Sara Karra
Itse kyllä ymmärrän miksi sinua pyydettiin poistumaan lentokentältä, en sano, että se oli oikein mutta ymmärrän syyn. Olet näkyvä hahmo mielenosoituksissa ja täälläkin annat joskus kyseenalaisiakin neuvoja. Viimeksi oli jopa puhetta kiitoradalle juoksemisesta. Olet lentokentällä näiden puheiden jälkeen, samaan aikaan kuin mielenosoitus, ilman muita matkustusasiakirjoja kuin passi. Poliisi pyytää varotoimenpiteenä sinua poistumaan ja passiivisella vastarinnalla vastustit poliisin käskyä. Et suostu, joten sinut poistettiin. Näin se vaan on, noin kävisi ihan tavalliselle naapurin Ellillekkin, jos vastustaisi poliisin käskyä.
Juudas Kannisto Poliisit ottaa kiinni ja putkaan vaikka mistä syystä. Musta olennaista on et se nimenomaan ei ollut tässä(kään) tapauksessa oikein.
Sara Karra
Juudas Kannisto Ei oikein mutta ymmärrettävää. Poliisi tekee uhka-arviota ja jopa minä pitäisin ko. tilanteessa tätä neiti-ihmistä uhkana. Ei johtunut siitä että oli pappi tai maahanmuuttajien puolustaja, aika komeasti lensi ne rasistitkin pariin otteeseen Rautatientorilta.
Juudas Kannisto
Se et vastustaa pakkopalautuksia rauhanomaisin keinoin on uhkaavaa? Vai niin. Also aikuisen ihmisen kutsuminen "neiti-ihmiseksi" on musta aika tosi alentuvaa.
Sara Karra
Juudas Kannisto Musta on aika uhkaavaa esim. uhata juosta kiitoradalle...
Juudas Kannisto
Kiitoradalle juokseminen on korkeintaankin uhkaavaa ihmiselle itselleen ja huomioiden syyt mun mielestä paljon uhkaavampii on ihmiset joita kiinnostaa enemmän polisoida sitä miten pakkopalautuksia vastustetaan kuin vastustaa pakkopalautuksia.
Juudas Kannisto
Ah aivan, oot libis. Nevermind.
Laura Johanna
Joo Sari paljasti nyt karvansa. Epäilin sitä kyllä aikaisemminkin. "Ääripääajattelija ja -toimija" retoriikka tyhjensi potin.
Livia Hekanaho
Sara Karra Mitä sinä täällä jankutat? Olet selvästi väärässä ryhmässä.
Sara Karra
Livia Hekanaho En vain halua että väärää tietoa levitetään ja pysytään totuudessa.
Heli Joensuu
Sara Karra Ei sinne kiitoradalle sieltä lentokentän sisätiloista pääse. Joten se "uhka" ei ainakaan kyseisessä tilanteessa ole ollut realistinen.
Sara Karra
Laura Johanna Jos minua tarkoitat niin olen itse työskennellyt maahanmuuttajien kanssa, toiminut vapaaehtoisena ja heitä on ystävinäni. Ääripääajatellu sokeuttaa ihmiset, oli ideologia mikä tahansa.
Livia Hekanaho
Sara Karra En usko, että kukaan nyt oikein jaksaa jankutusta ja syyttelyä "ääripäistä" ja "ääripääajattelusta". Jospa antaisit Marjaanankin olla rauhassa kaiken kokemansa jälkeen.
Marjaana Toiviainen
"Puhetta kiitoradalle juoksemisesta". Nyt varmaan kannattaa kaikkien miettiä mistä toisia syyttää ja rauhoittua. Huomenna taas uusi päivä täynnä solidaarisuutta.
Henna Salo
Marjaana yhtä kuin de Witt? Marjaana ei ole uhannut ketään eikä ole mikään ääripää. Riittää jo nämä olkiukkojen rakentelut.
Sirpa Tammivirta
Sara. Ymmärrät poliisien toimintaa. ? Hmmm ?
Ja vertaat räyhäävien rasistien lentämistä rautatientorilta .. ja Marjaanan nappaamista putkaan rauhanomaisesta tilanteesta ? Hmmm .....
Erikoista
Sirpa Tammivirta
Mitä vit..
* ääripääajattelija ja -toimija ? *
Ja *suvakkien de Wit ?*
Ei oo todellista
Olet selkeästi tätä todellista ääripäätä .. kun tulet solvaamaan
Jukka Munkki
Eikö Sara saa olla kriittinen johonkin toimintaan? Pitääkö joka asiasta olla yksisilmäisesti samaa mieltä, vaikka samaa asiaa ajetaan? Jäitä hattuun kaikille.
Laura Johanna
Marjaana saa erittäin paljon lokaa niskaan ja lisäksi hänen toiminnastaan tykätään jatkuvasti etsiä virheitä, jotta siitä saadaan kohua - niin ymmärrettävästi häntä herkästi myös puolustetaan. Nuo matkustusasiakirjat eivät olleet oleellisia vaan se poisto kentältä. Kyllä kannattaisi ihmisten tosiaan rauhoittua ja keskittyä jälleen ydinasiaan, auttamiseen.