Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ei mikään kestävyys ihme,ostin tuon.Katso liite: 31264
Kestääkö tuo?
On. Stihliin sai ketjupäätä, muutti raivurin käytännössä mini kesantomurskaimeksi. Sitten EU kielsi sen, koska jotkut olivat murskanneet omat jalkansa sen kanssa. Mutta se oli ainoa kestävä ja tehokas "siima"pää.Onko tullut vastaan oikeasti kestävää raivurin ruohopään siimaa?
nm.pari automaatillista Duolinea juuri tuhonneena..horsmikkoa, lupiineja, koiranputkia ja vatukkoa..oli vastuksena.
Eikö tuo 4.55m leveys ole jo vähän huono siirtoihin.Sattumalta luin uutisen tuosta traktorista, sai uudet "töppöset" keväällä
https://www.urakointiuutiset.fi/uutiset/lisaa-leveytta-casen-mammuttitraktoriin/
Eikö aina kaikki toimivat keksinnöt viedä niistä hyötyviltä pois, kun jotkut tunarit pitävät laitteita väärinpäin sylissään yms^Eikö laitteen käyttäjillä ollut mitään vastuuta?............ tekemisistään.
Eikö aina kaikki toimivat keksinnöt viedä niistä hyötyviltä pois, kun jotkut tunarit pitävät laitteita väärinpäin sylissään yms
Tietenkin voisi antaa imperiumin vastaiskun Glorian paineruiskulla...siis myrkkyä..
Tunareille haarniska pakko.
Kumpi terottaa viikatteen ja kumman lantio kestää liikkeen?.
Saisikohan polkupyörän ketjusta tehtyä tuommoisen? Ei olisi välttämättä niin tappava versio...Katso liite: 31266
Joku tuon tapainen se Stilhin viritys? Tilaa jostain vinkuintiasta tai tekee itse. Suosittelen pitämään tee-se-itse versiolla sahattaessa oikeita metsurin turvasaappaita.. jos tuo ketju lähtee irti, on varmuudella tennarista läpi.
Itseänikin tympäisee tuo siimaleikkurien kulutuskestävyys, vaikka olen ostanut paksuinta kaupasta löytyvää siimaa. Erityisen tuhoisaa siimalle on ruohikon kätköissä lymyävät oksankarahkat ja muut vastaavat. Kolmioterää olen sitten käyttänyt jonkin verran, tuollaisessa horsma-vattupusikossa se on hyvä.
Katso liite: 31266
Joku tuon tapainen se Stilhin viritys? Tilaa jostain vinkuintiasta tai tekee itse. Suosittelen pitämään tee-se-itse versiolla sahattaessa oikeita metsurin turvasaappaita.. jos tuo ketju lähtee irti, on varmuudella tennarista läpi.