Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä Itiksenkin liikkeessä pyssyjä myydään. Liikkeestä löytyy myös aseseppäpalvelut.Pistänyt merkille XXL:n mainoslehtisissä viime aikoina, että aina kun aseita on mainostettu, niin Redin ja Itäkeskuksen myymälät on rajattu pois.
Voi olla toki sattumaa tai sitten sisäiseen turvallisuuteenkin liittyen jännästi juuri Itä-Helsingin myymälöissä ei aseita myydäkään.
Katso liite: 72879
MAAHANMUUTTAJATAUSTAISET lapset jäävät muista jälkeen, erot koulujen välillä kasvavat ja etenkin oppilaiden kirjoitustaidossa on huolestuttavan isoja eroja, kertoo Kansallisen koulutuksen arviointikeskuksen (Karvi) tuore tutkimus.
”Osaamisen kehitys oli varsin tasaista äidinkielenään suomea tai ruotsia puhuneilla oppilailla, mutta niin kutsutut S2-oppilaat jäävät muista jälkeen”, Ukkola sanoo.
S2-oppilailla suomi tai ruotsi on vasta toinen kieli, ja he ovat usein maahanmuuttajataustaisia.
”Tosin heidänkin joukossaan oli isoja yksilöllisiä eroja. Osa pärjäsi selkeästi keskiarvoa paremmin, osa taas heikommin”, Ukkola sanoo.
Tulos kertoo Ukkolan mukaan myös alueiden yleisestä sosioekonomisesta tilanteesta: S2-oppilaita asuu eniten sellaisilla alueilla, joilla koko väestön sosioekonominen asema on keskimääräistä matalampi.
Erot olivat suurempia äidinkielessä. Noin viisi prosenttia oppilaista ei osannut kunnolla lukea siirtyessään 3. luokalle.
Kaikkein heikointa kehitys oli S2-oppimäärän pojilla.
Ukkolan mukaan havainnot ovat huolestuttavia, sillä koulussa pärjääminen vaatii hyvää kirjoitustaitoa. Jos siinä on puutteita, se todennäköisesti heijastuu oppilaan kaikkeen osaamiseen.
Tai se että asiaa vatvoo kaikki mediat, aasintuntijat yms ja nuoren ihmisen psyyke ei vaan kestäny sitä.Omatuntoko soimasi ja päätyi omankäden ratkaisuun?
Yksi Avarn-vyyhdin epäillyistä on kuollut
llta-Sanomien tietojen mukaan järjestyksenvalvoja kuoli tammikuun alussa.www.is.fi
Syytön päätyisi tekemään oman ratkaisun (spekulaatiota siis) uutisoinnin takia, varsinkaan kun ei mitään nimiä ole ollut esillä? Ymmärtäisin tämän jos tämä olisi henkilöitynyt joihinkuihin, mutta itse en ole nähnyt ainakaan ketään Avarnia nimeltä?Tai se että asiaa vatvoo kaikki mediat, aasintuntijat yms ja nuoren ihmisen psyyke ei vaan kestäny sitä.
Siinä olisi peiliin katsomisen paikka medialla ja ihmisillä, mutta eihän vika heissä ole vaan kaikissa muissa.
On siellä netissä ollut nimet, kuvat, osoitteet ja paljon muutakin.Syytön päätyisi tekemään oman ratkaisun (spekulaatiota siis) uutisoinnin takia, varsinkaan kun ei mitään nimiä ole ollut esillä? Ymmärtäisin tämän jos tämä olisi henkilöitynyt joihinkuihin, mutta itse en ole nähnyt ainakaan ketään Avarnia nimeltä?
Okei, no sit ei mitään, my bad. Vaikka olen asiasta lueskellut niin ei ollut tullut eteen. Ilmeisesti kuitenkin media ja asiantuntijat on näistä pidättäytynyt?On siellä netissä ollut nimet, kuvat, osoitteet ja paljon muutakin.
Minulla sellaista nettiä ei ole.On siellä netissä ollut nimet, kuvat, osoitteet ja paljon muutakin.
Hyvin siististi on ainakin valtamedia asiaa käsitellyt. Ei tuollaisia asioita voi jättää uutisoimatta.Tai se että asiaa vatvoo kaikki mediat, aasintuntijat yms ja nuoren ihmisen psyyke ei vaan kestäny sitä.
Siinä olisi peiliin katsomisen paikka medialla ja ihmisillä, mutta eihän vika heissä ole vaan kaikissa muissa.
Ei minullakaan. Mutta tiedän, että netissä on pari juoruakkojen foorumia, joissa lojuu tavallista enemmän kuonaa ja paljastelua, lurkkimista, Niin rikoksen tekijöiden kuin uhrienkin tietoja kaivellaan surutta ja julkistetaan kaikki ja spekuloidaan mielikuvitus villinä ja vapaana.Minulla sellaista nettiä ei ole.