Enköhän erota. Pelkään vain radikalisoitumistasi! Täällä altistuu.
Tämä alkaa olla kohta melkoinen Rasmus ry:n puisto-osasto, jossa kaikki näkee jotain hallusinaatioita...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Enköhän erota. Pelkään vain radikalisoitumistasi! Täällä altistuu.
Ai kun muistutit.... Minun pitää tyhjentää pesukone. Vaimon määräys. Upposin nettiin.
Tämä alkaa olla kohta melkoinen Rasmus ry:n puisto-osasto, jossa kaikki näkee jotain hallusinaatioita...
Täälläkin vielä kakarat pomppii osittain hereillä
Koodinimi "vaimo" on se kovin kantasuomalaisten äärisolujen koordinaattori
Poliisiammattikorkeakoulun ylikomisario Jari Taponen pohtii...
Sosiaalinen konstruktionismi...
Onko tämä nyt sitten se, että kiellettiin ko järjestön tunnukset ym? Kokoontumisvapauttahan ei ymmärtääkseni voi viedä. Ja periaatteessahan pojat voivat sitten perustaa uuden "Skandinaaviset itsepuolustusjoukot" jossa nuoli on eri tavalla ja väri toinen...kunnes sekin kielletään jne.
Ihan oikeasti toivon, että tämän perusteella voitaisiin kieltää esim. seuraavien organisaatioiden tunnukset ja avoin toiminta:
1) KRPn rikollisjärjestöksi määrittämä United Brotherhood.
2) Poliisin rikollisjärjestöksi määrittämän Hells Angelsin jäsenkerhot Suomessa.
3) Bandidos MC joka täyttää EU:n kriteerit järjestäytyneelle rikollisuudelle
4) KRPn järjestäytyneeksi rikollisryhmäksi määrittämä Cannonball MC
5) Satudarah MC joka tuli Suomeen hetki sitten mutta on jo syyllistynyt törkeisiin rikoksiin täysin sivullisia ihmisiä kohtaan
Miksi näille ei ole jo tehty jotain? Jäsenmäärät ovat moninkertaisia ja esim. UB on äärimmäisen vaarallinen ja pelottava järjestö.
Täälläkin vielä kakarat pomppii osittain hereillä
Koodinimi "vaimo" on se kovin kantasuomalaisten äärisolujen koordinaattori
Olen siirtymässä kaasuiskuihin...ensimmäinen tosin meni eilen vituiks ja sain itse lähdöt..Honcho on potentiaalinen nettiradikaali. iso perhe, illat koneella "tyhjentämässä päätä" ja imaami-Hansai laittaa linkkiä... Taposen puheita ja muuta rasmusta. Kyllä siinä menee sitruunahapot astianpesukoneeseen vihaiseen.
Lisäisin vielä:
6) demla
7) vasemmistoliitto, vihreä puolue ja muut vasemmistoanarkistit
En sure sitä jos joku natsikerho kielletään, mutta kyllä sen kieltäminen on minusta ennen kaikkea poliittisesti ohjattu. Maassa on tosiaan paljon vaarallisempiakin kerhoja joita ei ole kielletty "erityisolosuhteista" johtuen. Ryssän propaganda, soluttautuminen ja suomettuminen on ilmeisesti niin tehokasta, että se pystyy vaikuttamaan tällaisiin.
Kiinnostaisiko teitä pieni alustus moottoripyöräkerhoista? Jotakin ehkä tietäisin.
Lisäisin vielä:
6) demla
7) vasemmistoliitto, vihreä puolue ja muut vasemmistoanarkistit
En sure sitä jos joku natsikerho kielletään, mutta kyllä sen kieltäminen on minusta ennen kaikkea poliittisesti ohjattu. Maassa on tosiaan paljon vaarallisempiakin kerhoja joita ei ole kielletty "erityisolosuhteista" johtuen. Ryssän propaganda, soluttautuminen ja suomettuminen on ilmeisesti niin tehokasta, että se pystyy vaikuttamaan tällaisiin.
Itse olisin sanonut että Varisverkosto, ehkä Antifa ja vastaavat joissa avoimesti väkivaltaan yllytetään...mutta...
Demla on siitä harmillinen juttu että se aivan avoimesti tuo politiikkaa tuomiovaltaan jonkun yleisinhimillisyyden viitassa. En tiedä millä sen voisi kieltää mutta minun kirjoissani se on jopa suurempi ongelma kuin joku Varisverkko.
Niin no nuo puolueet oli tuossa puoliksi leikillään . Tarkoitin yleisesti laittomuuksiin ja ryssän etujen ajamiseen syyllistyvää vasemmistoanarkiaa. Kuten varmaan suurin osa ymmärsikin.
Jotenkin aavistin näin aiemmista aiheen penkaisuista Anna mennä mun puolesta.
Käsittelen vähän prosenttikerhoja, jotka siis harrastavat moottoripyöriä ja joilla on liivissä tunnus "1%" erotuksena siitä, että 99% moottoripyöräkerhoista noudattaa lakia.
SPR Ei rasismille! retweeted
@Pakolaisapu
Kun puhumme turvallisuudesta, kenen turvallisuudesta puhumme, kysyy ylikomisario @JariTaponen #Maahanmuutosta-blogissa. ”Myös haavoittuvassa asemassa olevien turvallisuus on huomioitava.”
Neuvostoliiton hajoamisen jälkeen islamista rakennettiin uusi länsimaiden vihollinen. Prosessista löytyy yhtymäkohtia toista maailmansotaa edeltävään juutalaisten kohteluun.
Tampereen yliopiston tohtorikoulutettava.
Olenkin miettinyt että mistä hitosta tuo prosenttijengi-termi tulee.
Se tunnus on tärkeä, koska ne 99% muista mahdollisesti kantavat myös liivejä mutta eivät tee rikoksia. Joidenkin säännöissä kielletään erikseen vaikkapa tappelu (ulos lentää heti jos sortuu rähjäämään missään kerhotunnukset päällä), joku kerho kieltää juomisen (sillä kerholla on muuten Suomen kalleimmat liivit, keskimäärin 60 000 euroa kappale). On kristittyjen ja entisten päihdeongelmaisten ja linnankundien porukoita ja eri moottoripyörämerkkien klubeja jne.
Jep. Minun työpaikallakin on oma liivijengi, omine tunnuksineen. Ja ihan omakohtaisesti voin sanoa että se raha tulee äärimmäisen hyvin lakeja noudattaen
Itse en ole jäsen kun en omista edes skootteria mutta joku 10-15 noita on. Ei huono alle 60 jampan työpaikalle.