Suuri maatalouskeskustelu

Voihan vekkuli. Naapurin lehmähenkilö ajautui tänään tontille. Kahden lehmän seurusteluryhmä liittyi sitten tietysti porukkaan juttelemaan. Lehmähenkilö sitten äitys taivastelemaan kuinka muinaismansikin vartalonmuoto viittais enempi ihan lähipäivinä tapahtuvaan poikimiseen, eikä vasta joulukuulla. No, siitä taas psykoosit tulille ja nyt mä olen varma että sieltä on tulossa vähintään viisi vasikkaa. Kaikki poikittain.

Olipa onni ettei ollut AB-ajokortillisten vapaiden lehmähenkilöiden piimää suussa kun luin ton sun kertomukses Mansikkien taivastelutuokiosta.

Tää oli kyllä kuukauden paras ja tän vuoden kärkeä!


Lihava tuo ei ole, edestä se näyttää lyllertävältä tynnyrisaunalta mutta sivulta se on vähempi roisi.

Mitä jos mä hoidan mielenterveyttäni juottamalla mansikille tuollaisen sixpäkin?

kyllä tästä vielä hyvät pikkujoulut saadaan kun varustautuu riittävällä määrällä viinaa (jossain ohjeessa lehmälle piti juottaa kirkasta viinaa, en kyllä muista miksi) ja tyhjentää maatalouskaupan kaikista tököteistä joita sitten hätäpäissään (ja kännipäissään) tunkee lehmän turvoksiin. Jos jotakuta kiinnostaa tämän tyyppinen pikkujouluperformanssi, sopii ilmoittautua mukaan bakkanaaleihin.

Ja ei kun paranee!

Voiko nauruun kuolla?

Jos otat kuvan, ota takaa siten, että selkä ja hännän tyvi näkyy.

Jaa että minkki- ja pinkkipalstan lisäks vielä nelijalkaisten maitokoneiden bootykuvastoa Päivän Hinkki -hengessä?

tehtävät jakautuu niin että @Ikarus ja @baikal hoitaa lehmän, muut voivat keskittyä antamaan asiantuntijalausuntoja ja kaavottamaan biksuja.

Ilmeisesti matkaa ei oo sataakaan kilometriä niin että jos oikeen lyhyitä ja ytimekkäitä asiantuntemattomuuslausuntoja kaivataan niin...
 
Viimeksi muokattu:
Olipa onni ettei ollut AB-ajokortillisten vapaiden lehmähenkilöiden piimää suussa kun luin ton sun kertomukses Mansikkien taivastelutuokiosta.

Tää oli kyllä kuukauden paras ja tän vuoden kärkeä!




Ja ei kun paranee!

Voiko nauruun kuolla?



Jaa että minkki- ja pinkkipalstan lisäks vielä nelijalkaisten maitokoneiden bootykuvastoa Päivän Hinkki -hengessä?



Ilmeisesti matkaa ei oo sataakaan kilometriä niin että jos oikeen lyhyitä ja ytimekkäitä asiantuntemattomuuslausuntoja kaivataan niin...

Tottakai asiantuntijalausuntoja tarvitaan aina. Myös jonkun tarvitsee tehdä analyysi pontikan ja poikimisen vaikutuksista ryhmädynamiikkaan ja aivojen aktiopotentiaaliin, arvaa kuka saa sen tehdä?! Liitteeksi tietysti selventävä kaaviokuva. Aamuyölle varataan useamman tunnin (pontikanhuuruinen) paneelikeskustelu aiheesta nyky-yhteiskunnan sosiaalisten ja psykologisten paineiden vaikutus yksilön psyykkiseen suoriutumiseen. Mä takaan ja vannon että sinä ja minä ollaan ainoat keskustelijat, muut tekevät meistä voodoonukkeja joihin pistelevät makkaratikkuja.
 
älä ny kettuile siel kaukana, liityt mukaan seurueeseen tänne säänpieksämään slaavilaiseen melankoliaan. Mä lupaan paistaa sulle omat potaattipiirakat.

Miltei wastustamaton tarjous. En tiedä, mutta perunapiirakat on mulle ollu aina SE juttu :D
 
Tottakai asiantuntijalausuntoja tarvitaan aina. Myös jonkun tarvitsee tehdä analyysi pontikan ja poikimisen vaikutuksista ryhmädynamiikkaan ja aivojen aktiopotentiaaliin, arvaa kuka saa sen tehdä?! Liitteeksi tietysti selventävä kaaviokuva. Aamuyölle varataan useamman tunnin (pontikanhuuruinen) paneelikeskustelu aiheesta nyky-yhteiskunnan sosiaalisten ja psykologisten paineiden vaikutus yksilön psyykkiseen suoriutumiseen. Mä takaan ja vannon että sinä ja minä ollaan ainoat keskustelijat, muut tekevät meistä voodoonukkeja joihin pistelevät makkaratikkuja.

Osaan ittekkin todella dynaamisen keskustelun. Kuulemma olin n. 30 min jutellut maltalaisen hotellin siivoojan kanssa siitä, että mitä se oikein käyttää noiden portaiden kaiteiden kiillottamiseen. Kuulemma hyvin valaiseva silloisten firman kesäjuhlien aihe. :D Ehken selityksenä että kello oli n. 4.30 aamulla...
 
Osaan ittekkin todella dynaamisen keskustelun. Kuulemma olin n. 30 min jutellut maltalaisen hotellin siivoojan kanssa siitä, että mitä se oikein käyttää noiden portaiden kaiteiden kiillottamiseen. Kuulemma hyvin valaiseva silloisten firman kesäjuhlien aihe. :D Ehken selityksenä että kello oli n. 4.30 aamulla...

Parhaat ja syväluotaavimmat keskustelut yleensä käydään just tuohon aikaan.. Melkeen selvinpäin. Mä nään sen tilanteen kun istutaan porukalla notskilla kanibiksuissa keskustelemassa elämän tarkoituksesta.
 
Parhaat ja syväluotaavimmat keskustelut yleensä käydään just tuohon aikaan.. Melkeen selvinpäin. Mä nään sen tilanteen kun istutaan porukalla notskilla kanibiksuissa keskustelemassa elämän tarkoituksesta.

Elämän tarkoitushan on jo kirjassa.

Se on 42. :D
 
Tottakai asiantuntijalausuntoja tarvitaan aina. Myös jonkun tarvitsee tehdä analyysi pontikan ja poikimisen vaikutuksista ryhmädynamiikkaan ja aivojen aktiopotentiaaliin, arvaa kuka saa sen tehdä?! Liitteeksi tietysti selventävä kaaviokuva. Aamuyölle varataan useamman tunnin (pontikanhuuruinen) paneelikeskustelu aiheesta nyky-yhteiskunnan sosiaalisten ja psykologisten paineiden vaikutus yksilön psyykkiseen suoriutumiseen. Mä takaan ja vannon että sinä ja minä ollaan ainoat keskustelijat, muut tekevät meistä voodoonukkeja joihin pistelevät makkaratikkuja.

Muuten loistava ajatus mutta omalta kohdaltani teen pari pientä korjausta.

1. Lehmistä voin antaa vain asiantuntemattomuuslausuntoja. Asiantuntemusta ei ole.

2. Alkomahooliin en koske. Joskus nöössipoikana yks ilta meni vähän pitkäksi ja se riittää mulle. (Taisi olla noin 1985-1995 välinen yö tai jotain sinnepäin. En oo ihan varma kun muisti vähän pätkii juuri sen illan osalta.)

3. Meikäläisen kaaviokuvat ei selvennä. Ne sotkee.

4. Annetaan me vaan yhteiskunnan ottaa paineita. Me voidaan keskittyä siihen psyykkiseen suoriutumiseen.

5. Oisko se makkara kuitenki parempaa nuotiolla paistettavaa ku ne voodoonuket?
 
@Ikarus ja @baikal hoitaa lehmän ja @Baltriber askartelee kanibikiinit....

Tämä on jo ns. SUURI maatalouskeskustelu... :D
Kyllä, uusi maaseudun elinvoimaisuutta korostava Start Up!-yritys on nousemassa...aivoriihi, päivän sana.. Balts Bikini ja mp engels ;)
b88167132z.1_20150827141506_000go1d78r6.50.iptcstrip.jpg
 
"Bunnykinis! When she is moist but not wet!"

Viittaa tietenkin siihen, ettei nahkavaate välttämäti tykkää liottamisesta vaikka sopii ihan hyvin aamukasteiseen ympäristöön.

Musta toi vois olla ihan hyvä mainoslause. Sopiva asiakaskunta saattais löytyä nopeesti.
 
Jaahas... Mä olen aina ihmetellytkin jotta miten sitä ihminen voi pysyä järjissään kun hommana on tuutata milloin minkäkinlaista ärpötintä raktorin perässä vetäen sarkaa päästä päähän.

Ei sitä näköjään pysykään.

Jatkakaa

P.S. 20 litraa rankkia antaa semmoisen 3 litraa pariin kertaan laskettua. Kannattaan sitten luipauttaa se puolimetrisen aktiivihiilellä täytetyn uponorin läpi (vielä parempi on jos uponorista on topannut alapään kiinni ja jonkinsortin valuma-aukon siihen). Sitten hieman vaniliinisuhkuria joukkoon niin hyvä tulee.
 
Naapurinmummo ties kertoo että paras tulee ku käyttää rankkina ruisvelliä.

En tiedä parhaasta, mutta ainakaan ei kannata käyttää pelkkää vettä, sokeria ja turbohiivaa... kyllähän siitä 15%:sta liemestä tavaraa tulee mutta... no, ehkä sillä voisi pestä moottorinosia joku eukalyptusrasva nenän alla... haju ja maku on suht kamala...
 
Edelleen majavabikinien kannalla, ei niin tarkkaa bikinirajojen kanssa.

Parhaimmillaan alaosaksi riittäisi stringien narut :oops:
 
En tiedä parhaasta, mutta ainakaan ei kannata käyttää pelkkää vettä, sokeria ja turbohiivaa... kyllähän siitä 15%:sta liemestä tavaraa tulee mutta... no, ehkä sillä voisi pestä moottorinosia joku eukalyptusrasva nenän alla... haju ja maku on suht kamala...

Eikö tosta tule talkkarin harmaata? (Siis kiljua) mulla on kyllä valtava aukko sivistyksessä mitä tulee kiljun tai pontikan valmistukseen.

Kyllä se on sellattiis homma että jos keskusteluseuraa kaipaa, kannattaa mainita kanibiksut. Kyllä tästä vielä joku miljuunapisnes saadaan kehitettyä
 
Eikö tosta tule talkkarin harmaata? (Siis kiljua) mulla on kyllä valtava aukko sivistyksessä mitä tulee kiljun tai pontikan valmistukseen.

Kyllä se on sellattiis homma että jos keskusteluseuraa kaipaa, kannattaa mainita kanibiksut. Kyllä tästä vielä joku miljuunapisnes saadaan kehitettyä

Tietty se on harmaata aluksi, halpaa kiljuahan se on, mutta pannun läpi mentyään kirkasta +65%:sta, toisen kerran jälkeen +85%. Se hiivan haju ja maku siinä silti säilyy, vaikka vetäisi sitä kanibiksut jalassa.. :)

Ehkä ne tuolla suuressa maailmassa tietää jotain, kun tekevät sitä maissista ja sokerijuuresta. Eikä perunoista tai pelkästä hiiva+sokeri yhdistelmästä...

edit: ehkäpä jos sen vetäisi niiden kanibiksujen läpi :D
 
Back
Top