Suomen sisäinen turvallisuus

Minä kun tiedän koulumaailmasta jotain niin oletan että kaikkein pahimmat sekoilijat tuossa luontodokumentissa ovat erityisoppilaita. Koska erityisoppilaiden ja muiden ongelmatapausten hoitaminen kouluissa on resursoitu menneen maailman mukaan (eli erilaisille ongelmille, erilaisille oppilaille, erilaisille perheille ja huomattavasti pienemmälle joukolle), ongelmatapaukset saavat mieluummin mellastaa käytävillä kuin istua/riehua luokassa pilaten muidenkin opiskelun. Tilanne on laiton, yksikään lapsi ei saisi olla valvomattomana missään vaiheessa koulupäivää, mutta minkäs teet.

Ne noista jotka ovat ns normaaleja eivät ole sitä meidän mittapuullamme. Jatkuva uhoaminen ja väkivaltaisuus tulee kasvatuksen puutteesta, ja kontrollin puute ja kaoottisuus koulussa vahvistavat käytösmallia.

Meillä on iso ja paha ongelma.
 
Tulee mieleen kohtaus Generation kill -tv sarjasta. Siinä Merijalkaväen osasto yrittää H&M hengessä tarjota lääkintäpalveluita irakilaisille. Vähän ajan kuluttua saapuu lauma nuoria miehiä vaatien työtä ja Valiumia. Miesjoukko tönii jonottavat naiset ja lapset pois edestään. Tilanne alkaa vastata avohärdelliä. Osaston tulkki käy hakemassa neuvoa tilanteeseen läheisen moskeijan imaamilta. Imaami ohjeistaa lyömään miehiä järjestyksen palauttamiseksi, koska he ovat tottuneet siihen.

Oli tarina totta tai tarua, niin olen varma siitä että kehitysmaalaisen kasvatuksen saanut tottelee vain piiskaa. Puhejudo on vain merkki heikkoudesta. Nykyiset länsimaalaisen kasvatukseen laaditut ohjesäännöt ei toimi. No, aika korjaa tämänkin epäkohdan.
 
Oli tarina totta tai tarua, niin olen varma siitä että kehitysmaalaisen kasvatuksen saanut tottelee vain piiskaa. Puhejudo on vain merkki heikkoudesta. Nykyiset länsimaalaisen kasvatukseen laaditut ohjesäännöt ei toimi. No, aika korjaa tämänkin epäkohdan.
Tarkoittanet, että heikompi kulttuuri väistyy?
 
Jos kaikki heittäydytään kehitysmaalaisiksi näillä korkeuksilla niin kuolo korjaa ensimmäisenä talvena.
 
Näin siinä valitettavasti taitaa käydä. Heikompi kulttuuri=me.

Itse en koe kuuluvani heikompaan kulttuuriin, koen edustavani yhtä alkuperäiskansaa eli hämäläisiä. Suomessa on paljon kansalaisia joiden kanssa en koe mitään yhteenkuuluvuutta.


iina_0.jpg
 
Itse en koe kuuluvani heikompaan kulttuuriin, koen edustavani yhtä alkuperäiskansaa eli hämäläisiä. Suomessa on paljon kansalaisia joiden kanssa en koe mitään yhteenkuuluvuutta.


iina_0.jpg
Hyvät ajat tuottaa heikkoja miehiä. Eiköhän seuraava kriisi pistä miehet ruotuun ja samalla ajaa elintasoshoppailijat merten taa.
 
Hyvät ajat tuottaa heikkoja miehiä. Eiköhän seuraava kriisi pistä miehet ruotuun ja samalla ajaa elintasoshoppailijat merten taa.

Kulttuurissa on jotain vikaa jos se tuottaa heikkoja miehiä tai naisia, hipsterien "kulttuuri" tosin ei ole suomalaista vaan globaalia alakulttuuria joita on paljon muitakin.
 
Eiköhän kyseessä ole luonnollinen sykli. Ite uskon näin.

Katso liite: 21195

Syklin voi rikkoa jos sen tunnistaa, rautakaudella jokainen vapaa mies oli ennen kaikkea soturi, suurin osa oli myös talonpoikia.
Tämä kulttuuri kesti meillä 500ekr-1200jkr, sen jälkeenkään se ei ole täysin katkennut pitkiksi ajoiksi koska useimmiten Suomen puolustus on perustunut osittain tai kokonaan asevelvollisuuteen.
 
Varusmiespalvelus/reserviläisyys on tuottanut minulle unenpuutetta, vilua, fyysista kipua, vitutusta, hengästymisiä, eroa pimperosta jne. Luultavasti olisin vähäisempi mies ilman näitä kokemuksia.
 
Minulle 10 vuotta jenkkifutista aiheutti läkähtymistä, fyysistä kipua, vitutusta, iloa, hengästymistä ja sain sitä viimeistäkin. Ja kokonaisuudessaan kasvatti minua paljon enemmän kuin vuosi armeijassa.
 
Back
Top