sikajudoka
Kersantti
Muistan kun olin 90-luvun alussa erään pörssiyhtiön vahtimestarina siis talon palkkalistoilla, niin ylivaksilla oli oma Parabellum. Talon johto tiesi asiasta. Ase oli joku oma sotamuisto, koska mies oli veteraani.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja tarkennus vielä että nimenomaan 7.65 Browning, ei 7.65 Para. Nimim Pilkunviilaaja.. Onkohan muuten noita vanhemman väen iltamapyssyjä ja siantappovehkeitä oikeasti paljon luvilla? Mietin vain tuota 6.35 ja 7.65 Br aseiden patruunahuoltoa yleensä. Että mitä luvallista ammuntaa noilla harrastetaan yleensä? Eipä silti, liikkuu ne patruunat piireissä jos aseetkin.
Saa kokeilla Hilti- pyssyn nallimassaa 6,35:n patruunaan niinku ihan ite. Epäilen että on liian styrkkaa tavaraa... Tosin kerran tuli kokeiltua pulttipyssyn, sen elukoitten tainnuttamisvehkeen, paukkupatruunaa/ajopanosta .38:iin. Komee paukku ja sotki rakkaan smitikkani tyystin.
Olet täysin oikeassa. Nämä sekopäiset rajoitukset tuhoavat niin ihmismielet kuin Suomen taloudenkin. Riskiryhmäläiset voivat pysyä sitten kotosalla. Ranskassa 117 vuotias mummeli selvisi koronasta oireitta joten ei se ole edes niin vaarallinen.Auton ulkopuolella ollut mies kuoli moottoritiellä Kuopiossa Eilen klo 13:20 Uhri oli noin 40-50-vuotias mies.
Tämä oli kyllä varsin ikävä tapahtuma. Sinne meni lääkäri joka tutkii alapäitä. 11-vuotias tytär on nyt ilman isiä sitten. Itse veikkaan et uuteen hienoon autoon tullut jtn sähkövikaa tai muuta ja eilen aamulla tuohon aikaan moottoritiellä on liikennettä todella paljon ja eilen varsinkii lumi pölisi todella pahasti. Tässä itsemurhaa en usko. Itse en tunne mut isän vaimo tunsi henkilön.
Silloin jokunen vuosi sittenhän Poliisi suoritti itsemurhan vähän vastaavalla tavalla ja valitsi vielä paikaksi sellaisen missä oli kamerat et varmasti saatii joku dramatisoitua niillä kuvilla. Luulisi et jos poliisin pitää hengistään päästä sen voisi tehdä vaikka asella et mut et sotketaan ulkopuolisia mukaan ni tälläisille ei hero minulta yhtään ymmärryhstä.
Mutta pelkään et perheissä tapahtuvia murhia ja niiden yrityksiä tulee ja paljon jos tätä korona paskaa ei rueta purkamaan pikkuhiljaa. Minä olen vittu 10kk ollut itse tässä kotona enkä voi oikein liikkua missää kuun kuulun riskiryhmään...
Auton ulkopuolella ollut mies kuoli moottoritiellä Kuopiossa Eilen klo 13:20 Uhri oli noin 40-50-vuotias mies.
Tämä oli kyllä varsin ikävä tapahtuma. Sinne meni lääkäri joka tutkii alapäitä. 11-vuotias tytär on nyt ilman isiä sitten. Itse veikkaan et uuteen hienoon autoon tullut jtn sähkövikaa tai muuta ja eilen aamulla tuohon aikaan moottoritiellä on liikennettä todella paljon ja eilen varsinkii lumi pölisi todella pahasti. Tässä itsemurhaa en usko. Itse en tunne mut isän vaimo tunsi henkilön.
Silloin jokunen vuosi sittenhän Poliisi suoritti itsemurhan vähän vastaavalla tavalla ja valitsi vielä paikaksi sellaisen missä oli kamerat et varmasti saatii joku dramatisoitua niillä kuvilla. Luulisi et jos poliisin pitää hengistään päästä sen voisi tehdä vaikka asella et mut et sotketaan ulkopuolisia mukaan ni tälläisille ei hero minulta yhtään ymmärryhstä.
Mutta pelkään et perheissä tapahtuvia murhia ja niiden yrityksiä tulee ja paljon jos tätä korona paskaa ei rueta purkamaan pikkuhiljaa. Minä olen vittu 10kk ollut itse tässä kotona enkä voi oikein liikkua missää kuun kuulun riskiryhmään...
"Iltalehti ei kerro tuomitun nimeä, koska tämä oli tekoaikaan itsekin hyvin nuori.". Iltalehtihän syyllistyy rasismiin/syrjintään iän suhteen. Joku kerta, jonain päivänä,jossain päin Suomea joku +80 vuotias tuuttaa ilman lupaa tuhkaluukkuun ja nimeä ei julkaista koska tekijä itsekin on tekoaikaan hyvin vanha. Miksei vain todeta että tekijän etnisen taustan johdosta nimeä ei julkaista.Varmaan Murhainfo yms käytävä katsomassa tekijän nimi.... en kyllä uskalla lyödä vetoa itseni kanssa tekijän nimestä...
EDIT, no prkle, ois sittenkin pitänyt
Naghi Mohammad
Teinipoika raiskasi 15-vuotiaan tytön bussipysäkin takana – sai kaksi ja puoli vuotta vankeutta
Lapin käräjäoikeus on tuominnut noin 20-vuotiaan miehen kahden ja puolen vuoden vankeusrangaistukseen.www.iltalehti.fi
Rasisti, tämä on yksittäistapaus ja muuten kuihdumme ilman välttämätöntä maahanmuuttoa.Varmaan Murhainfo yms käytävä katsomassa tekijän nimi.... en kyllä uskalla lyödä vetoa itseni kanssa tekijän nimestä...
Naghi Mohammad
Teinipoika raiskasi 15-vuotiaan tytön bussipysäkin takana – sai kaksi ja puoli vuotta vankeutta
Lapin käräjäoikeus on tuominnut noin 20-vuotiaan miehen kahden ja puolen vuoden vankeusrangaistukseen.www.iltalehti.fi
No nyt kun itse töissä päivän keikkoja katselee,sekä sidosryhmien kanssa keskustelee niin olisi melko korkea aika alkaa laittaa sitä velkarahaa sinne nuorisopsykiatrian,lastensuojelun,koulun,poliisin ja muuten terveydenhoidon kassaan. Kaikenlainen ideologinen haihattelu pitäisi nyt viimeistään unohtaa. On meinaan vakavasti oireileva menetetty sukupolvi kaatumassa käsiin ja sitä laskua varten kannattaisi vähän ennakoida.
Aika lähellä on tuo Rasmusryhmän messiaan, Uuninpankkopojan vakuutteluKoska kuullaan Suomessa ensimmäinen suvakko, joka puolustelee näiden kehareiden tekemiä persraiskauksia. Ei toivottuja raskauksia ei tapahdu jne.
0,08 prosenttia
Saa nähdä meneekö tämä asia poliisin kertomana perille. Suomessa tapahtui viime vuonna yli tuhat raiskausta. Tekijäksi epäillään turvapaikanhakijaa 25 tapauksessa. Maahan tuli viime vuonna yli 32 000 turvapaikanhakijaa eli heistä 0,08 prosentin epäillään syyllistyneen raiskaukseen.
Luitte oikein. Luku ei ole 8 prosenttia eikä 0,8 prosenttia, vaan 0,08 prosenttia. Toisin sanoen yli 99,9 prosentin ei epäillä syyllistyneen raiskaukseen.
Aika lähellä on tuo Rasmusryhmän messiaan, Uuninpankkopojan vakuuttelu
0,08 prosenttia - Uuninpankkopoika Saku Timonen
Kaikkiaan kolmeatoista turvapaikanhakijaa epäillään raiskauksesta, kahtatoista törkeästä raiskauksesta ja kahta pakottamisesta seksuaaliseen…blogit.apu.fi
Varmaan Murhainfo yms käytävä katsomassa tekijän nimi.... en kyllä uskalla lyödä vetoa itseni kanssa tekijän nimestä...
Naghi Mohammad
Ehkä piti odottaa, että tämä rasismin uhri saa riittävät siteet uuteen kotimaahansa eikä palauttaminen enää voi tulla kyseeseen.Miten on mahdollista, että tällaisen jutun käsittelyyn menee liki viisi vuotta? Ihan samaa luokkaa kuin se seitsemän vuoden esitutkinta tapon yrityksestä...