Suomen sisäinen turvallisuus

Onko tämä nyt sitten se, että kiellettiin ko järjestön tunnukset ym? Kokoontumisvapauttahan ei ymmärtääkseni voi viedä. Ja periaatteessahan pojat voivat sitten perustaa uuden "Skandinaaviset itsepuolustusjoukot" jossa nuoli on eri tavalla ja väri toinen...kunnes sekin kielletään jne.

Ihan oikeasti toivon, että tämän perusteella voitaisiin kieltää esim. seuraavien organisaatioiden tunnukset ja avoin toiminta:

1) KRPn rikollisjärjestöksi määrittämä United Brotherhood.

2) Poliisin rikollisjärjestöksi määrittämän Hells Angelsin jäsenkerhot Suomessa.

3) Bandidos MC joka täyttää EU:n kriteerit järjestäytyneelle rikollisuudelle

4) KRPn järjestäytyneeksi rikollisryhmäksi määrittämä Cannonball MC

5) Satudarah MC joka tuli Suomeen hetki sitten mutta on jo syyllistynyt törkeisiin rikoksiin täysin sivullisia ihmisiä kohtaan

Miksi näille ei ole jo tehty jotain? Jäsenmäärät ovat moninkertaisia ja esim. UB on äärimmäisen vaarallinen ja pelottava järjestö.

Lisäisin vielä:
6) demla

7) vasemmistoliitto, vihreä puolue ja muut vasemmistoanarkistit

En sure sitä jos joku natsikerho kielletään, mutta kyllä sen kieltäminen on minusta ennen kaikkea poliittisesti ohjattu. Maassa on tosiaan paljon vaarallisempiakin kerhoja joita ei ole kielletty "erityisolosuhteista" johtuen. Ryssän propaganda, soluttautuminen ja suomettuminen on ilmeisesti niin tehokasta, että se pystyy vaikuttamaan tällaisiin.

Täälläkin vielä kakarat pomppii osittain hereillä :D

Koodinimi "vaimo" on se kovin kantasuomalaisten äärisolujen koordinaattori :D

Honcho on potentiaalinen nettiradikaali. iso perhe, illat koneella "tyhjentämässä päätä" ja imaami-Hansai laittaa linkkiä... Taposen puheita ja muuta rasmusta. Kyllä siinä menee sitruunahapot astianpesukoneeseen vihaiseen.
Olen siirtymässä kaasuiskuihin...ensimmäinen tosin meni eilen vituiks ja sain itse lähdöt..:D
(Pesin saunaa ja pesuaineet eivät tykänneet toisistaan...ei ole ikinä vastaavaa kaasuuntumista tapahtunut)

Lisäisin vielä:
6) demla

En sure sitä jos joku natsikerho kielletään, mutta kyllä sen kieltäminen on minusta ennen kaikkea poliittisesti ohjattu. Maassa on tosiaan paljon vaarallisempiakin kerhoja joita ei ole kielletty "erityisolosuhteista" johtuen. Ryssän propaganda, soluttautuminen ja suomettuminen on ilmeisesti niin tehokasta, että se pystyy vaikuttamaan tällaisiin.

Kyllä minä olen samoilla linjoilla tässä. Nyt olisi hyvä lyödä stoppi tuolle, että tuijotetaan nassukoihin ja selän takana todellinen myyrä ryömii ihan niitä vanhoja ikiaikaisia lankoja pitkin joka paikkaan.

Lisäisin vielä:
6) demla

Itse olisin sanonut että Varisverkosto, ehkä Antifa ja vastaavat joissa avoimesti väkivaltaan yllytetään...mutta... :D

Demla on siitä harmillinen juttu että se aivan avoimesti tuo politiikkaa tuomiovaltaan jonkun yleisinhimillisyyden viitassa. En tiedä millä sen voisi kieltää mutta minun kirjoissani se on jopa suurempi ongelma kuin joku Varisverkko.

Itse olisin sanonut että Varisverkosto, ehkä Antifa ja vastaavat joissa avoimesti väkivaltaan yllytetään...mutta... :D

Demla on siitä harmillinen juttu että se aivan avoimesti tuo politiikkaa tuomiovaltaan jonkun yleisinhimillisyyden viitassa. En tiedä millä sen voisi kieltää mutta minun kirjoissani se on jopa suurempi ongelma kuin joku Varisverkko.

Niin no nuo puolueet oli tuossa puoliksi leikillään . Tarkoitin yleisesti laittomuuksiin ja ryssän etujen ajamiseen syyllistyvää vasemmistoanarkiaa. Kuten varmaan suurin osa ymmärsikin.

Niin no nuo puolueet oli tuossa puoliksi leikillään . Tarkoitin yleisesti laittomuuksiin ja ryssän etujen ajamiseen syyllistyvää vasemmistoanarkiaa. Kuten varmaan suurin osa ymmärsikin.

Jep, näin minäkin oletin. Vaikka aika sängyssähän nuo puolueetkin ovat noiden kanssa. Jos Li maalittaa niin kyllä Varikset nokkii.

Jotenkin aavistin näin aiemmista aiheen penkaisuista :) Anna mennä mun puolesta.

Menen heti pääideaan. Rikolliskerhojen tarkoitus on laajentua niin, että muilta rikollisilta loppuu tila. Se aina aiheuttaa hiertymiä. Toisaalta ei niihin pilvin pimein mene porukkaa, ja kun jengit hajoavat purskeeksi, ne syövät toisiaan.

Rikollisista kerhoista tarkin julkisuuskuvastaan on vanhin eli Hell´s Angels. Se on myös hyvin ammattimaisesti johdettu. Emoseura Yhdysvalloissa on erikoistunut petoksiin, kiristykseen ja huumekauppaan. Suomessa jäseniä on toistasataa (osa alakerhoissa).

Toinen suurista on Bandidos. Sen listalta Suomessa löytyy rahanpesua, veropetokset, törkeä kiristys ja kokaiinin välitys. Bandidosin jäsenet ovat löytyneet monien ”rakennusyhtiöiden" taustalta. Yhtiöissä on tehty törkeitä veropetoksia, törkeitä kirjanpitorikoksia, törkeitä työeläkevakuutusmaksupetoksia, törkeää rahanpesua ja lahjusrikoksia. Varoja eri toimeksiantajilta yhtiöiden tileille on tullut yhteensä noin 11 miljoonaa euroa, ja ne on nostettu käteisenä.

Hajoamisuhan alla ollut Cannonball on koonnut rivinsä uudelleen syksyn aikana. Se aloitti Helvetin Enkeleiden alajärjestönä ja eritytyi itsenäiseksi. Siitä taas eriytyi Rogues Gallery vuonna 2001.

Rogues, M.O.R.E ja NBK yhdistyivät United Brotherhoodiksi. Se ei ole moottoripyöräkerho.

Outlawsin Suomen alaosastojen emojärjestö on venäläinen. Kokelaskerhot ovat Lappeenrannassa ja Jyväskylässä. Outlaws on Yhdysvalloissa Hell´s Angelsin vihollinen. Suomessa voi venäläismafia etsiä toimialoja sen kautta mutta onhan se rahanpesussa tietysti aina mukana.

Yksi täysin suomalaisperäinen jengi on Lepakkoliiga eli Bats. Perustajissa on muiden muassa vanhoja Joensuun skinejä. Huume- ja asekauppa, talousrikokset ja räjähderikokset ovat sen repertuaaria.

En puutu nyt United Brotherhodiin. He ovat niitä Aarnion kavereita. Käsittelen vähän prosenttikerhoja, jotka siis harrastavat moottoripyöriä ja joilla on liivissä tunnus "1%" erotuksena siitä, että 99% moottoripyöräkerhoista noudattaa lakia.

Tyypillinen rahankeruun ”kerhoprosenttimalli” on provisiopalkkio, jossa jäsenten rikollisesta toiminnasta tilitetään ryhmälle ennalta sovittu osuus. Virallisissa säännöissä ei tietenkään kerhoprosenttimallia mainita. Harva muuten pystyisi edes rahoittamaan kerhoelämää rikoksia tekemättä.

Viimeksi muokattu:
Jotta järjestäytynyt rikollisuus kannattaa, se tarvitsee tukea myös ympäröivältä yhteiskunnalta. Tavallisesti se hankkii tukea lahjomalla tai kiristämällä korkeita virkamiehiä tai muun korruption avulla. Myös lainvalvojia ja poliisia ainakin pyritään lahjomaan ja uhkailemaan.

Järjestäytyneet rikollisjärjestöt usein välttyvät laillisten yritysten paperisodilta ja -työltä. Ne kehittyvät ja muuttavat muotoaan hyvinkin nopeasti tarpeen mukaan. Tällä tavoin ne pystyvät laajentumaan uusille toiminta-alueille ja uusiin toimintamuotoihin. Lisäksi uusia rikollisryhmiä perustetaan nopeasti poliisin lamaannuttamien tilalle.

Käsittelen vähän prosenttikerhoja, jotka siis harrastavat moottoripyöriä ja joilla on liivissä tunnus "1%" erotuksena siitä, että 99% moottoripyöräkerhoista noudattaa lakia.

Olenkin miettinyt että mistä hitosta tuo prosenttijengi-termi tulee.

On tietysti mukavaa että Jari Taponen osaa kirjoittaa twitter-tökkimisen sijaan
https://pakolaisapu.fi/2017/11/29/blogi-jari-taponen/
SPR Ei rasismille! retweeted
@Pakolaisapu
Kun puhumme turvallisuudesta, kenen turvallisuudesta puhumme, kysyy ylikomisario @JariTaponen #Maahanmuutosta-blogissa. ”Myös haavoittuvassa asemassa olevien turvallisuus on huomioitava.”
Neuvostoliiton hajoamisen jälkeen islamista rakennettiin uusi länsimaiden vihollinen. Prosessista löytyy yhtymäkohtia toista maailmansotaa edeltävään juutalaisten kohteluun.

Mutta löytyykös Neuvostoliiton ja islamistien toiminnasta yhtäläisyyksiä juutalaisten käytökseen?

Ihan minä tavaan tuota: länsimaat rakensivat Neuvostoliitosta ja islamisteista vihollisen???

Tampereen yliopiston tohtorikoulutettava.

Niinpä näyttää olevan.

Viimeksi muokattu:
Olenkin miettinyt että mistä hitosta tuo prosenttijengi-termi tulee.

Se tunnus on tärkeä, koska ne 99% muista mahdollisesti kantavat myös liivejä mutta eivät tee rikoksia. Joidenkin säännöissä kielletään erikseen vaikkapa tappelu (ulos lentää heti jos sortuu rähjäämään missään kerhotunnukset päällä), joku kerho kieltää juomisen (sillä kerholla on muuten Suomen kalleimmat liivit, keskimäärin 60 000 euroa kappale). On kristittyjen ja entisten päihdeongelmaisten ja linnankundien porukoita ja eri moottoripyörämerkkien klubeja jne. Näitä ei pidä sekoittaa prosenttijengeihin.

Se tunnus on tärkeä, koska ne 99% muista mahdollisesti kantavat myös liivejä mutta eivät tee rikoksia. Joidenkin säännöissä kielletään erikseen vaikkapa tappelu (ulos lentää heti jos sortuu rähjäämään missään kerhotunnukset päällä), joku kerho kieltää juomisen (sillä kerholla on muuten Suomen kalleimmat liivit, keskimäärin 60 000 euroa kappale). On kristittyjen ja entisten päihdeongelmaisten ja linnankundien porukoita ja eri moottoripyörämerkkien klubeja jne.

Jep. Minun työpaikallakin on oma liivijengi, omine tunnuksineen. Ja ihan omakohtaisesti voin sanoa että se raha tulee äärimmäisen hyvin lakeja noudattaen ;)

Itse en ole jäsen kun en omista edes skootteria mutta joku 10-15 noita on. Ei huono alle 60 jampan työpaikalle.

Jep. Minun työpaikallakin on oma liivijengi, omine tunnuksineen. Ja ihan omakohtaisesti voin sanoa että se raha tulee äärimmäisen hyvin lakeja noudattaen ;)

Itse en ole jäsen kun en omista edes skootteria mutta joku 10-15 noita on. Ei huono alle 60 jampan työpaikalle.

Ei ole huono. Biker Union sopii normaaliin ajamiseen ja tunnuksiin liittyvistä käytänteistä vuotuisissa kokouksissa (Biker Meeting) eikä erittele jyviä ja akanoita toisistaan: mikä tahansa MC voi kuulua. Katsopas, onko työpaikkasi kerho unionissa.

http://www.sci.fi/~kekku/kerholista.html

Back