On nätti vasikka. Tulee lapsuus mieleen ja herkistyn lähes kyyneliin.
Kyynelissä ei ole pahaa. Ei tarvitse eritellä 'miehisiiin' kyyneliin. Minä olen kyynelehtiinyt jopa neegerlapsille, kun oikeanlainen on ollut asiasta esitelmitsöijä.
Mikä on parempaa kuin pannarivasikka! no minäpä kerron! Hirvikäristys pottumuusilla! Ja marjoilla, piru perkele!
Völjyyn kun pistetään litra suomalaista viinaa, niin käy ranskalaisteltakin silkinhivelijälyä kateeksi! Mä huudan, koska mut on kasvatettu roskahimiseksi, täyreksi karjalalaishämäläiseksi kyrväksi!
Te akateemikot ja Paremmat Ihmiset, haistakaa v*****u! Kiitos Mestari!
Jos totuus ei ole tämä kevään eduskuntavaaleissa, niin minä vedän...käteen asbestihanskoilla tai jotain.
Jos ihmislapsi (allekirjoittanut, ehkä?) on ruma pakotessaan maailmaan, niin vasikalla ja muilla elukoilla on tilanne paljolti parempi.
Mä olen ikäin vihannut ryssäläis-moskovalaista valtiota, mutta en sinänsä iivanoita. Ne tollot ei tedä paremmasta! Suomalasia - hämäläisiä ja karjalaisii - olen sydämestäin rakastanut, vaiikka monet
niistä on tarjonnut meitille vain nyrkkii. Viinaan meneviä piruja. En tuomitse, koska kuten tästäkin viestistä näjette, olen Altian kätyri minäkin!
Totuus: nimimerkkiä on nimitetty saman vuorokauden kuluessa: punikiksi; lahtariksi; fascistiksi; natsiksi; kommariksi! Mikä olen, kun minua kiinnostaa vain suomalaisten kohtalo?
Piru, Rooman hallitsija tervehdyksineen, Agrikola, Suomi, sen hallitsijat. Mitä on minulla, suomalaisella vässykällä muuta kuin Altian tuotokset...
edit: tujua tavaraa ja väärääkin väärempi ketju, mutta olkoon.