Tai omistaja on vain halunnut eroon siitä. Lopullisesti.Varmaan lähtis kertapolkasulla käyntiin. Saabi kuitenkin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tai omistaja on vain halunnut eroon siitä. Lopullisesti.Varmaan lähtis kertapolkasulla käyntiin. Saabi kuitenkin
Siihen minäkin kallistun mutta en tiedä kumpi on oikeesti pahempi juttu, se että niitä käytetään hyväks niiden tietämättä ja oman tyhmyyden takia vai se että heillä olis joku haju siitä että heitä käytetään hyväks.
Syynä ei ole syrjäytyminen vaan synnynnäinen tyhmyysTeemu Keskisarjan kolumni: Näin katujengit pysyvät kurissa
Nuorison syrjäytyminen ja väkivalta eivät johdu leikkauksista eivätkä poistu rahaa syytämällä, kirjoittaa Ilta-Sanomien kolumnisti Teemu Keskisarja.www.is.fi
Minulle tuli mieleen tanskalainen sukellusvenemurhaaja mutta hän on -71 syntynyt.Yli 30 vuotta vanhasta murhasta Viking Sallylla nostettu syyte – viisikymppinen tanskalaismies syytteessä opiskelijan murhasta
Syyttäjät ovat nostaneet syytteen vuonna 1969 syntynyttä tanskalaista miestä vastaan murhasta ja murhan yrityksestä. Teot ovat kohdistuneet kahteen saksalaisopiskelijaan vuonna 1987 Viking Sally -matkustajalaivalla.www.ts.fi
Saas nähdä tuleeko tuosta tuomiota. Suomessa ei edes vedenpitävät DNA todisteet riitä jos vuosia on kulunut paljon.Minulle tuli mieleen tanskalainen sukellusvenemurhaaja mutta hän on -71 syntynyt.
Olen tainnut saman jossain yhteydessä jo aikaisemmin lausua, mutta juuri tuo esiin tuomasi asia on mielestäni sinänsä pikkuasiaa suurempi ongelma.Pienet ilkivaltajutut on viisain ratkaista itse, poliisilta ei apua saa vaikka tekijä tiedossa ja todistajakin löytyy. Kyseessä 100-150€ vahinko ja tutkinta päätetään, ei etene edes syyttäjälle. Nyt kyllä tympäsee, kun tekijän päästin terveenä käsistä.
Seuraava askel on sitten asian lopullinen hoitaminen, ei tarvitse ihmetellä miksi Suomessa katoaa kymmeniä ihmisiä vuodessa...Olen tainnut saman jossain yhteydessä jo aikaisemmin lausua, mutta juuri tuo esiin tuomasi asia on mielestäni sinänsä pikkuasiaa suurempi ongelma.
Eli "tavallinen" lainkuuliainen kansalainen ei saa omassa asiassaan todellisuudessa virkavallan apua, vaikka asian hoitaminen ja selvittäminen ei todellakaan vaatisi miestyövuosia... Toki aina vedotaan priorisointiin ja työvoimapulaan, mutta pitäisi ajatella laajempaa kuviota, eli avun saamisen merkitystä viranomaistoimintaa kohtaan koetun luottamuksen kannalta.
Taikka kyseessä on Raaseporin tasoristeysturman tapainen vaino mutta toivottavasti ei...Joo saattaapi olla, että tämä halutaan tutkia, jotta kukaan ei pääse sanomaan, ettei edes tutkittu. Tutkimatta jättäminen voisi kaataa bensaa pikkuanarkistien liekkeihin ja toimia heidän sanomalleen vaikutusalttiiden henkilöiden ennakkokäsityksiä vahvistavasti.
Yllä olevassa viestissä viittasin siis tähän.Taponen taas vauhdissa. On se kumma, että näkemykset voivat olla näin kaukana toisistaan kentän ja johdon välillä.
Onko Helsingissä nousemassa nuorten väkivalta-aalto? Poliisi tyrmää nyt väitteet: "Sen sijaan väkivalta on puolittunut 10 vuodessa"
Helsingissä ei ole syytä huoleen nuorten jengirikollisuuden kasvusta, toteaa Turvallinen Helsinki -verkosto.www.mtvuutiset.fi
Toki aina vedotaan priorisointiin ja työvoimapulaan, mutta pitäisi ajatella laajempaa kuviota, eli avun saamisen merkitystä viranomaistoimintaa kohtaan koetun luottamuksen kannalta.
"Jos katsomme Helsingin väkiluvun kehitystä, meillä ulkomaalaistaustaisten osuus on kaksinkertaistunut kymmenessä vuodessa, mutta silti heidän rikollisuutensa on noussut vain muutaman prosentin."
Oho, vain muutaman prosentin noussut. Pitäisikö tuohon nyt olla tyytyväinen. Ja ei kai se voi ihan tuhottomasti nousta, kun luvut ovat jo pitkään olleet korkealla.
Minua kiinnostaa tässä ehkä eniten se, miksi tapsa saa ilosanomaansa julistaa poliisin äänitorvena?No kyllähän me kaikki tiedämme että Tapsa on pelle joka ajaa tiettyä agendaa. Totuudesta viis.