Suomen sisäinen turvallisuus

Jos asiakkaat olisivat jotain hipstereitä kalliosta, pitäisit turpasi visusti supussa ja tiedät sen hyvin itsekin.
vahva ot: mutta Joudun työni takia jonkin verran olemaan tekemisissä myyntimiesten kanssa.
ja kaikista negatiivisimmän reaktion saa kun myyjä yrittää esittää, mutta kehonkieli paljastaa että juippi on täysin erimieltä mitä esittää. Joten ei tulisi kauppoja

vahva ot: mutta Joudun työni takia jonkin verran olemaan tekemisissä myyntimiesten kanssa.
ja kaikista negatiivisimmän reaktion saa kun myyjä yrittää esittää, mutta kehonkieli paljastaa että juippi on täysin erimieltä mitä esittää. Joten ei tulisi kauppoja
Fiksu myyntimies tietää vältellä aiheita joista tuollaisia fiboja voi yleensä edes tulla. Eli juurikin ne politiikat, uskonnot ja muutkin vahvat tunneperäiset aiheet.

Eli jos rupeat selittämään minulle Jeesuksesta, mutavyöryistä tai vaikka Pride-kulkuuesta, koitan kääntää keskustelun kyllä ihan muualle asap.

Fiksu myyntimies tietää vältellä aiheita joista tuollaisia fiboja voi yleensä edes tulla. Eli juurikin ne politiikat, uskonnot ja muutkin vahvat tunneperäiset aiheet.

Eli jos rupeat selittämään minulle Jeesuksesta, mutavyöryistä tai vaikka Pride-kulkuuesta, koitan kääntää keskustelun kyllä ihan muualle asap.
Kyllä juurikin niin. Tosin nykyisin on harmittavan vähän näitä Vanhan liiton myyntimiehiä, tilalle on tullut näitä jonkun puhelinmyytiketjun Kouluttamia apinoita.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006205705.html

Mitä ajattelet syytöksistä, joiden mukaan sinulla olisi tutkintatyötä tehdessäsi poliittisia motiiveja?

– Siihen on vaikea vastata, sillä en oikein ymmärrä mitä tähän tutkintaan liittyvät poliittiset motiivit voisivat olla.
----------------------------------------------
– Se ei ole mikään mielipide vaan faktaa, ettei poliisien osallistumista politiikkaan ole millään tavalla rajoitettu. Joillakin puolueilla on aika paljonkin poliisitaustaisia kansanedustajia ja valtuutettuja.
Siis täyttä ymmärrystä vailla :rolleyes:

Alempi lainaus vahvistaa sen. On aika tavalla eroa, jos poliitikko on poliisina tai entinen poliisi poliitikkona. Ensimmäinen on tietysti sallittua, mutta jälkimmäinen ei liity asiaan millään tavoin. Se on sitä tarkoituksellista keskustelun toisaalle ohjaamista, joka on ********.

Ei sen puoleen, kyllähän viherät poliisit paikkansa tietävät
1565898009409.png

Tästä oli aiemmin juttua:

Kohun keskelle joutunut poliisi puolustaa toimintaansa vihreissä – ottaa esiin kritisoijien motiivit: ”Sillä on varmasti joku tarkoitus” https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006205705.html

Tuo asian kiertely ja teeskentely ettei "ymmärrä asiaa" on ärsyttävää ja valitettavan yleistä suomalaisessa politiikassa.

Toimittajan kysymykset ovat ihan selkeät ja hyvät. Totta kai tuo kaveri tietää (kuten jokainen muukin) että jääviyssäännöt ja periaatteet ovat olemassa. Samoin kuin hän täysin tietää että vihreät ja persut ovat kuin tuli ja vesi ja että kyseessä on poikkeuksellinen juttu muutenkin. Olisi edes myöntänyt asian ongelmallisuuden ja sitten reilusti sanonut että ei ole puolueellinen. Tai vielä paremmin jäävännyt itsensä heti alusta.

Mutta ei. "Espoon vihreät ei ole osallinen tutkintaan", "en oikein ymmärrä mitä tutkintaan liittyvät poliittiset motiivit voisivat olla". :poop:

Ehkä herra on luopunut puolueen jäsenyydestä, mutta poliitikon puheet istuvat tiukassa.

"Espoon vihreät ei ole osallinen tutkintaan", "en oikein ymmärrä mitä tutkintaan liittyvät poliittiset motiivit voisivat olla"
Ja taas ihmetellään miten polpo ansaitsee tittelinsä.

2000 lapsiin kohdistunutta vinkkiä makaa jossain sähköpostilaatikossa, koska ei ole resursseja, 200 poliisia kyttää kiimatippa hepin nokassa, jos joku kehtaa sanoa jotain edes etäisesti arvostelevaa tätä sirkusta kohtaan.

On tämä kyllä iso vitun sirkus.

Ja taas ihmetellään miten polpo ansaitsee tittelinsä.

2000 lapsiin kohdistunutta vinkkiä makaa jossain sähköpostilaatikossa, koska ei ole resursseja, 200 poliisia kyttää kiimatippa hepin nokassa, jos joku kehtaa sanoa jotain edes etäisesti arvostelevaa tätä sirkusta kohtaan.

On tämä kyllä iso vitun sirkus.
Tämä. Ei voisi enempää prioriteetit olla hukassa. Tai eihän ne noiden mielestä hukassa ole, kun ajattelu on riittävän sumeaa. Tuntuu vaan pahalta että ollaan tultu tähän pisteeseen. Maa joka joskus oli maailman paras omille kansalaisilleen.

Se mikä tästä tekee erillaisen vs Poliisi. Tätä voidaan niin pirun helposti käyttää väärin. Sopivat tehtävä esikunnassa, et päässytkään YE yms kurssille, joku parempi pääseekin paikkaan mitä hait, 5-10 muuta hakijaa tekee ilmoituksen tehtävään valitusta....
Esim PV komentaja kun valittiin, kaikki muut hakijat olisi valittanut, että se on perseillyt yms ja eikun tutkintaan ja tehtävää ei voi täyttää ennen kuin homma on tutkittu...

Vastaava käräytyslinja (Eettinen kanava) on käytössä myös poliisissa.

---
News Suite bit.ly/NewsSuite
Ei taposta sitten kukaan ole käräyttänyt?

Kun puhun poliisista, puhun koko porukasta. Olen pettynyt. Luulin että poliisin tehtävä olisi kaikin keinoin edistää suomalaisten turvallisuutta. Ja sitä se joskus olikin. Eikä tässä mihinkään politiiikkaan kannata enempää vedota. Samaa paskaa se oli edellisen hallituksen aikana, mikä nytkin jatkuu. Edelleen, jos olet jotain mieltä asioista, sano se, tai olet paskahousu. Jos et pysty sanomaan, niin ole edes hiljaa. Sekin on parempi kuin suoltaa opetettua kaavaa, jonka joku on päähäsi ohjelmoinut.

Minä taas luotan poliisiin ja uskon että valtaosa heistä on iham todellisuudessa kiinni. Valitettavasti heilläkin on hierarkia ja paska valuu alaspäin. Kun katoo nettipoliisien möläytyksiä ja sitä kuka on sisäministerinä,niin aika maltilla kannattaa mennä.

Minä taas luotan poliisiin ja uskon että valtaosa heistä on iham todellisuudessa kiinni. Valitettavasti heilläkin on hierarkia ja paska valuu alaspäin. Kun katoo nettipoliisien möläytyksiä ja sitä kuka on sisäministerinä,niin aika maltilla kannattaa mennä.
Varmasti onkin todellisuudessa kiinni, mutta en voi arvostaa ihmisiä jotka uskovat hierarkiaan liian sokeasti. Kyllä jossain pitää olla se raja kun sanotaan, ettei tässä ole mitään järkeä. On se sitten poliisimies tai sotilas. Tiedän että tämä aiheuttaa vastalauseitakin, mutta näin minä sen ajattelen. Koska jos olet noissa hommissa, sinun pitää pyrkiä ajattelemaan, että mikä on paras kansalle. Ja edelleenkään noiden kahjojen ohjeita noudattava ei mielestäni niin tee.

Huomasin saman ja näkyy edelleen neito näkevän painajaisia mv-lehdestä. Kovin paljon uhraa aikaansa tuolle touhulle. Itse en näe tolla Twitterillä mitään oikeaa arvoa. Porukka trollaa toisiaan joka paikassa, eikä mitään oikeaa keskustelua voi edes syntyä moisella alustalla.
Paitsi Donald twiittailee tanakasti:sneaky:

Paitsi Donald twiittailee tanakasti:sneaky:

Minä luen ne kohokohdat sit iltapäivälehdistä kun he ne sinne koostavat tai sit repivät housunsa jostain kirjoituksesta ja sitä sit ruoditaan läpi. Hyvällä tasolla meidän iltapäivälehdistömme on, ei mitään hätää kansalaiset ! Minä oikeasti uskon et jotain muutakin uutisoitavaa maailmalla olisi kuin Donaldin twitteröinnit.

Back