On tällä pieni kosketuspinta turvapaikanhakijoiden vyöryyn, mutta päämäärät on aivan jotain muuta kuin mitä kertovat ajavan...poliisi on paljon vartiana kansaisten luottamuksen ylläpitäjänä, tasapuolisina puolueettomina toimijoina...tässä on tarkoitus koeponnistaa myös tätä.
Ellet usko minua, usko poliisia. Ellet usko heitäkään, katso se video.
Fakta on ettei kukaan niitä ääliöitä sinne torille kaipaa, eikä tällä ole mitään tekemistä maahanmuuttoasian kanssa.
Viimeksi muokattu:

Olen nähnyt sen videon osittain. Ei ollut niin kiinnostava, et olis jaksanut kahta tuntia katsoa. Ääliöitä tai ei niin Suomessa on oikeus osoittaa mieltään, myös ääliöillä. Tuollainen toisaalta puolueellinen toiminta poliisilta ja kaupungilta on omiaan vaan kärjistämään asetelmaa. Leiriähän jouduttiin jo siirtämään koska oli jokin tapahtuma. Toinen leiri on saanut rauhassa olla koko ajan. Mutta kuten sanoin niin riskinä on luottamuksen menettäminen poliisiin (no nämä suomi ensin mielenosoittajat tuskin luottavat tälläkään hetkellä) laajemmin. Tästä on jo merkkejä näkyvissä. Se on aika suuri riski koko sisäiselle turvallisuudelle ja sellainen pallo kun lähtee liikkeelle on se kuin oravan pyörä jota on vaikea pysäyttää ja siitä kyydistä on vaikea hypätä pois. Se lähtee ruokkimaan itse itseään. Silnä vaiheessa poliisin työturvallisuus riskit kasvavat potenssiin kymmenen.