Suomen sisäinen turvallisuus

Ja tarkennus vielä että nimenomaan 7.65 Browning, ei 7.65 Para. Nimim Pilkunviilaaja.. Onkohan muuten noita vanhemman väen iltamapyssyjä ja siantappovehkeitä oikeasti paljon luvilla? Mietin vain tuota 6.35 ja 7.65 Br aseiden patruunahuoltoa yleensä. Että mitä luvallista ammuntaa noilla harrastetaan yleensä? Eipä silti, liikkuu ne patruunat piireissä jos aseetkin.

Itselataamallahan noita saa tehtyä. Luodit ja hylsyt ovat lupavapaita. Ruutia ja nalleja saa (tai ainakin sai), kun nyt oli jollekin tulikepille lupa. Jos ei pistoolilupaa olekaan, niin haulikkoluvalla pistooliruutia ostamalla ei edes herätä huomiota ja pienen pistoolinallin taitaapi löytää muun ohella lupavapaasta paukkupatruunasta (9 mm P.A.K.).

Väitetään myös, että hyvää pistooliruutia saisi eräästä naulapistoolin patruunasta. Löyhä yhteenliittymä "Deterrence Dispensed" julkaisi asiasta jonkin manifestin joitakin aikoja sitten.
 
Saa kokeilla Hilti- pyssyn nallimassaa 6,35:n patruunaan niinku ihan ite. Epäilen että on liian styrkkaa tavaraa... Tosin kerran tuli kokeiltua pulttipyssyn, sen elukoitten tainnuttamisvehkeen, paukkupatruunaa/ajopanosta .38:iin. Komee paukku ja sotki rakkaan smitikkani tyystin.
 
Saa kokeilla Hilti- pyssyn nallimassaa 6,35:n patruunaan niinku ihan ite. Epäilen että on liian styrkkaa tavaraa... Tosin kerran tuli kokeiltua pulttipyssyn, sen elukoitten tainnuttamisvehkeen, paukkupatruunaa/ajopanosta .38:iin. Komee paukku ja sotki rakkaan smitikkani tyystin.

Kyllä niissä on ihan savutonta ruutia. En tarjoa sormienkatkomisohje-osaa, sen saa jokainen googlettaa itse, mutta latausdatan voi mielestäni laittaa näkyviin. (Lovex D036:lle löytyy latausdata 6,35 mm Browningille, eli jos johtopäätökset Hiltin patruunoissa käytetyn ruudin laadusta eivät ole pahasti metsässä, niin ruuti sopisi sillekin ysin lisäksi.)

dd2.jpg
 
Juumalauta. Kiitos kun autoit minut valoon tietämättömyyden ahjosta.
 
Auton ulkopuolella ollut mies kuoli moottoritiellä Kuopiossa Eilen klo 13:20 Uhri oli noin 40-50-vuotias mies.


Tämä oli kyllä varsin ikävä tapahtuma. Sinne meni lääkäri joka tutkii alapäitä. 11-vuotias tytär on nyt ilman isiä sitten. Itse veikkaan et uuteen hienoon autoon tullut jtn sähkövikaa tai muuta ja eilen aamulla tuohon aikaan moottoritiellä on liikennettä todella paljon ja eilen varsinkii lumi pölisi todella pahasti. Tässä itsemurhaa en usko. Itse en tunne mut isän vaimo tunsi henkilön.



Silloin jokunen vuosi sittenhän Poliisi suoritti itsemurhan vähän vastaavalla tavalla ja valitsi vielä paikaksi sellaisen missä oli kamerat et varmasti saatii joku dramatisoitua niillä kuvilla. Luulisi et jos poliisin pitää hengistään päästä sen voisi tehdä vaikka asella et mut et sotketaan ulkopuolisia mukaan ni tälläisille ei hero minulta yhtään ymmärryhstä.


Mutta pelkään et perheissä tapahtuvia murhia ja niiden yrityksiä tulee ja paljon jos tätä korona paskaa ei rueta purkamaan pikkuhiljaa. Minä olen vittu 10kk ollut itse tässä kotona enkä voi oikein liikkua missää kuun kuulun riskiryhmään...
 
Auton ulkopuolella ollut mies kuoli moottoritiellä Kuopiossa Eilen klo 13:20 Uhri oli noin 40-50-vuotias mies.


Tämä oli kyllä varsin ikävä tapahtuma. Sinne meni lääkäri joka tutkii alapäitä. 11-vuotias tytär on nyt ilman isiä sitten. Itse veikkaan et uuteen hienoon autoon tullut jtn sähkövikaa tai muuta ja eilen aamulla tuohon aikaan moottoritiellä on liikennettä todella paljon ja eilen varsinkii lumi pölisi todella pahasti. Tässä itsemurhaa en usko. Itse en tunne mut isän vaimo tunsi henkilön.



Silloin jokunen vuosi sittenhän Poliisi suoritti itsemurhan vähän vastaavalla tavalla ja valitsi vielä paikaksi sellaisen missä oli kamerat et varmasti saatii joku dramatisoitua niillä kuvilla. Luulisi et jos poliisin pitää hengistään päästä sen voisi tehdä vaikka asella et mut et sotketaan ulkopuolisia mukaan ni tälläisille ei hero minulta yhtään ymmärryhstä.


Mutta pelkään et perheissä tapahtuvia murhia ja niiden yrityksiä tulee ja paljon jos tätä korona paskaa ei rueta purkamaan pikkuhiljaa. Minä olen vittu 10kk ollut itse tässä kotona enkä voi oikein liikkua missää kuun kuulun riskiryhmään...
Olet täysin oikeassa. Nämä sekopäiset rajoitukset tuhoavat niin ihmismielet kuin Suomen taloudenkin. Riskiryhmäläiset voivat pysyä sitten kotosalla. Ranskassa 117 vuotias mummeli selvisi koronasta oireitta joten ei se ole edes niin vaarallinen.
 
Auton ulkopuolella ollut mies kuoli moottoritiellä Kuopiossa Eilen klo 13:20 Uhri oli noin 40-50-vuotias mies.


Tämä oli kyllä varsin ikävä tapahtuma. Sinne meni lääkäri joka tutkii alapäitä. 11-vuotias tytär on nyt ilman isiä sitten. Itse veikkaan et uuteen hienoon autoon tullut jtn sähkövikaa tai muuta ja eilen aamulla tuohon aikaan moottoritiellä on liikennettä todella paljon ja eilen varsinkii lumi pölisi todella pahasti. Tässä itsemurhaa en usko. Itse en tunne mut isän vaimo tunsi henkilön.



Silloin jokunen vuosi sittenhän Poliisi suoritti itsemurhan vähän vastaavalla tavalla ja valitsi vielä paikaksi sellaisen missä oli kamerat et varmasti saatii joku dramatisoitua niillä kuvilla. Luulisi et jos poliisin pitää hengistään päästä sen voisi tehdä vaikka asella et mut et sotketaan ulkopuolisia mukaan ni tälläisille ei hero minulta yhtään ymmärryhstä.


Mutta pelkään et perheissä tapahtuvia murhia ja niiden yrityksiä tulee ja paljon jos tätä korona paskaa ei rueta purkamaan pikkuhiljaa. Minä olen vittu 10kk ollut itse tässä kotona enkä voi oikein liikkua missää kuun kuulun riskiryhmään...

Itse ajelin samaisessa ruuhkassa pohjoiseen päin klo 7.45. Onnettomuus tapahtui ilmeisesti kello 7.15.
 
Varmaan Murhainfo yms käytävä katsomassa tekijän nimi.... en kyllä uskalla lyödä vetoa itseni kanssa tekijän nimestä... :D
EDIT, no prkle, ois sittenkin pitänyt :D
Naghi Mohammad
"Iltalehti ei kerro tuomitun nimeä, koska tämä oli tekoaikaan itsekin hyvin nuori.". Iltalehtihän syyllistyy rasismiin/syrjintään iän suhteen. Joku kerta, jonain päivänä,jossain päin Suomea joku +80 vuotias tuuttaa ilman lupaa tuhkaluukkuun ja nimeä ei julkaista koska tekijä itsekin on tekoaikaan hyvin vanha. Miksei vain todeta että tekijän etnisen taustan johdosta nimeä ei julkaista.

ps. Kai tää kaveri kuitenkin saa Suomeen jäädä? Ainakin kasvattaa oman profetiani toteutumistodennäköisyyttä.
 
No nyt kun itse töissä päivän keikkoja katselee,sekä sidosryhmien kanssa keskustelee niin olisi melko korkea aika alkaa laittaa sitä velkarahaa sinne nuorisopsykiatrian,lastensuojelun,koulun,poliisin ja muuten terveydenhoidon kassaan. Kaikenlainen ideologinen haihattelu pitäisi nyt viimeistään unohtaa. On meinaan vakavasti oireileva menetetty sukupolvi kaatumassa käsiin ja sitä laskua varten kannattaisi vähän ennakoida.
 
Varmaan Murhainfo yms käytävä katsomassa tekijän nimi.... en kyllä uskalla lyödä vetoa itseni kanssa tekijän nimestä... :D
EDIT, no prkle, ois sittenkin pitänyt :D
Naghi Mohammad
Rasisti, tämä on yksittäistapaus ja muuten kuihdumme ilman välttämätöntä maahanmuuttoa.
 
No nyt kun itse töissä päivän keikkoja katselee,sekä sidosryhmien kanssa keskustelee niin olisi melko korkea aika alkaa laittaa sitä velkarahaa sinne nuorisopsykiatrian,lastensuojelun,koulun,poliisin ja muuten terveydenhoidon kassaan. Kaikenlainen ideologinen haihattelu pitäisi nyt viimeistään unohtaa. On meinaan vakavasti oireileva menetetty sukupolvi kaatumassa käsiin ja sitä laskua varten kannattaisi vähän ennakoida.

Kun ottaa huomioon sitä, että 90-luvun lamaa mt-sektorilla maksetaan edelleen, niin luulisi sitä ymmärrystä, kiinnostusta ja resursseja nuorten ongelmien ennaltaehkäisyyn riittävän. Vaan ei.

Siellä ruudinkeksijät miettivät liikennemerkkien sukupuolimerkityksiä, itketään liukuhihnalta jotain tp-hakijoiden prosesseista ja hiilinieluista.

Ei sillä, eipä edellisetkään hallitukset kummoisesti ole tällä saralla suoriutuneet, ongelmat varmasti lockdownissa korostuvat entisestään.
 
Koska kuullaan Suomessa ensimmäinen suvakko, joka puolustelee näiden kehareiden tekemiä persraiskauksia. Ei toivottuja raskauksia ei tapahdu jne.
Aika lähellä on tuo Rasmusryhmän messiaan, Uuninpankkopojan vakuuttelu

0,08 prosenttia​

Saa nähdä meneekö tämä asia poliisin kertomana perille. Suomessa tapahtui viime vuonna yli tuhat raiskausta. Tekijäksi epäillään turvapaikanhakijaa 25 tapauksessa. Maahan tuli viime vuonna yli 32 000 turvapaikanhakijaa eli heistä 0,08 prosentin epäillään syyllistyneen raiskaukseen.

Luitte oikein. Luku ei ole 8 prosenttia eikä 0,8 prosenttia, vaan 0,08 prosenttia. Toisin sanoen yli 99,9 prosentin ei epäillä syyllistyneen raiskaukseen.
 
Aika lähellä on tuo Rasmusryhmän messiaan, Uuninpankkopojan vakuuttelu



Julkaistu 29.1.2016, tp-hakijoiden suurin aalto kohdistui loppuvuoteen 2015. Hieman aikaisessa vaiheessa riensi avaamaan suunsa.
 
Varmaan Murhainfo yms käytävä katsomassa tekijän nimi.... en kyllä uskalla lyödä vetoa itseni kanssa tekijän nimestä... :D
EDIT, no prkle, ois sittenkin pitänyt :D
Naghi Mohammad

Miten on mahdollista, että tällaisen jutun käsittelyyn menee liki viisi vuotta? Ihan samaa luokkaa kuin se seitsemän vuoden esitutkinta tapon yrityksestä...
 
Back
Top