Kaikissa nujuamisissa voi aina käydä miten vaan. Yksi isku oikeaan paikkaan riittää, vaikka mikä ninja olisi kyseessä.
Olen paininut/tapellut neljää vastaan jonkin aikaa yksin kadulla ja pystyin pitämään puoleni ihan hyvin, tosin vastapuoli antoi humalan verran tasoitusta.
Ei edes suuremmin mennyt pois voimankäytön alueelta, muutama heilautus oli enemmän hätävarjelua.
Toisaalta olen ollut pois pelistä heti kättelyssä, kun tilanne alkoi takaapäin iskulla ohimon seudulle.
Hyvä neuvo on poistua paikalta, jos se vaan on mahdollista. Jos omaa tai toisten henkeä tai terveyttä uhataan, silloin oma filosofiani on toimia mahdollisimman tehokkaasti, niin kauan kuin uhkaa on olemassa.
Neljää vastaankin mielellään heti aseistautua, ihan millä vain.
Itse olen aika paljon nuorempana otellut kylillä, on myös pientä kokemusta eri lajeista itse harrastaneena ja kovan luokan kaverien sparraajana osumaa ottaneena.
Tilanteen tunnistaminen oikein etukäteen on avain paikalta poistumiseen sekä voittamiseen jos haluaa jäädä paikalle ottelemaan
Kaverien kanssa joskus etukäteen nopeasti puhuttu miten tilanne tulee menemään eli aloite on temmattu heti ja toteutettu suunnitelmaa.
Näissä voi tosiaan silti aina käydä huonosti, itselle ei ole onneksi tullut kuin pari mustaa silmää ja nenä murtunut eli hyvä tuuri käynyt, nykyään vaatii oikeita syitä että jään paikalle tilanteeseen.
Viimeksi muokattu: