Suomen sisäinen turvallisuus

@YJT on esiintynyt samalla nickillä ja samalla allekirjoituksella eli omalla nimellään toisellakin foorumilla, missä ylläpidolla oli oikeat nimet tiedossa. Lisäksi hän on kirjoittanut useampiakin artikkeleita erääseen turvallisuusalan julkaisuun omalla nimellään ja naamakin näkyy artikkeleissa olevissa valokuvissa.

Ja olen vielä ihan itse nähnyt kyseisen henkilön työssään ja sama nimi löytyi rinnasta olevasta nimilapusta.
 
Sinä nyt uskot milloin mitäkin. Kyllä ko jäsen on ihan omalla nimellään allekirjoittanut esim tänne kirjoittamiaan blogeja.

Joten nyt turvat paskahousuista tukkoon ennen kuin tulee omia ja firmojen nimiä.
Eipä ole tullut luettua.
Eikä mun turpa mene tukkoon sun pyynnöstä.
 
@YJT on esiintynyt samalla nickillä ja samalla allekirjoituksella eli omalla nimellään toisellakin foorumilla, missä ylläpidolla oli oikeat nimet tiedossa. Lisäksi hän on kirjoittanut useampiakin artikkeleita erääseen turvallisuusalan julkaisuun omalla nimellään ja naamakin näkyy artikkeleissa olevissa valokuvissa.

Ja olen vielä ihan itse nähnyt kyseisen henkilön työssään ja sama nimi löytyi rinnasta olevasta nimilapusta.
Jos näin niin tuota minä kyllä arvostan.
 
Minä laitoin äsken eräälle toimittajalle omalla nimellä meiliä joka uutisoi marokkolaisen lapsenraiskaajan uusista uhreista. Otsikkona alatyylinen mikä vitun ENO?
 
No, kumpi teistä kahdesta on paskahousu, Seppo vai "Late"?
Niin vähän ajattelinkin. Et sinäkään @Late ihan kaikkea haluamaasi voi sanoa omalla nimelläsi ja naamallasi. Minua itseäni ei ainakaan tippaakaan kiinnosta sekoittaa töihini poliittiikka tai uskontoa. Oma rahapussi kiinnostaa sen verran, jos se tekee minusta paskahousun niin so be it.
 
Niin vähän ajattelinkin. Et sinäkään @Late ihan kaikkea haluamaasi voi sanoa omalla nimelläsi ja naamallasi. Minua itseäni ei ainakaan tippaakaan kiinnosta sekoittaa töihini poliittiikka tai uskontoa. Oma rahapussi kiinnostaa sen verran, jos se tekee minusta paskahousun niin so be it.
Kyllä mä voin, ei se siitä ole kiinni. Mutta näytätkö nyt vielä missä olen tätä Seppoa paskahousuksi nimittänyt?
 
Hyvät herrat (leidejä unohtamatta), lopetetaan nimittely. Henk.koht asiat, mukaanlukien oma "opsec" on juurikin niitä - henkilökohtaisia. Voi olla hyviä syitä esiintyä omalla nimellä ja aivan yhtä hyviä pysyä mahdollisimman anonyyminä.

Justi näin. Ei ole syytä riehaantua. Itse vitjan aiheessa riittää kiveä käänneltäväksi.
 
Kyllä mä voin, ei se siitä ole kiinni. Mutta näytätkö nyt vielä missä olen tätä Seppoa paskahousuksi nimittänyt?
Et missään. Kysyin kumpi teistä kahdesta on oman määritelmäsi mukaan täällä paskahousu?

Pointti oli se, että nimimerkin takaa on aika helppo huudella ja vaatia muilta asioita joita ei ole sitten kuitenkaan valmis itse tekemään.
 
Et missään. Kysyin kumpi teistä kahdesta on oman määritelmäsi mukaan täällä paskahousu?

Pointti oli se, että nimimerkin takaa on aika helppo huudella ja vaatia muilta asioita joita ei ole sitten kuitenkaan valmis itse tekemään.
Ei kumpikaan. Tässä vielä kokonaisena tuo tekstini. Lue vielä kerran rauhassa läpi ja yritä sisäistää. Jookos. Viittaan siihen että moni sanoo muuta kuin todellisen mielipiteensä. Silloin on minun mielestä paskahousu. Ja kuten aiemmassa viestissä kerroin, olen kantani ilmaissut kyllä omalla nimellä ja kasvoilla.

Kun puhun poliisista, puhun koko porukasta. Olen pettynyt. Luulin että poliisin tehtävä olisi kaikin keinoin edistää suomalaisten turvallisuutta. Ja sitä se joskus olikin. Eikä tässä mihinkään politiiikkaan kannata enempää vedota. Samaa paskaa se oli edellisen hallituksen aikana, mikä nytkin jatkuu. Edelleen, jos olet jotain mieltä asioista, sano se, tai olet paskahousu. Jos et pysty sanomaan, niin ole edes hiljaa. Sekin on parempi kuin suoltaa opetettua kaavaa, jonka joku on päähäsi ohjelmoinut.
 
Et missään. Kysyin kumpi teistä kahdesta on oman määritelmäsi mukaan täällä paskahousu?

Pointti oli se, että nimimerkin takaa on aika helppo huudella ja vaatia muilta asioita joita ei ole sitten kuitenkaan valmis itse tekemään.
Se sama nimimerkki on yhtä helppo laittaa ignore-listalle sieltä omista asetuksista jos häiritsee liikaa. ;)
 
En ole tuota Eno-uutisointia juuri seurannut, mutta olisiko niin, että tämä henkilö tunnetaan nimellä "Eno". Noin verrokiksi Jammu-setä.
Kyllä se näin varmaan on.
Jammu laitettiin Kakolassa kiukaalle istumaan. Samaa ei tarvitse pelätä ”ENON” suhteen. Turvassa ”rasisteilta” ja oikeauskoiset suojelee.
 
Tässä mietin, että mikä ihmeen ihmisoikeus 2015 saapumiserellä ja sen jälkeenkin tulleilla oli tulla tänne ilman kunnon dna ym testejä?
 
Ei kumpikaan. Tässä vielä kokonaisena tuo tekstini. Lue vielä kerran rauhassa läpi ja yritä sisäistää. Jookos. Viittaan siihen että moni sanoo muuta kuin todellisen mielipiteensä.
Miten tämä pitäisi sisäistää?
Mutta keskimäärin kenttäkin on oltava joko tyhmiä tai reppanoita. Muuten saisivat suunsa auki vaikka edes porukalla. Ei se asuntolaina voi tukkia koko jengin suuta.
 
Meille tuli Helsingin Sanomat varmaankin vuoteen 2016. Kun hyöky alkoi ja hesari hehkutti, kirjoitin usealle toimittajalle omalla nimelläni mielipiteitäni kirjoituksista. Yllättävän monet vastasivat, ja joidenkin kanssa vaihdettiin useampiakin viestejä.

Tuskinpa kumpikaan osapuoli tarkisti kantaansa. Sen jälkeen minun kantani on jyrkentynyt, hesari joutunut joskus jopa pakittamaan (tuskin mielipiteideni ansiosta).

Olen yksi Poliisin ulostuloja vastaan vänkääjistä. Tässä totean, että arvosteluni kohdistuu Poliisiin eikä poliisimieheen. Vastuu alkaa Taposesta ja hänen tasallaan olevista tasapäistä, sekä jatkuu niihin jotka nuo ovat asemaansa tällänneet ja siinä pitelevät. Tuo linja on hanurista ja tulee vielä maksamaan ihmishenkiä, sekä raiskausten uhreja paljon.

@YJT :salut:
 
Back
Top