Suomen sisäinen turvallisuus

No joo, yksi käy päikkäreillä ennen yövuoroa ja täällä on täysi sota päällä. Mun puolesta voidaan siirtyä keskustelussa muihin aiheisiin. Varmaan puhuttavaa riittää muutenkin ihan riittävästi.
 
Tämä sun argumenttisi vaihtuu nyt joka viestissä, äsken se oli vielä näin:
Ei saatana. Jos sanon että mielestäni ihminen joka puhuu muuta mitä ajattelee on paskahousu ja ihminen joka ei saa sanotuksi mitä ajattelee on tyhmä tai reppana, niin mikäs tässä sua nyt itkettää taas siellä?
 
Ei saatana. Jos sanon että mielestäni ihminen joka puhuu muuta mitä ajattelee on paskahousu ja ihminen joka ei saa sanotuksi mitä ajattelee on tyhmä tai reppana, niin mikäs tässä sua nyt itkettää taas siellä?
Kiitos, nyt ymmärsin. Eli et olekaan omaa määritelmääsi käyttäen, nimimerkin suojista kirjoittaen olekaan paskahousu vaan tyhmä tai reppana. Aivan kuten me muutkin. Kiitos.
 
Kiitos, nyt ymmärsin. Eli et olekaan omaa määritelmääsi käyttäen, nimimerkin suojista kirjoittaen olekaan paskahousu vaan tyhmä tai reppana. Aivan kuten me muutkin. Kiitos.
Sä voit pitää mua ihan minä lystäät. Ei kiinnosta pätkääkään. Tiedän itse mitä pystyn omissa nimissä sanomaan. Sun kyvyt riittää näemmä lähinnä asioiden kontekstista irroitteluun. Taito sekin.
 
Sulla menee iloisesti sekaisin poliisin lakisääteinen tehtävä, yksittäisen poliisin rooli organisaatiossa ja se millaisia linjauksia organisaatio tekee.

Oikeastaan teikäläisen postauksessa korostuu se, miksi meidän foorumilla puhutaan nykyään mutulla kanibikineistä, eikä maanpuolustuksesta. Joka ikinen ammattilainen joka foorumille erehtyy, ajetaan nurkkaan ja aletaan haistattelemaan, ymmärtämättä näkökulmaeroa tai rajoitteita keskustelulle.

Erityisen typerältä näyttää, kun ihmiselle joka päivittäin tekee noita hommia ihan siellä suorittavassa portaassa, aletaan äijäilemään. Hitto vie, ette te K-marketin kassallekkaan mene länkyttämään kauppiaan pulla-alennus linjauksistakaan. Tai jos menette, olette helvetin tyhmiä.
Setämies siivoaa vaan kaikki lirpakkeet pois jotka ei liity maanpuolustukseen ja antaa banaania meille jotka on kirjoittanut aiheen vierestä:cool:
 
Sä voit pitää mua ihan minä lystäät. Ei kiinnosta pätkääkään. Tiedän itse mitä pystyn omissa nimissä sanomaan.
Heh. Niin kauan kun voi sanoa mitä vaan kun juttukaveri on samaa mieltä:
Ja asiakaskatoa en osaa pelätä, koska uskon vankasti suurimman osan asiakaskuntaani olevan samoilla linjoilla näissä asioissa.
Jos asiakkaat olisivat jotain hipstereitä kalliosta, pitäisit turpasi visusti supussa ja tiedät sen hyvin itsekin.
 
OT, mutta en laita enempää tästä. Pakko-oireisen lappalappa. ;)
...
miksi meidän foorumilla puhutaan nykyään mutulla kanibikineistä,
...
Kanibikinit (tm) kuuluvat olennaisesti iltavapaisiin ( minkkiketjut yms.) sekä maalaisromantiikan lämmittämisen, syntyvyyden kohentamisen ja maataloustuotannon elvyttämisen nimissä maatalousaiheiseen keskusteluketjuun. Keskustelu ja erityisesti bikineihin liittyvä innovointi on ollut hyvin asiantuntevaa ja stimuloivaa. :D
———
Hörheltäminen, fronttailu ja muu verbaalinen särö kaikuu Maraa lainaten ”-valitettavasti-” palstakirjoittelussa melko usein. Tämä on ajallemme leimallista ja tuttua vauvafoorumeista lähtien. Musta-valkoinen -vastakkainasettelu ja henkilöön pureutuminen tapahtuu heti ensimmäisistä repliikeistä alkaen. Ehkä voisimme kiinnittää jälleen kerran huomiota siihen, mitä ja missä sävyssä kirjoittelemme toisillemme.

Maanpuolustuksen ammattilaiset ja ne oikeat asiantuntijat eivät voi kovin syvällisesti avata tietämiään asioita täällä eivätkä omalta osaltaan myöskään ne reserviläiset, joilla on ei-julkiseksi luokiteltua tai siihen rinnastettavaa tietoa tai osaamista.
 
Maanpuolustuksen ammattilaiset ja ne oikeat asiantuntijat eivät voi kovin syvällisesti avata tietämiään asioita täällä eivätkä omalta osaltaan myöskään ne reserviläiset, joilla on ei-julkiseksi luokiteltua tai siihen rinnastettavaa tietoa tai osaamista.

Tunnetuista syistä maanpuolustusasioista kirjoittaminen ja puhuminen muuttuivat tossa viimeistään 2014. Jokaisen oli vähän pakko ryhtyä arvioimaan uudestaan mitä kertoo, puhuu tai kirjoittaa.
 
Nyt jumalauta taas ottaa kuuppaan. Käydään katsomassa noita lapsien kanssa viikottain. Nyt eläinten omistaja saa luvan viedä eläimet takaisin maalle. Miten ihmiset voivat olla noin sairaita?
 
Back
Top