Ei ole urbaanilegenda.Oliko se muuten niin että styroksiin kun sekoitti jotain (dieseliä? Bensaa?), lopputulos oli jotain napalmin tapaista.. Tais olla kyllä urbaanilegenda.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ei ole urbaanilegenda.Oliko se muuten niin että styroksiin kun sekoitti jotain (dieseliä? Bensaa?), lopputulos oli jotain napalmin tapaista.. Tais olla kyllä urbaanilegenda.
Joo, napalmia voi aina tarvita. Sitä pitää olla aina käden ulottuvilla..Hyvä tietää jos satun tarttemaan napalmia
Joo, napalmia voi aina tarvita. Sitä pitää olla aina käden ulottuvilla..
Ymmärrän, ne liki- ja vähän yli 4-kymppiset rouvashenkilöt on kyllä oma suosikki-ihmisryhmäni..Se on katos tämmösen liki nelikymppisen rouvashenkilön elämä täynnä tilanteita jotka voi vaatia napalmia..
Eikös tyypillinen naisen ikä ole 34, joitakin kuukausia yli.Ymmärrän, ne liki- ja vähän yli 4-kymppiset rouvashenkilöt on kyllä oma suosikki-ihmisryhmäni..
Turvallisuuden tunne on kyllä hämeessä koetuksella, kun joutuu noin kovilla aineilla jo varautumaan..Se on katos tämmösen liki nelikymppisen rouvashenkilön elämä täynnä tilanteita jotka voi vaatia napalmia..
Vielä kun saisi kunnon termiitti-reseptin...Joo, napalmia voi aina tarvita. Sitä pitää olla aina käden ulottuvilla..
Mä oon joskus nähnyt muitakin hyviä videoita tolta ”Subscribe”-kanavaltaEi ole urbaanilegenda.
Turvallisuuden tunne on kyllä hämeessä koetuksella, kun joutuu noin kovilla aineilla jo varautumaan..
Mitäs? Kuka on menossa helvettiin?Siten, ettei helvetissä käsitääkseni harjoiteta maataloutta tai muita kultivoituneita tapoja.
Ja mistä synnistä? En kyllä yhtään arvaa.Mitäs? Kuka on menossa helvettiin?
Ei vasikkaa. Mä en yhtään tiedä jotta missä se viipyy, tulee joko jouluyön jeesus tai sitten tuo tynnyri ei ole ensinkään tiine. Mun joulun juustosuunnitelmat haukkas kyllä kakkaa.
Mites nyt huiskaa? Ettei nyt vaan olisi kyseessä klassinen muinaislehmien erittäin kehopositiivinen alalaji?
Ei vasikkaa. Se on siemennetty 3.3, koskahan voidaan luovuttaa ja todeta että vituiks meni?