Siten että minun mielestä ihminen on reppana tai tyhmä jos ei pysty sanomaan omaa mielipidettään ääneen. Sori jos kolahti.Miten tämä pitäisi sisäistää?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Siten että minun mielestä ihminen on reppana tai tyhmä jos ei pysty sanomaan omaa mielipidettään ääneen. Sori jos kolahti.Miten tämä pitäisi sisäistää?
Siten että minun mielestä ihminen on reppana tai tyhmä jos ei pysty sanomaan omaa mielipidettään ääneen. Sori jos kolahti.
Viittaan siihen että moni sanoo muuta kuin todellisen mielipiteensä. Silloin on minun mielestä paskahousu.
Ei saatana. Jos sanon että mielestäni ihminen joka puhuu muuta mitä ajattelee on paskahousu ja ihminen joka ei saa sanotuksi mitä ajattelee on tyhmä tai reppana, niin mikäs tässä sua nyt itkettää taas siellä?Tämä sun argumenttisi vaihtuu nyt joka viestissä, äsken se oli vielä näin:
Kiitos, nyt ymmärsin. Eli et olekaan omaa määritelmääsi käyttäen, nimimerkin suojista kirjoittaen olekaan paskahousu vaan tyhmä tai reppana. Aivan kuten me muutkin. Kiitos.Ei saatana. Jos sanon että mielestäni ihminen joka puhuu muuta mitä ajattelee on paskahousu ja ihminen joka ei saa sanotuksi mitä ajattelee on tyhmä tai reppana, niin mikäs tässä sua nyt itkettää taas siellä?
Sä voit pitää mua ihan minä lystäät. Ei kiinnosta pätkääkään. Tiedän itse mitä pystyn omissa nimissä sanomaan. Sun kyvyt riittää näemmä lähinnä asioiden kontekstista irroitteluun. Taito sekin.Kiitos, nyt ymmärsin. Eli et olekaan omaa määritelmääsi käyttäen, nimimerkin suojista kirjoittaen olekaan paskahousu vaan tyhmä tai reppana. Aivan kuten me muutkin. Kiitos.
Setämies siivoaa vaan kaikki lirpakkeet pois jotka ei liity maanpuolustukseen ja antaa banaania meille jotka on kirjoittanut aiheen vierestäSulla menee iloisesti sekaisin poliisin lakisääteinen tehtävä, yksittäisen poliisin rooli organisaatiossa ja se millaisia linjauksia organisaatio tekee.
Oikeastaan teikäläisen postauksessa korostuu se, miksi meidän foorumilla puhutaan nykyään mutulla kanibikineistä, eikä maanpuolustuksesta. Joka ikinen ammattilainen joka foorumille erehtyy, ajetaan nurkkaan ja aletaan haistattelemaan, ymmärtämättä näkökulmaeroa tai rajoitteita keskustelulle.
Erityisen typerältä näyttää, kun ihmiselle joka päivittäin tekee noita hommia ihan siellä suorittavassa portaassa, aletaan äijäilemään. Hitto vie, ette te K-marketin kassallekkaan mene länkyttämään kauppiaan pulla-alennus linjauksistakaan. Tai jos menette, olette helvetin tyhmiä.
Heh. Niin kauan kun voi sanoa mitä vaan kun juttukaveri on samaa mieltä:Sä voit pitää mua ihan minä lystäät. Ei kiinnosta pätkääkään. Tiedän itse mitä pystyn omissa nimissä sanomaan.
Jos asiakkaat olisivat jotain hipstereitä kalliosta, pitäisit turpasi visusti supussa ja tiedät sen hyvin itsekin.Ja asiakaskatoa en osaa pelätä, koska uskon vankasti suurimman osan asiakaskuntaani olevan samoilla linjoilla näissä asioissa.
Kanibikinit (tm) kuuluvat olennaisesti iltavapaisiin ( minkkiketjut yms.) sekä maalaisromantiikan lämmittämisen, syntyvyyden kohentamisen ja maataloustuotannon elvyttämisen nimissä maatalousaiheiseen keskusteluketjuun. Keskustelu ja erityisesti bikineihin liittyvä innovointi on ollut hyvin asiantuntevaa ja stimuloivaa....
miksi meidän foorumilla puhutaan nykyään mutulla kanibikineistä,
...
Maanpuolustuksen ammattilaiset ja ne oikeat asiantuntijat eivät voi kovin syvällisesti avata tietämiään asioita täällä eivätkä omalta osaltaan myöskään ne reserviläiset, joilla on ei-julkiseksi luokiteltua tai siihen rinnastettavaa tietoa tai osaamista.
Grattis ÅlandKongossakin päästy poimimaan satoa mokutuksesta. Tosin on siellä keskiverto skandinaavia tummemmat ennenkin ottaneet seksuaaliseen hätätilaansa hoitoa, mutta nyt oikein porukalla. Grattis Åland!
No joo, yksi käy päikkäreillä ennen yövuoroa ja täällä on täysi sota päällä. Mun puolesta voidaan siirtyä keskustelussa muihin aiheisiin. Varmaan puhuttavaa riittää muutenkin ihan riittävästi.
Taiteiden yö, Euroliigan peli...Hiljaista vuoroa.