Piti katsoa että mikä ihme tuo on..? Ja kyllä kiitos, tänne myös sellainen! 4"piippuinen jo onkin. Ja 6"No joku 38 snubnose kelpaisi kyllä tännekin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Piti katsoa että mikä ihme tuo on..? Ja kyllä kiitos, tänne myös sellainen! 4"piippuinen jo onkin. Ja 6"No joku 38 snubnose kelpaisi kyllä tännekin
Ja tästä valitsemaan:Piti katsoa että mikä ihme tuo on..? Ja kyllä kiitos, tänne myös sellainen! 4"piippuinen jo onkin. Ja 6"
Tässä oli vasta joku tapaus, jossa määritelmä oli: tummiin pukeutuneet nuoret. Varsin selkeästi siis on kyseessä sinimusta veljeskunta.
Kaikenlainen pienikin negatiivinen vihjailu, sorrettua, haavoittuvaista, nöyrää, vaatimatonta ja työhullua pientä kansanryhmäämme kohtaan, saa minut voimaan pahoin.
kehollistuneesta rasismista
No sama juttu mulla, mahottomasti alkaa mahasta vääntää, kun huomaa jopa itsessään piirteitä ennakkoluuloista ja kehollistuneesta rasismista. Mä luulen, että nuo pienet taskuaseet ovat suosiossa myös siksi, että ne ovat pieniä. Ei pullota teryleenin taskussa ja sopii HetH-takin taskuun kivasti. Millaiset lienevät Ruotsin pimeiden aseiden markkinat? Ruotsi tuntuisi varsin loogiselta hankintamaalta sekin, kun sitä liikennettä sosiaalisista syistä kuitenkin sinne ja takaisin esiintyy.
Mutta rynnäkkökiväärillä on sovelista louskuttaa pitkin porttikongeja ohi ajavasta autosta..?Ruotsin pimeistä asemarkkinoista en tiedä muuta, kuin että etelä-ruotsissa lähes minkälaisen aseen hyvänsä hankkiminen on helppoa, jos on oikeanlaisia yhteyksiä.
Mutta Ruotsissa jos jäät kiinni luvattomasta aseesta, ainakin ns. taskuaseesta, napsahtaa heti ehdoton linnatuomio, muutamasta kk:sta puoleen vuoteen., vaikka olisit ensikertalainen, näin olen ymmärtänyt.
Mutta rynnäkkökiväärillä on sovelista louskuttaa pitkin porttikongeja ohi ajavasta autosta..?
Raukka ei varmaan muuta tunnekaan, ei tiedä siitä toisesta ruumiinaukosta.Anaaliin
Olin itse Parnussa joku vuosi sitten, siina uudella ostarilla heti juna-asemalta merenrantaan pain... paikallisessa urheiluliikkeessa oli muutamakin kymppi-arska seinalla myyjan takana (7,62 NATO)... juttelin sen kundin kanssa niista, sanoi etta noita menee Kaitseliitin kundeille seka villisian metsastykseen. Totesin etta helvetin asiaa, ja jalkimmaisessa tapauksessa saattaa pelastaa henkesi noissa Parnun alueen pusikoissa.Kiertelin kerran Tallinnassa urheilukauppaa ja yhdessä tiskissä lasien takaa oli myynnissä pistooleita. En tiedä merkkiä mutta yksi pieni ja nätti siellä oli joka olisi ollut sopivasti taskuun menevä. Ai että olisi tehnyt mieli.
Håkanista en tiedä, mutta Abdullahin suosiossa on ihan kunnon täyskokoinen kaksirivinen. Menee edelleen hyvin sinne tonnin untuvatakin alle, lippaassa riittää roiskittavaa ja isokokoisella pistoolilla saa rispektiä. Ei kukaan itseään kunnioittava gangsta millään 6.35:llä kehtaa näyttäytyä.Millaiset lienevät Ruotsin pimeiden aseiden markkinat? Ruotsi tuntuisi varsin loogiselta hankintamaalta sekin, kun sitä liikennettä sosiaalisista syistä kuitenkin sinne ja takaisin esiintyy.
Heimolaisilla on varmasti jossain salainen asevarikko, jossa kauluspaita/prässihousuinen tvälläri jakaa patruunoita ja antaa iltamapyssyjä kuitille. Miten niitä voi niillä muuten aina riittää?Rupeiskohan 6,35:n patruunat pikkuhiljaa loppumaan ns. vapailta markkinoilta?
Heimolaisilla on varmasti jossain salainen asevarikko, jossa kauluspaita/prässihousuinen tvälläri jakaa patruunoita ja antaa iltamapyssyjä kuitille. Miten niitä voi niillä muuten aina riittää?
Ja aikoinaan, kun palkat ja maksut maksettiin käteisellä, taskuase kuului rahoja käsittelevän henkilökunnan varusteisiin. Niitä oli niin konttoristilla, kuin karjanostajalla ja metsätyönjohtajallakin.Nuo vanhat taskuaseet olivat suosittuja taksikuskeilla aikoinaan ja sille tielle niitä on varmaankin jäänyt paljon.