Hyvä! Ja eikun soijaa rahtaamaan jostain maailman ääristä niin maailma pelastuu..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä! Ja eikun soijaa rahtaamaan jostain maailman ääristä niin maailma pelastuu..
Ihanaa, tytöt ja pojat ovat sitten yhtä feminiinisiä...Hyvä! Ja eikun soijaa rahtaamaan jostain maailman ääristä niin maailma pelastuu..
Vastustan jyrkästi ja vaadin saada nähdä maidon urean määrän. Vetoan vasikan maidon tarpeen vähenemiseen sekä oletan myös että, nyt ei yritetä tuottaa maitoa. Myös kinnusen rehun myymä "maito tähti 190" rehun energiamäärä (ME (MJ/kgka)12,3) kuulostaa kovin korkealle verrattuna eläimen käyttötarkoitukseen. Muinaislehmän lihominen ja hänen sisäelimien rasvoittuminen on mielestäni riski.
Tosin se luuska selviytyy vaikka syöttisit sille sahajauhoja ja kuusenoksia koko talven.... epigenetiikkaa nääs.
mut selkä on sama, suunta väärä.
Onko olemassa mitään näille kitueläimille suunniteltua rehua.
"Ylipäänsä 30 senttiä."Ompa touhua puunkaato nyt, lunta riittävästi, vaikka miten tanssii ripaskaa puun juurella niin tahtoo jäädä pitkää kantoa.
Ei toinna. Jos lähistöllä sattuisi olemaan joku lypsy- tai lihakarjatila, ostat suoraan niiltä valmiiksi jauhettuja kauroja. Kannata valtavasti ottaa kerralla, parin viikon satsi enintään, jauhoillakin on parasta ennen päiväys ja maittavuus.Tarttis lähtee myllykauppaan.. Mä olen näissähommissa tyystin tuon paikallisen maatalouskaupan varassa ja se on ihan tyhjä arpa. Ne ei itsekään tiedä mitä myyvät, kenelle ja miksi.
Siinähän tuota moottorisahalla tehtynä näissä oloissa, (meillä melkein metri lunta) tuntuu kuntoilupuoli olevan turvattuna.Ajotien avausta menossa, huomenna saadaan tie tehtyä ja päästään sitten harventamaan,4 hehtaarin mäntykuvio kyseessä, jäänyt tuo pläntti rästiin..
Minkähänlaisen haloon sais aikaan noilla kun nykyään jytkäyttelisi
Ehkä kannattaisi sahata ensin ajourat, polkea ne traktorilla ja suunnata kaadot urille, helpottaisi vähän lumessa kahlaamista.Tehhään minkä keretään,ei mun tarvihe yksin sahata,jälkikasvu sahan kahvoissa myös, kolmisin meillä on hyvä päivävauhti,hyvin ovat oppineet savottatyöt.
Tekee samantien kunnon tulenkuvauskentän...Minkähänlaisen haloon sais aikaan noilla kun nykyään jytkäyttelisi
@Ikarus jo ehdottikin valmiiden jauhojen ostoa. Luulisi että vanhaa vasaramyllyä olisi näivettyvät kylät väärällään. Eka googlaus antoi parin tonnin kamppeen, mutta ihmettelen jos ei ”annetaan hyvään kotiin”-periaatteella löytyisi toimivaa.Tarttis lähtee myllykauppaan.. Mä olen näissähommissa tyystin tuon paikallisen maatalouskaupan varassa ja se on ihan tyhjä arpa. Ne ei itsekään tiedä mitä myyvät, kenelle ja miksi.