille tulijoille ja jonkinlainen ihmisarvolle soveltuva toimeentulo.

Ei siinä mitään että annetaan lausuntoja mutta kuinka monessa muussa maassa kuin suomessa ex- presidentit, ex-virkamiehet, ex-asiantuntijat , ex -ect tyypit antavat lausuntojaan päivänpolttavista aiheista ja asioista...?

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/164...i-ei-kestaisi-30-000-uutta-turvapaikanhakijaa

Ex-poliisijohtaja radiossa: ”Suomi ei kestäisi 30 000 uutta turvapaikanhakijaa”

Eläkkeellä siirtynyt entinen poliisiylijohtaja Mikko Paatero arvioi, että Suomi ei kestäisi yhtä suurta määrää turvapaikanhakijoita tänä vuonna kuin viime vuonna.

Paatero pohti turvapaikanhakijatilannetta ja Suomen turvallisuustilannetta Yle Puheella Ali ja Husu -ohjelmassa.

Paateron mukaan uhkailut ovat lisääntyneet viimeisen puolen vuoden aikana.

– Väkivalta on lisääntynyt, mutta törkeä väkivalta ei niin kauheasti. Kyllä raiskaustenkin määrä on lisääntynyt jonkin verran, Paatero kertoi.

Hänen mukaansa tilanne olisi omissa käsissä, jos osattaisiin tehdä oikeita toimenpiteitä.

– En kuitenkaan usko, että Suomi kestäisi toista samanlaista vuotta. Siitä olen huolissani, että jos meille tänä vuonnakin tulee 30 000 turvapaikanhakijaa, vaikka alle puolet saa oleskeluluvan. Tämä onkin se ongelman ydin, että tänne tulee yli puolet niitä, jotka eivät saa oleskelulupaa, Paatero sanoi.

Ohjelman juontaja, keskustan eduskuntavaaliehdokkaanakin ollut Abdirahim Husu Hussein toteaa, että esimerkiksi osa ekonomisteista haluaisi Suomeen uutta työvoimaa vuosittain noin 34 000 hengen edestä.

– Se on ihan oikea lähtökohta. Ei niiden tarvitse kuitenkaan olla tämäntyyppisiä, jotka eivät saa edes oleskelulupaa, Paatero kommentoi.

Ilman oleskelulupaa työntekokaan ei onnistu Suomessa.

Paateron mukaan väkivallan uhan lisääntymiseen on vaikuttanut se, että ihmisillä on tietämättömyyttä ja ennakkoluuloja. Hänen mukaansa ennakkoluuloja myös tietoisesti ylläpidetään ”monien tahojen kautta”.

Ohjelman juontaja, koomikko Ali Jahangiri kysyi Paaterolta, mitä tietoa ihmisiltä puuttuu.

– Se, miten ulkomaalaiset yleensä käyttäytyvät ja mitä sääntöjä siellä on.

Husseinin mielestä Suomessa pitäisi varautua pahimpaan, esimerkiksi siihen, että jossain kellarissa katkotaan päitä.

–Tapasin viime vuonna muutamia kansanedustajia sanoin heille suoraan, että näiden ihmisten joukossa on rikollisia. Näiden ihmisten joukossa on niitä, jotka ovat katkoneet päitä. Sanoin poliitikoille, että teidän pitäisi valmistautua pahimpaan skenaarioon, eli Suomessa jossain kellarissa jonkun tyypin pää katkaistaan ja sitä videoidaan ja näytetään meille Suomessa. Sanoin, että teidän pitäisi valmistautua tähän skenaarioon ja tehdä kaikkenne estääksenne se, Husu sanoi.

– Vastakkainasettelu ja kahden rintaman muodostuminen tähän valtakuntaan voi johtaa ihan mihin vain, Paatero totesi.

Suomalainen korruptio estää virassa olevan ääneenlausannan. Jos virassa ollessasi menet jotain laukomaan ääneen ja julkisuuteen, kaikki lahjoittajat ja veljet kaikkoavat välittömästi viereltä, etkä enään saa mitään muuta kuin palkkasi!!!!

Siksi nämä kahden minuutin muniaan kannattelevat kyvyttömät puhuvat kun se palkkakin on mennyt ja muuttunut kollektiiviseksi virkamieseläkkeeksi!

kuunnelkaapa linkistä mitä nainen kertoo....

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016011620969344_uu.shtml

Aarnio-vyyhdin käynnistänyt prostituoitu otti hädissään yhteyttä Iltalehteen - IL-TV

Saara-nimellä julkisuudessa tunnettu nainen otti yhteyttä Iltalehteen ja kertoi, ettei tunne oloaan turvalliseksi, vaikka on tälläkin hetkellä poliisin suojelussa.

- Minä en voi luottaa näihin, pelkään oikeasti henkeni edestä, Saara toteaa.

Saara kertoo Iltalehdelle olleensa viimeiset 15 kuukautta poliisin suojelussa. Ensin hän vietti 11 kuukautta turva-asunnossa Helsingissä, ja sen jälkeen hänet hyväksyttiin todistajansuojeluohjelmaan Tanskaan.

Torstaina Saara lensi Suomeen suomalaisten poliisien saattamana. Tiistaina edessä on oikeudenkäynti, jossa hänen on tarkoitus todistaa Jari Aarniota vastaan.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016011520966277_uu.shtml

Aarnio-vyyhdin käynnistänyt prostituoitu Saara: "Pelkään henkeni edestä"

lainaus:

Hän kuvailee viimeisen neljän kuukauden ulkomailla olleen helvettiä.

- Suojelustani vastanneet poliisit kiusasivat ja uhkailivat minua koko ajan. He yrittivät murtaa psyykeni ja kun olin kipeänä, niin kukaan ei auttanut minua edes lääkäriin, Saara sanoo.

- Yritin todella aloittaa uuden elämän siellä, mutta he tekivät siitä mahdotonta, Saara kertoo.

Saara lensi Tanskasta Suomeen torstaina suomalaisten poliisien saattamana. Suomeen hän palasi siksi, että ensi tiistaina hänen on määrä todistaa oikeudessa Jari Aarniota vastaan.

Hän kertoo olevansa tälläkin hetkellä poliisin suojelussa, mutta ei tunne oloaan turvalliseksi.

- Minä en voi luottaa näihin, pelkään oikeasti henkeni edestä, Saara toteaa

Yritettiin ajaa päälle

Saara kertoo, että hänen päälleen on yritetty ajaa autolla kahdesti hänen ollessaan Tanskassa. Molemmat yritykset tapahtuivat samana lokakuisena päivänä.

- Menin ihan sokkiin, sillä minulle yritettiin tehdä sama Helsingissä, kun nämä Aarnio-jutut alkoivat, Saara kertoo.

Saaran mukaan hänen suojeluunsa määrätyt tanskalaiset viranomaiset eivät reagoineet yrityksiin mitenkään.

Myös hänen asunnolleen on tullut miehiä keskellä yötä soittamaan ovikelloa pelotellakseen häntä.

- Niiden poliisien lisäksi kukaan siellä Tanskassa ei tiennyt, että minä olen minä, nainen toteaa.

- Olen itse miettinyt, että kaiken tämän takana on poliisi. Motiivi on varmaan Aarnio, nainen toteaa.

Ei uskalla liikkua

Todistajansuojeluohjelmaan päässyt Saara kertoo, että hänen henkilöllisyytensä on vaihdettu nimeä ja sosiaaliturvatunnusta myöten. Silti hän ei uskalla liikkua ulkona.

- Minut tunnetaan kuitenkin ulkonäöllisesti. Pyysin rahaa kampaajaan, jotta voisin muuttaa ulkonäköäni, mutta sitä ei annettu. Minulla on turvalaite, jolla saan poliiseihin yhteyden, mutta en luota noihin poliiseihin, sehän se ongelman ydin on, nainen sanoo.

Hän kertoo olevansa todella yksin.

- Pelkään, että mitä ne tekevät seuraavaksi. Koska minulla ei ole ketään ihmistä tässä, niin kyllä olen aika pulassa, Saara toteaa hiljaa.

Todistamista tai Aarnion kohtaamista oikeudessa hän ei pelkää.

- Totuuden puhumisessa minulla ei ole mitään ongelmaa. Se on helpotus, että vihdoin päästään selvittämään näitä asioita, Saara sanoo.

Tuskin mikään määrä olisi riittävästi koska ovat eri mieltä kuin "vastuulliset" poliitikkomme...:facepalm:

Itse asiassa yhdellä mielenosoituksella ei juurikaan saa aikaan mitään. Mutta...
Sinnikäs reilu tuhannen ihmisen rauhallinen joukko osoittamassa mieltään joka päivä ja koko päivän alkaa todennäköisesti vetämään lisää väkeä paikalle.

Eli skenaario menisi jotakuinkin näin
ma: tuhat mielenosoittajaa
ti: tuhat mielenosoittajaa
ke: tuhatviisisataa mielenosoittajaa
to: kolmetuhatta mielenosoittajaa
pe: viisi tuhatta mielenosoittajaa
viikonloppuna kansanedustajat aprikoivat kukin mielessään montako ihmistä on kadulla taas maanantaina
ma: pari tuhatta
ti: pari tuhatta
ke: viisi tuhatta
to: kymmenen tuhatta
pe: parikymmentä tuhatta
todennäköisesti kolmas viikko aloitetaan suoraan kymmenellä tuhannella mielenosoittajalla

Vaatii tosin todella sinnikkään joukon, jonka sanoma on että seisoo kadulla koko päivän ja joka päivä kunnes eduskunnalta alkaa tulla tulee puheiden sijaan tekoja.

Itse asiassa yhdellä mielenosoituksella ei juurikaan saa aikaan mitään. Mutta...
Sinnikäs reilu tuhannen ihmisen rauhallinen joukko osoittamassa mieltään joka päivä ja koko päivän alkaa todennäköisesti vetämään lisää väkeä paikalle.

Eli skenaario menisi jotakuinkin näin
ma: tuhat mielenosoittajaa
ti: tuhat mielenosoittajaa
ke: tuhatviisisataa mielenosoittajaa
to: kolmetuhatta mielenosoittajaa
pe: viisi tuhatta mielenosoittajaa
viikonloppuna kansanedustajat aprikoivat kukin mielessään montako ihmistä on kadulla taas maanantaina
ma: pari tuhatta
ti: pari tuhatta
ke: viisi tuhatta
to: kymmenen tuhatta
pe: parikymmentä tuhatta
todennäköisesti kolmas viikko aloitetaan suoraan kymmenellä tuhannella mielenosoittajalla

Vaatii tosin todella sinnikkään joukon, jonka sanoma on että seisoo kadulla koko päivän ja joka päivä kunnes eduskunnalta alkaa tulla tulee puheiden sijaan tekoja.

Ei toimi.. Sipilä toteaisi "raappahousuja" nostellen:
Uskomatonta porukkaa.. ja homma vesittyisi siihen

"Husu" kirjoitti:
Tapasin viime vuonna muutamia kansanedustajia sanoin heille suoraan, että näiden ihmisten joukossa on rikollisia. Näiden ihmisten joukossa on niitä, jotka ovat katkoneet päitä. Sanoin poliitikoille, että teidän pitäisi valmistautua pahimpaan skenaarioon, eli Suomessa jossain kellarissa jonkun tyypin pää katkaistaan ja sitä videoidaan ja näytetään meille Suomessa. Sanoin, että teidän pitäisi valmistautua tähän skenaarioon ja tehdä kaikkenne estääksenne se, Husu sanoi.

Punahilkkasatuja? Vai onkohan Husu ihan vallan rasistiksi alkanut...

Sveitsi takavarikoi yli 1000 sfr:n (noin 915 €) ylittävän omaisuuden turvapaikanhakijoilta.

Suomalainenhan joutuu nimittäin selvittämään kaikki varansa jos varattomaksi ilmoittauduttuaan hakee toimeentulotukea, eikä sitä heru niin pitkään kuin hillopurkin pohjalta löytyy valuuttaa. Ei olisi rasismia edellyttää samaa turvapaikkaa hakevilta. Hehän eivät läheskään kaikki ole millään tavoin persaukisia.

http://yle.fi/uutiset/myos_sveitsi_takavarikoi_omaisuutta_turvapaikanhakijoilta/8596875

Tämä! on tuo kyllä käsittämätöntä rasismia Suomen kansalaisia kohtaan. Aivan uskomatonta.

http://yle.fi/uutiset/elakkeella_ol...avahvistusta_ei_ole_rajoille_tarvittu/8602982
On se surkeaa.
Miksi eläkkeellä olevia haikaillaan takaisin hommiin, kun on nuoria vetreitä kavereita työttömänä pilvin pimein!!!
Etta sitten meillä osataan.
Rajavartijoita ei kouluteta liikaa kuten poliiseja vaan tarpeen mukaan joten suurin osa rajavartioista on työllistettynä. Itse toivon pääseväni tähän samaan joukkoon mikäli sisäministeriö saa lisärahoitusta, mistä seuraava peruskurssi on riippuvainen.

Rajavartijoita ei kouluteta liikaa kuten poliiseja vaan tarpeen mukaan joten suurin osa rajavartioista on työllistettynä. Itse toivon pääseväni tähän samaan joukkoon mikäli sisäministeriö saa lisärahoitusta, mistä seuraava peruskurssi on riippuvainen.

Siis joo, tiedän, mutta ilmaisin huonosti itseäni.
Tarkoitin justiin sitä, että meillä olisi nuorta porukkaa, joka pitäisi kouluttaa ja saada sitten sieltä nousevaa väkeä paikalle.
Mutta eläkemiehet auttaa heti hetkelliseen hätään, kunnes seuraava kurssi on "valmis"
:)

http://yle.fi/uutiset/aseiden_maara...o_missa_ovat_maan_15_miljoonaa_asetta/8588611
Aseiden määrän vähetessä turvallisuus paranee??? Vai paraneeko?
Meidän aselainsäädäntö on taas "vain suomessa" oleva ainutkertainen maailmanlaajuisesti ajatellen, esimerkiksi: "– Sitä aina joskus julkisuudessa arvioidaan, että me olisimme hyvin aserikas valtio, mutta siinä on varmasti sellaista tilastollista harhaa. Joissain Euroopan maissa esimerkiksi haulikkoa ei esimerkiksi rekisteröidä ampuma-aseeksi, vaan se on ilmoituksenvarainen maataloustyökalu, selventää poliisitarkastaja Seppo Sivula."
Aika veikeää menoa meillä, missä kansalainen pakotetaan rekisteristä toiseen jonkin "yhteisen turvallisuuden nimissä" ja sitten selviää, että turvallisuus ei oikeastaan muuttunut lainkaan huolimatta rekistereistä ja kielloista. Älytöntä homma!

Gatestoneinstitute.org

"The solution is not that our women keep an arm's length from the male barbarians, but that the government keeps these men thousands of kilometers away from us. Until that happens, other measures are needed. It is irresponsible to turn our country into a jungle and subsequently send women unarmed into the jungle. They must at least have the right to defend themselves. Contrary to countries such as Germany and France, in our country it is illegal to carry pepper spray. With the Netherlands now being overrun by men who see women as inferior sex tools, it is time to legalize pepper spray in the Netherlands as a weapon against taharrush."
Geert Wilders is a member of the Dutch Parliament and leader of the Party for Freedom (PVV). Machiel de Graaf is a parliamentarian for the PVV.

Pippurisumute lailliseksi ja joka tytön taskuun? Miten Suomessa? Täällä saa spraymaali-hälyttimiä mutta ne taitavat olla eri asia?

Vaikea kuvitella sellaisen, tai pippurisumutteen, auttavan ylivoimaa vastaan.

Back