Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Meni toki puihin, mutta mitä hittoa kepu oikein puuhailee?
Miten niitä rahoja seurataan? Jos sinä olet seurannut, niin voitko jakaa tietoa meille jotka eivät osaa seurata?Kirjoitin jo vuosia sitten tälle saitille, että kahtokkee Keskustan taustoja ja vaalirahoittajia. Kahtokkee sitä osaa elinkeinoelämää, joka inuu Venäjän markkinoita kaikesta muusta viis veisaten. Ja tämä ei tarkoita autojoppareita ja R-kioskiyrittäjiä. Kun tässä maassa pitää tehdä jo kuntatason päättäjille selväksi, missä kulkee puljaamisen rajat, kuten taannoin siellä etelärannikolla, niin mitä ihmettelette. Kun tässä maassa lakitoimistot veivaavat bulvaaneina ja jääkiekkokin on sotkettu putinilaiseen verkkoon, niin mitä ihmettelette. Nordea on pestä humputtanut itärahaa ties minkä verran ja samaan aikaan kansalainen kane ei voi maksaa pankin kassalla laskua lompakostaan, koska rahanpesu.
Mikä on lopulta mm. Bäckmanin rooli? Ja monen muun. Puljaaminen on tosiasia ja itse pirukaan ei ota julkisista lähteistä selvää missä mennään, oikeasti.
Keskusta on monenlaisen puljaamisen äänitorvi ja vaikuttaja. Ideologioita on turha etsiä, seuratkaa taaloja ja euroja.
Kyllähän noita pönttöjä on aina riittänyt eikä se kepulandia tänäkään päivänä oo hirmusen pieni osa tätä maata.Sitä Olen aina miettinyt että kuka ihme äänestää keskustaa.
Keskikokoisten maatilojen omistajat ovat ainakin ennen olleet keskustalaisia. Suurtilalliset enemmän kokoomuslaisia. Pientilalliset sitten enempi perinteisten työväenpuolueiden kannattajia. Itse olin kokoomuslainen siihen asti kun se oli konservatiivinen suomalaisten etua edistävä puolue.Sitä Olen aina miettinyt että kuka ihme äänestää keskustaa.
Suunnilleen noin minäkin olen ymmärtänyt. Toki Persujen kantamuoto oli Maaseudunpuolueesta (keskusta) Vennamon lohkaisema Suomen pientalon poikien puolue, mutta nykyiset Persut lienee sitä urbaanimpi.Keskikokoisten maatilojen omistajat ovat ainakin ennen olleet keskustalaisia. Suurtilalliset enemmän kokoomuslaisia. Pientilalliset sitten enempi perinteisten työväenpuolueiden kannattajia. Itse olin kokoomuslainen siihen asti kun se oli konservatiivinen suomalaisten etua edistävä puolue.
Minulla on sellainen käsitys, että vanhoillislestadiolaiset olisivat kepulaisia. Tosin otantani heistä on kovin pieni. Pitääkö käsitykseni paikkaansa?
Oman herätysliikkeeni piirissä oli puoluepoliittinen linja joskus tämä: "Äänestämme iikooällää. Jos se lakkautetaan, äänestämme kokoomusta. Jos se lakkautetaan, äänestämme maalaisliittoa." No tuosta on jo aikaa... Sotien jälkeen oltiin kokoomuslaisia vuosikymmenet. Ja nyt n. 10-20 vuoden aikana on ollut reipasta siirtymää kristillisiin. Varsinaista yleistä äänestysohjetta ei ole annettu minun kuullen vuosikymmeniin, muuta kuin ohje olla äänestämättä vasemmistopuolueita. Itse olen perussuomalaisten jäsen.
https://yle.fi/uutiset/3-12264788Ulkoministeri Haavisto: Nato-jäsenyyden hakeminen olisi ajankohtaista vain, jos Suomi ei kokisi omien voimavarojensa riittävän
Selvästi Ei / Varauksin Ei eli tuo 138 otsikosta: 69%138 kansanedustajaa sanoo ei Natolle
Kansanedustajat ovat jäsenyydelle jopa kielteisempiä kuin kansa.
He hankkivat palovakuutuksen talolle, sen jälkeen kun talo on palanut.138 kansanedustajaa sanoo ei Natolle
He eivät osta kameroita, sensoreita ja turvapalvelua Securitakselta edes sen jälkeen kun murtovarasjengi taas käynyt heillä.He ostavat palovakuutuksen talolle, sen jälkeen kun talo on palanut.
He eivät osta kameroita, sensoreita ja turvapalvelua Securitakselta edes sen jälkeen kun murtovarasjengi taas käynyt heillä.
"Mutku ne varkaathan pahoittaa mielensä, eikä varmasti tykkää jos tällainen turvapalvelu otetaan"
Jos Venäjä hyökkää Ukrainaan silloin nähtävät tapahtumat varmaan antavat jonkunlaista vertailukohtaa siitä mihin yksin toimivan valtion voimavarat riittävät. Ukrainassa ei kalusto ole samaa kuin Suomessa, mutta väkeä on monta kertaa enemmän.En tiedä minkälaisessa Suomessa ulkoministeri haavisto elää...näyttää siltä että taas on suu puhunut enemmän kuin pää ehtii ajattelemaan..
https://yle.fi/uutiset/3-12264788
Suomen voimavarat ei liene ainakaan suuremmat kuin monilla Euroopan mailla, Ranska, Englanti jne... Ilmeisesti haaviston logiikalla näissä maissa omat voimavarat eivät sitten riitä koska ovat katsońeet tarpeelliseksi liittyä yhteiseen puolustusliittoon,
Ei niitten sitten enää tarvii, kun Putler hoitaa kaiken.He hankkivat palovakuutuksen talolle, sen jälkeen kun talo on palanut.
Tai edes peräkkäinYlipäällikkö on, kuten pitääkin, jo vastaanottanut signaalit ja tehnyt ensiaskeleet, mutta tapansa mukaan lakimiesmäisesti, joten kansalaiset eivät taaskaan näytä ymmärtävän. Miten voi olla niin perkeleen vaikeaa saada täysin yksiselitteinen puolto puolustusliittoon liittymiselle samanaikaisesti sekä presidentiltä että pääministeriltä?