Suosittelen maastamuuttoa tai veronmaksajasta veronnauttikjaksi siirtymista niin pitkaan, kun valtion kullisit viela pysyvat pystyssa.
Itse olen siirtynyt veronaattijaksi vuosi sitten kun pääkaupunkiseutu on muuttunut liian kommaripitoiseksi ja liberaalihallitukset vievät työllistymismahdollisuuksia joko ulkomaille tahi jatkuvan keskittämis/fuusioitumisvimmalla. Periaatteessa homman nimi on se että Suomi on käsitteenä jo mennyttä muiden globaaliin markkinatalouteen sidoksissa olevien valtioiden mukana, koska kapitalismi keskittää tuotantoa yhteen pisteeseen ja kaikki toiminnan ulkopuolelle pikku hiljaa tipahtavat jäävät sosialismin piiriin eli mahdollisuuden vähyyden takia jäädään riippuvaiseksi valtion tissistä. Ei tätä tarvitse kestää kuin pari vuotta enää, koska tämä keskittäminen menee niin pitkälle kohta että ihmisillä ei ole enää varaa edes perustarpeisiin -> ihmiset eivät osta kulutustuotteita -> tuotanto/kasvu pysähtyy -> investoinnin/lainanotto pysähtyy -> valuutan arvo romahtaa -> talous romahtaa eli seuraava pommi ei ole mikään 2007:n asuntolainakriisi vaan enää ei ole yksinkertaisesti uusi alueita mihin globalismi voi edetä. Sama homma tapahtuu kuin antiikin Roomalla eli kun imperiumi ei pystynyt enää laajentumaan alueille missä olisi voinut toteuttaa tuottoisia ryöstöretkiä niin imperiumi alkoi luhistua siinä pisteessä.
“We learn from history that we do not learn from history.” - Georg Hegel
Puhutaan ns. hybriksestä, päättäjät on niin pää sumussa omasta erinomaisuudesta ja korruptiudestaan, kun karja on valinnut heidät johtamaan tätä kansaa, niin he eivät tiedä yhtään mitä on luvassa vaikka tämä on ihan lukion historian oppituntimateriaalia.
Ja tietenkin joku noheva jantteri on kyselemässä, että kuinka kehtaa joku veronaatiskella tälläisellä hetkellä niin sanotaanko näin, että kun käy noita konetekniikan, metallialan, elektroniikan ja softa-alan työpaikkoja (kaikkiin löytyy pätevyyttä ja tutkintoja) läpi niin niihin pääsee about 30-40% tod.näk. haastatteluun niin sitten alkaa kommarien aivopesun aika: kysellään kaikenlaisia ihan vitun turhia kysymyksiä esim. että olenko sitoutunut pidemmäksi aikaa eli puhutaan vuosista, mitä kollegat ovat sinusta mieltä, missä näet itsesi viiden vuoden päästä, jne? Näin muiden mielipiteistä välittämättömän kaverin kapasiteetissa minua ei kiinnosta vattuakaan työnantajan mielipiteet joten minähän vastaan että yritetään edetä päivä kerrallaan eli jos esim. esimies on täys mulkku niin lähden heti kun alkaa keittää, en välttämättä edes ilmoita. Jonkun mielestä tollai ei ole oikein... Mä oon ihan vitun reilu kaveri: mä ajattelen työnantajaa yhtä paljon kuin se on ikinä ajatellut mua: en kuule vittuakaan. Työnantajien operointimalli tänäpäivänä on ihan puhtaasti kommarien puuhaa. Tulipa avauduttuu...