Benelli
Respected Leader
Onko joku asiantuntija muuten jotenkin perustellut sitä miksi terroristeilla ei ole primääri tai edes sekundääri maaleja Suomessa vai onko se vedetty hihasta kuten taustojen tunteminen?
"Faight to deth! -> iisisti iisisti" muutos 180 astetta oli niin nopea että häkellyin ja menin sanattomaksi. Tuijotin sitä sitten sanaakaan sanomatta ja kuuntelin sen selittelyjä kunnes vartijat tulivat.
Jos ei muuta viitsi tehdä niin voi myös vain bluffata.
Edit: Siis yleisesti.
Itse kerran tavallaan autoin puliukkoa ihan vain laittamalla suojat päälle (Olin menossa harjoitukseen.) ja siirtymällä hyvään asemaan tarkoituksena harkita seuraavaa liikettä mutta kun katsoin pahoinpitelijää niin tämä ryhtyikin rauhoittelemaan meikäläistä.Muistan.
Nyt minua kaduttaa, että linkitin nämä jutun juureksi. Kun ennen kasvattamiseen tarvittiin koko kylä, nykyään suomalaiset ovat tosiaan sellaisia että selittävät kuin ruuneperit, miksi on parmepi panna kaihtimet kiinni. Siinä on jotain psykologista hassua. Mutta ehkä se johtuu valtiokontrollista ja holhouksesta, se on nitistänyt ihmisen luonnon.
"Faight to deth! -> iisisti iisisti" muutos 180 astetta oli niin nopea että häkellyin ja menin sanattomaksi. Tuijotin sitä sitten sanaakaan sanomatta ja kuuntelin sen selittelyjä kunnes vartijat tulivat.
Jos ei muuta viitsi tehdä niin voi myös vain bluffata.
Edit: Siis yleisesti.
Viimeksi muokattu: