Suomen sisäinen turvallisuus

Ei @Jantunen väittänyt, ymmärtääkseni. Arvola jakaa ja siihenkin on varmasti harkittu syy. Miten materiaali taas liittyy voitelijaan ja kellokkaaseen, se on hieman epäselvä..syy jakoon on helppo keksiä..tosin en tiedä näistä @Sardaukar mainitsemista "kaverisuhteista"

Siitä olen vahvasti samaa mieltä, että "kellokasta" eli presidenttiehdokasta viedään kun ämpäriä tässä jutussa...

Tämän Arvolan vastavalkean jutun motiiviksi veikkaisin täysin tätä..

Vieras valta=Israel
https://www.facebook.com/groups/tilannehuone/

Juu, en tiedä Olin-Arvolan ja saarnamuikkelin suhteesta. Kumpikin kytkeytyvät kyseenalaiseen poliittiseen puuhasteluun.

Juu, en tiedä Olin-Arvolan ja saarnamuikkelin suhteesta. Kumpikin kytkeytyvät kyseenalaiseen poliittiseen puuhasteluun.

:rolleyes:
Arvola on selvätapaus, mutta ainoa vastaantullut "kyseenalainen poliittinen puuhastelu" saarnamuikkelin osalta näytti olevan Huhtasaaren julkinen kannatus vai lasketaanko OrPon ja Soinin kanssa yhteiskuvat samaan kastiin?

Muuten kylläkin HYVIN luontaantyöntävä tapaus..

Voisiko koko jutun päätarkoitus olla Paavon ryhmän strateginen "epäilysten viitan" heitto Huhtasaaren ylle?
Tosin nämä hihhulijutut tuntuu olevan sokeapiste ilman apuakin..

Joo, muotoilin väärin. Postaukset eivät olleet julkisia vaan kavereille/ryhmälle. Näin kuvakaappauksia.

Siis mitä muotoilit väärin? Eikö nämä näkemäsi kuvakaappaukset olleet kuitenkin Arvolan postaamia eikä tämän hihhulisaarnaajaan?
Tarkoituksenasi ei varmaan ollut nostaa "kellokasta" esiin vastarinta yms. kytkennällä?

Uutinen täältä kaakonkulmalta. Rajavartiolaitoksessa selvitetään parhaillaan mitenkä rajan varusmiehiä voitaisiin käyttää hybridiuhkien torjunnassa entistä tehokkaammin.

http://www.uutisvuoksi.fi/Online/20...an nykyistä suurempaa roolia/2017522712256/16

Rajavartiolaitoksen oikeudellisen osaston päällikkö Ari-Pekka Koivisto selittää:

Lakimuutoksessa on kolme kohtaa, jotka ovat kiinnostaneet sekä julkisuutta että muita viranomaisia. Asevelvollisten aseman selkiyttämisen lisäksi Rajavartiolaitos saisi häiriötilanteissa täydet poliisin toimivaltuudet yleisen järjestyksen turvaamiseksi hallitsemillaan alueilla, joita ovat tyypillisesti rajanylityspaikat, vartioasemat ja esikunta-alueet.

— Jos huligaaniporukka ottaisi Nuijamaan rajavartioaseman hetkellisesti haltuunsa, se olisi yksittäisenä tapauksena poliisijuttu. Jos koko maa on samaan aikaan kyllästetty ongelmilla, sellaiseen tilanteeseen tarvitaan laajempia toimivaltuuksia. Ei poliisi voi lähteä Helsingistä Niiralaan tai Vartiukseen, Koivisto perustelee.

Myös lennokit ovat Rajavartiolaitokselle toimivalta-asia. Tekninen vaikuttaminen miehittämättömään ilma-alukseen on poliisin toimivallassa. Tilannetta halutaan Koiviston mukaan selkiyttää niin, että epäilyttävissä tapauksissa Rajavartiolaitos voisi ottaa teknisesti lennokit alas ja turvata tärkeimpiä perustehtäviään.

Siis mitä muotoilit väärin? Eikö nämä näkemäsi kuvakaappaukset olleet kuitenkin Arvolan postaamia eikä tämän hihhulisaarnaajaan?
Tarkoituksenasi ei varmaan ollut nostaa "kellokasta" esiin vastarinta yms. kytkennällä?

Muotoilin epäselvästi, eli postaukset joista olen nähnyt somevirrassani kuvakaappauksia ovat alunperin olleet näkyvissä ryhmissä ja kavereille. Sikäli ne ovat julkisia, vaikkeivät kaikkien nähtävissä olekaan. Ja kyllä, Olin-Arvola oli yksi joka on postaillut kuvakaappauksia, en tiedä olenko kaikkia nähnyt. Kuvakaappausten mukaan tätä siunausmatskua on jaettu vastarinnan sivustolla. Hämärää soppaa siis. Olin-Arvolaa en tähän skeneen ole ainakaan ennen yhdistänyt, mutta toisaalta hitostako noita tietää, kun kansalaispuolueen alla on kuitenkin SE-hörheltäjiä ja Olin-Arvola sen ensimmäisiä asiantuntijajäseniä. Siksi en osaa sanoa näiden hihhuleiden ja Olin-Arvolan suhteesta sen tarkemmin, eikä asia ole ehkä niin relevanttiakaan. Tuppaan katsomaan tätä niin, että mitkä poliittiset liikesuunnat löytävät toisistaan synergiaa, ja mitkä poliittiset toimijat sitten molskahtavat tähän soppaan.

Viimeksi muokattu:
Muotoilin epäselvästi, eli postaukset joista olen nähnyt somevirrassani kuvakaappauksia ovat alunperin olleet näkyvissä ryhmissä ja kavereille. Sikäli ne ovat julkisia, vaikkeivät kaikkien nähtävissä olekaan. Ja kyllä, Olin-Arvola oli yksi joka on postaillut kuvakaappauksia, en tiedä olenko kaikkia nähnyt. Kuvakaappausten mukaan tätä siunausmatskua on jaettu vastarinnan sivustolla. Hämärää soppaa siis. Olin-Arvolaa en tähän skeneen ole ainakaan ennen yhdistänyt, mutta toisaalta hitostako noita tietää, kun kansalaispuolueen alla on kuitenkin SE-hörheltäjiä ja Olin-Arvola sen ensimmäisiä asiantuntijajäseniä. Siksi en osaa sanoa näiden hihhuleiden ja Olin-Arvolan suhteesta sen tarkemmin, eikä asia ole ehkä niin relevanttiakaan. Tuppaan katsomaan tätä niin, että mitkä poliittiset liikesuunnat löytävät toisistaan synergiaa, ja mitkä poliittiset toimijat sitten molskahtavat tähän soppaan.

eli kyse ei siis olekaan tänne linkittämistäsi vastavalkean postauksista ollenkaan?? jep jep...

Voisiko vastarinnan kiinnostus olla tähän saarnaajattaren Israel-linkkiin enemmänkin kuin esiinnostamaasi "kellokkaaseen" ?

Jätät muuten taitavasti vastaamatta...;)

eli kyse ei siis olekaan tänne linkittämistäsi vastavalkean postauksista ollenkaan?? jep jep...

Voisiko vastarinnan kiinnostus olla tähän saarnaajattaren Israel-linkkiin enemmänkin kuin esiinnostamaasi "kellokkaaseen" ?

Jätät muuten taitavasti vastaamatta...;)

Oli, myös niistä. Ja käsittääkseni saarnamuikkeli ei niinkään ole se point noissa nostoissa, vaan Huhtasaaren "presidentiksi voitelu", mikä on nannaa ääripuolella. Ihan vaan poliitikkoja voitelemalla tuskin saa sen suurempaa huomiota osakseen siinä skenessä :)

Oli, myös niistä. Ja käsittääkseni saarnamuikkeli ei niinkään ole se point noissa nostoissa, vaan Huhtasaaren "presidentiksi voitelu", mikä on nannaa ääripuolella. Ihan vaan poliitikkoja voitelemalla tuskin saa sen suurempaa huomiota osakseen siinä skenessä :)

Vielä kun olisi ortodoksi, niin a vot. :D

Jos nyt oikein ylikorostavan kohteliaasti sanoisi, niin sotilaalliseen turvallisuuteen liittyvältä tutkijalta voisi mielestäni odottaa täysin yksiselitteisellä tavalla selkeää, tarkkaa ja täsmällistä ajattelua ja ilmaisua - myös ja etenkin silloin kun hän kompromettoi (työajallaan?) "yksityishenkilönä" jotain tahoa Kreml-viittauksin.

Selkeys, tarkkuus ja täsmällisyys kuuluvat tutkijoilla perusvalmiuksiin. Oma kokemus erilaisista tutkijoista sanoo, että ne hukataan lähinnä vain silloin kun niiden hukkaaminen palvelee jotain päämäärää.

Sama pätee muuhunkin argumentointiin. Tutkija osaa argumentoida tosiasiapohjaisesti. Jos jokin muu lähtökohta alkaa ottaa valtaa, niin sille on syy ja sen syyn takana on tavoite.

Tämä virtuaaliyhteisö voi olla koekenttä, vaikutuskanava, tiedonhankintaväylä tms. Aika harva asia viittaa siihen suuntaan että tämä olisi vapaa-ajalla yksityishenkilönä tapahtuvan sosiaalisen virkistäytymisen kenttä.

Itse oletan, että tottakai Jantunen on täällä duunissa. Siitä en ole yhtään varma, että haluanko tietää että miksi. Osa vaihtoehdoista on aika kylmääviä.

Ei minua ainakaan kylmää yhtään, vaikka @Jantunen olisikin täällä duunissa. Paitsi jos ajattelisi hänen olevan FSB:n/GRU:n tms palkkalistoilla. Mitä pidän aika epätodennäköisenä. :)

Itse kun olen kaikkien hyvissä kirjoissa...paitsi Venäjän ja arabimaiden...mutta pienet kauneusvirheet salittakoon CV:ssä... :D

Ei minua ainakaan kylmää yhtään, vaikka @Jantunen olisikin täällä duunissa. Paitsi jos ajattelisi hänen olevan FSB:n/GRU:n tms palkkalistoilla. Mitä pidän aika epätodennäköisenä. :)

Itse kun olen kaikkien hyvissä kirjoissa...paitsi Venäjän ja arabimaiden...mutta pienet kauneusvirheet salittakoon CV:ssä... :D

Ehkä jätät huomiotta ison läjän kylmääviä vaihtoehtoja yksilötason psykososiaalisista ilmiöistä tahallisen tai tahattoman väärinkäsittämisen kautta erilaisiin välittyneisiin seurannailmiöihin?

Aidot uskovaiset eivät ole kansallisosialisteja, tämä oli hakenut öljynsä Israelista, siellä Huhtasaarikin ravaa.

No ainakaan tämän antisemistisen puolen ihmisiä tuo Laura ei ole vähääkään. (Kuva muuten google-haulla lähteestä "Magneettimedia", en usko että siihen liittyvä artikkeli oli mitenkään Huhtasaarta ylistävä jos noudatteli Magneettimedian yleistä salaliitto-viestiä)
image.jpg

Venäjän suhteen en luota hänen arvostelukykyynsä juuri yhtään. Hän on todennäköisesti sokea, pahimmillaan "värvätty" (jollakin tasolla, kuten niin moni suomipoliitikko ihan mainstreamissa, jotta en leimaa ketään niin sanon vain että ei saa päästää MATTIA kukkaroon).

Ei mitenkään soveliasta tavaraa edes ehdolle ulkopolitiikan kirkkaimpaan kärkeen. Uskon että Halla-aho ei vaan halunnut itse lähteä häviämään Niinistölle, petaa 2019 vaaleja. Huhtasaari on sopiva puolueen "täsmäaseeksi", aiheuttaa lievää huvittuneisuutta kun hänen kreationisminsa on niin vaikea pala joillekin, toisaalta jonkun muslimipoliitikon kreationismista (oletan että heillä sellainen uskomus on vielä yleisempi - korjatkaa jos tunnette asiaa paremmin) ei samojen ihmisten mielestä olisi "soveliasta" vääntää vitsin vitsiä.

Viimeksi muokattu:
Back