arix
Respected Leader
Ruotsissa mamu raiskasi väärän tytön, sen sukulaiset hirttivät raiskarin metsään...Länsimaissa kokonaisuutena esiintyy silmiinpistävän vähän ns kostoiskuja. Minusta niitä on niin vähän, että se vaatii selityksen. Olen keksinyt itse seuraavia, mutta en oikein osaa arvioida, mikä on osuvaa ja mikä ei.
Uhrien elämästä puuttuu ylipäätään miehet, jotka sen koston suorittaisivat. Uhreiksi valikoituu sellaisia, joilta nämä puuttuvat. Osittain saalistavat sakaalit valikoivat uhrejaan tällaisenkin perusteella, osittain taas terveet miehet elämässä ohjaavat välttäämään sakaalien metsästysmaita. Monikulttuurin varjopuolen kustannukset eivät lankea maksuun kantaväestölle tasaisesti, vaan ns haavoittuvat antavat raskaimman uhrin. Minun muksuni voivat kohdata rikastamista, mutta keskimäärin sitä kohtaavat yksinhuoltajaäitien lapset.
Sitten kun sukulainen rikastuu, niin länkkärimies katsoo, ettei tilannetta paranna se, että se elämässä vaikuttava mies lähtee linnaan. Tämä on osittain rationalisointia ja pelkuruutta, mutta näin nyt kumminkin on. Ns. kunniakulttuureissa miehet katsovat toisin, mutta siellä sitten riittääkin serkkuja ja arafatinrahastoja, jotka huolehtivat perheestä kun marttyyri on jo paratiisissa.
Media piilottelee caseja. Tämä on salaliittoteoria, mutta ei ehkä kaikkein paksuimman folion päästä. Edit. viranomaiset piilottelevat ja vähättelevät.
Hovioikeus vapautti "hirtetyn taksimurhan" tekijät murhasyytteistä – Pt-media
Svean hovioikeus muutti melkoisesti käräjäoikeuden tuomioita Enköpingin ns. taksimurhan tiimoilta, jossa taksikuski hirtettiin metsään, koska tämän epäiltiin raiskanneen nuorisoporukkaan kuuluvan tytön.
pt-media.org