Suomen sisäinen turvallisuus

Tällänen leviää netissä nyt, en ainakaan itse ole moiseen törmänny. Eka katsoin et joku harjoitus, mutta ei sit ollukaan. Näyttäs jollekin USA minulla on oikeus ja olen vain zöködöng...
Joku oli varmaankin sotkenut taas työvuorolistat ja partiossa oli 2 lukutaitoista poliisia, mutta ei yhtään kirjoitustaitoista joten jouduttiin käyttämään voimatoimia kun kukaan ei osannut kirjoittaa kirjallista määräystä. :D
3:28 alkaen:
 
Siis mitä? :facepalm:





Ei kansalaisella voikaan olla samaa tietoa kuin poliisilla noista asioitta.

Ja kun kysyy asiasta, se antaa poliisille oikeuden tehdä mitä haluaa (hakata oven lasin rikki ovesta joka on auki:mad:) kuten videossa.
Kyllä tässä Sami j Siilo ovat itse ottaneet mallia amerikaassta.
Juu, kyseessä oli etsintäkuulutettu henkilö, jolle selkeästi kerrottiin että olet kiinniotettu ja varoitettiin voimakeinojen käytöstä. Ovea myös koitettiin pariin kertaan. Ei poliisi suomessakaan nyt ihan asiakkaan ehdoilla töitään tee.
 
Siis mitä? :facepalm:





Ei kansalaisella voikaan olla samaa tietoa kuin poliisilla noista asioitta.

Ja kun kysyy asiasta, se antaa poliisille oikeuden tehdä mitä haluaa (hakata oven lasin rikki ovesta joka on auki:mad:) kuten videossa.
Kyllä tässä Sami j Siilo ovat itse ottaneet mallia amerikaassta.
Mitähän tässä oikein selitetään?
 

Jotain kärhämää tuolla oli ollu ja ilma-ase otettu esille julkisella paikalla.
 
Jotain kärhämää tuolla oli ollu ja ilma-ase otettu esille julkisella paikalla.


uqxA1gd.png
 

Termin "ilma-ase" alle mahtuu jos jonkin näköstä mutkaa:
images(4).jpg

index(2).jpg

sawed-off-shotgun-airsoft-decoration-.jpg

Että sivullisen silmin tilanne on saattanut näyttää vaarallisemmalta, kuin mitä se todellisuudessa on.
 
Reaktioni liittyi siihen että kun täällä seurataan Ruotsin kehityskulkua niin ilmapyssyt ja starttipyssyt on vähän jo junttikamaa.

Tuo junttikama tosin selittyy ehkä sillä, että nyt ei ollu juhlapaikanhakijat liikkeellä, vaan ihan perinteiset humalaiset suomalaiset.
 
Kyllä kai niihin muuten menis mutta kun tuppaa käymään harrastusten päälle tässä niin poliittisesti korrektissa maassa. tosin jos oltaisiin jossain sivistyneessä maassa niin lopputulos voisi olla kokonaan toinen ja hauturi oli erittäin tyytyväinen....

Tämä vain vahvistaa käsitykseni. Suurin osa keksii sopivan selityksen itselleen, miksi ei uskalla tehdä jotain. Lopputulos on kuitenkin kuvaukseni mukainen.
 
  • Tykkää
Reactions: KIM
Tämä vain vahvistaa käsitykseni. Suurin osa keksii sopivan selityksen itselleen, miksi ei uskalla tehdä jotain. Lopputulos on kuitenkin kuvaukseni mukainen.
En tiedä teistä mutta itse ei kehtaisi ottaa 10-15k€ extra rankkua vain sen takia että satun nyt vaan harrastamaan jotain tarkoin laisäädännöllä rajattua juttua. ohan se ihan näppärää että jotkut vaan saa rangaistukset 2-3 kertaisena....
 
Back
Top