Suomen sisäinen turvallisuus

Ja huolestuneille tiedoksi. Olen näitä asioita nostanut omalla nimelläni esiin sosiaalisessa mediassa vyöryn alusta alkaen, itseasiassa jo vähän ennen sen alkua. Samoin olen kirjoitellut omalla nimellä ministeriöihin, sekä yksittäisille kansanedustajille. Olen asiasta saarnannut ystävilleni, lapsilleni, vaimolleni, tuttavilleni, kollegoilleni, jopa joillekin asiakkailleni. Olen myös omalla nimellä yrittänyt kirjoittaa muutaman kerran valtamediaan, tässä onnistumatta. Olen laittanut toimituksiin juttuvinkkejä, omalla nimellä. Olen ollut mielenilmauksessa omilla kasvoilla, ilman naamiota.
 
^Etelä-Afrikassa oli aikoinaan buurivähemmistön positiivista syrjintää käytössä. Oli kuulemma väärin tehty.
 
Olen myös omalla nimellä yrittänyt kirjoittaa muutaman kerran valtamediaan, tässä onnistumatta. Olen laittanut toimituksiin juttuvinkkejä, omalla nimellä. Olen ollut mielenilmauksessa omilla kasvoilla, ilman naamiota.

Tuo nyt on tuhoontuomittu yritys. Vastuullisuuttaan toitottava media ei lähde mukaan.

Itse laitoin kerran omalla nimelläni viestiä suoraan Aamulehden päätoimittaja Jokiselle (nyk. Ylen päätoimittaja) ja kysyin, että mitä oikein meinaatte kun toimitte niin kuin olisitte MV:n levikinedistäjä..

Hra päätoimittaja vastasi jotain, mutta selvästi jäi jotain hänellä mieleen kun Yleen siirryttyään jossakin radiohaastattelussa kertoi saaneensa tällaisen yhteydenoton ja jääneen pohtimaan asian eri puolia. Voi toki olla jonkun muunkin yhteydenotto, mutta hyvältä tuntui. Vaikka ei se mihinkään johtane.
 
Pitäisikö poliiseilta kieltää poliittisen puolueen jäsenyys ja eduskuntavaaliehdokkuus kuten on kielletty ammattisotilailta?
Veikkaan että NO-arkeen vaikuttaa huomattavasti enemmän poliisien poliittinen kanta kuin ammattisotilaiden.

hiukan olen tuota mieltä, mutta nousisiko suurin äläkkä vihreissä vaiko perussuomalaisissa? jos rehellisiä ollaan ja ajatellaan.

Tulevaisuus vaikuttaa sellaiselta että rajoittaa pitäisi. Suurella osallahan toimii ammattietiikka mutta ei niillä jotka ovat ihastuneet äärilaitoihin; olivatpa sitten vasemmalla tai oikealla.
 
Viimeksi muokattu:
Jos DNA näyte oltaisiin otettu jokaiselta Asylum huijarilta syksyllä 2015, niin tämäkin sattumus olisi todennäköisesti jo selvinnyt.

Nykyinen vasemmistoliittolainen opetusministeri taisi olla sitä mieltä että edes ikää ei saisi tutkia hampaista.
Hän tiesi että liian monet valehtelivat ikänsä.
 
Näin toteaa nimimerkki Late...

Itse kirjoitan omalla nimelläni omia mielipiteitäni siitä huolimatta, että minua sitoo velvollisuus toimia myös vapaa-ajallani siten että poliisin arvo ei siitä kärsi. Tämä on yksi niistä syistä, miksi pyrin kirjoittamaan maltillisesti ja kaikenlaista ööhötystä välttäen (toinen syy on se, että mielestäni asiallinen kirjoittelu on paljon asiallisempaa). Vaikka jonkun nettikirjoittelun perusteella tuskin virka lähtee, niin sanktioita saattaa tulla kuitenkin jos joku tämän maailman taponen keksii lähteä perkaamaan nettikirjoittelua. Muistissa on vielä case Long Play, missä poliisimies sai sanktioita mm todetessaan että hirttäytymisyritys oli nk kelvoton yritys (s.o. teko joka ei olisi voinut onnistua edes ilman sivullisten väliintuloa).

Lisäys: https://www.minilex.fi/a/rikoslaki-ja-kelvoton-yritys
Internetissä on myös se ongelma että tietystä kohteesta voi kaivaa vaikka kuinka paljon tavaraa täysin laillisesti, kun tietää mitä tekee. Tämän päivän yksityisetsivänkin työ on suurimmalta osin webbicrawlereiden käyttöä kuin Fedora päässä auton perässä ajelemista.

Jenkkilässä on viimevuosina ollut todella paljon tälläistä lynkkaustoimintaa kun joku on someviestistä pahastuneena selvittänyt koko nettihistorian, työnantajan, kotiosoitteet, lastentarhat ym ja soitellut sitten perään tyyliin "tiesittekö työntekijänne olevan aktiivinen natsifasisti ja tuetteko yrityksenä joukkomurha-ideologioita?"

Tätä on Suomessakin jo nähty ja monta uraa ja ihmistä koitettu täysin tuhota.

Siinä mielessä tälläiselläkin foorumilla satojen viestien kasasta voi kyllä varmasti löytää ~agendaan~ sopivia viestejä, jolloin satavarmasti se laten mainitsema "asuntolaina" johtaa siihen että mietitään mitä sanotaan eikä sanota mitä mietitään
 
Internetissä on myös se ongelma että tietystä kohteesta voi kaivaa vaikka kuinka paljon tavaraa täysin laillisesti, kun tietää mitä tekee. Tämän päivän yksityisetsivänkin työ on suurimmalta osin webbicrawlereiden käyttöä kuin Fedora päässä auton perässä ajelemista.

Jenkkilässä on viimevuosina ollut todella paljon tälläistä lynkkaustoimintaa kun joku on someviestistä pahastuneena selvittänyt koko nettihistorian, työnantajan, kotiosoitteet, lastentarhat ym ja soitellut sitten perään tyyliin "tiesittekö työntekijänne olevan aktiivinen natsifasisti ja tuetteko yrityksenä joukkomurha-ideologioita?"

Tätä on Suomessakin jo nähty ja monta uraa ja ihmistä koitettu täysin tuhota.

Siinä mielessä tälläiselläkin foorumilla satojen viestien kasasta voi kyllä varmasti löytää ~agendaan~ sopivia viestejä, jolloin satavarmasti se laten mainitsema "asuntolaina" johtaa siihen että mietitään mitä sanotaan eikä sanota mitä mietitään
Tässä onkin yksi syy miksi olen yrittäjä. Eipä tarvi potkuja pelätä. Ja asiakaskatoa en osaa pelätä, koska uskon vankasti suurimman osan asiakaskuntaani olevan samoilla linjoilla näissä asioissa. Toki aiemmassa palkkatyössä ollessani puhuin näistä asiosta avoimesti työpaikalla. Pomoa ei haitannut, koska on itsekin piilonuiva. Kollegoista muutama nyökkäili, suurin osa paheksui ja moni jopa triggeröityi kunnolla. Tämä siis ennen "vyöryn" alkua. Nyttemin tuosta sakista tiedän useita kelkkansa kääntäneitä. Osa jatkaa samassa kuplassa ja on minut toki sittemmin sosiaalisessa mediassa poistanut kavereista yms.
 
Tässä onkin yksi syy miksi olen yrittäjä. Eipä tarvi potkuja pelätä. Ja asiakaskatoa en osaa pelätä, koska uskon vankasti suurimman osan asiakaskuntaani olevan samoilla linjoilla näissä asioissa. Toki aiemmassa palkkatyössä ollessani puhuin näistä asiosta avoimesti työpaikalla. Pomoa ei haitannut, koska on itsekin piilonuiva. Kollegoista muutama nyökkäili, suurin osa paheksui ja moni jopa triggeröityi kunnolla. Tämä siis ennen "vyöryn" alkua. Nyttemin tuosta sakista tiedän useita kelkkansa kääntäneitä. Osa jatkaa samassa kuplassa ja on minut toki sittemmin sosiaalisessa mediassa poistanut kavereista yms.
Amerikanmaalla on sellainen pikaruokaketju kuin Chick-Fil-A. Omaa kristilliset taustat ja on hyvin konservatiivinen. Pitää jopa liikepaikkansa suljettuna joka sunnuntai. Vassarit vastustavat ketjun laajentumista mutta tästä huolimatta takoo kovinta tulosta Amerikassa. Laatu, palvelu sekä siisteys on omassa luokassaan verrattuna esim mäkkäreihin jne joihin ei oikein enää valkoisella miehellä ole edes asiaa tänäpäivänä. Otin tämän esimerkin esille koska todistaa, että omista periaatteista kannattaa pitää kiinni eikä mennä rappioväen haluamalla tavalla.
 
Tuosta nimen salaamisesta. Asia on täsmälleen ilmaistu hyvän lehtimiestavan ohjeissa. Epäillyn identiteettiä ei julkaista (nimi, kasvokuva tms.) ennen tuomiota, ettei tähän ole painavaa syytä. Tämähän on suora jatke lain perusperiaatteelle, että kukin on syytön, kunnes toisin todistetaan. Fiksu toimittaja osaa kyllä sitten valita sanansa niin, että fiksu yleisö asian tajuaa. Ja jos ei ei tajua, menee MC-julkaisuun huutamaan, että taas valtamedia yrittää salata yleisöltä.
Ja juu. Tietyt toimittaja varmasti aatteensa mukaan yrittävätkin salata, mutta jälleen fiksu lukija päättelee paljon toimittajan ja julkaisunkin perusteella, mitä kerrotaan ja mitä ei. Ei meinaan "vanhaan hyvään aikaan" Pravda ja Vremja kertonut koskaan, että Neuvostoliitossa olisi ollut mitään vialla.
 
Tämä on piikittelyä ja dissaamista:

Turha huudella jos et pistä omaa nimeäsi framille.
Poliiseilla on tietosuojat kyllä kunnossa. En uskoisi että kukaan omalla nimellä tänne tulisi kirjoittelemaan. Olisko kyseessä taiteilijanimi?
Perinnefoorumin ylläpitäjä luopui foorumista todennäköisesti työnkuvansa vuoksi.
 
Poliiseilla on tietosuojat kyllä kunnossa. En uskoisi että kukaan omalla nimellä tänne tulisi kirjoittelemaan. Olisko kyseessä taiteilijanimi?
Perinnefoorumin ylläpitäjä luopui foorumista todennäköisesti työnkuvansa vuoksi.
Sinä nyt uskot milloin mitäkin. Kyllä ko jäsen on ihan omalla nimellään allekirjoittanut esim tänne kirjoittamiaan blogeja.

Joten nyt turvat paskahousuista tukkoon ennen kuin tulee omia ja firmojen nimiä.
 
Sinä nyt uskot milloin mitäkin. Kyllä ko jäsen on ihan omalla nimellään allekirjoittanut esim tänne kirjoittamiaan blogeja.

Joten nyt turvat paskahousuista tukkoon ennen kuin tulee omia ja firmojen nimiä.
Nykyisessä yhteiskunnan ilmapiirissä ei kannata tuoda mitään julki. Jos vihapuhepoliisi ei ole kimpussa oikeilta töiltään, niin rastatukkaiset kettutytöt tulevat ulostamaan kotiovelle.
 
Back
Top