Kyllä täälläkin on lämpöä piisannut. Kohdakkoin jopa tuskanhikeen asti, lämmön ja järjettömän ilmankosteuden kylkiäisenä myös polttiaisia on niin ettei mitään järkeä. Iltakävelyllä sieti käydä mutta muuten ei oikeen viittis ulkona olla
Katso liite: 44038
vaikka lämmintä onkin niin pellot on aika märkiä. Sen verran tuli testattua erään epämääräisen välikohtauksen seurauksena, että kyllä tässä ainakin yksi 15ha:n laikku kantaa näköjään sampon lisäksi volvonkin, ja niin monta testikilometriä tuli jäljistä päätellen mittariin että tutkimusta voidaan pitää tieteellisesti täysin pätevänä.
koska nyt kuitenkin tämän selkkauksen seurauksena jo ennestään hivenen rähjääntynyt ajoneuvoni on muutamaa uutta naarmua (ei sentään sänkipelto naarmuttanut, mutta roskikset ja pihapöpelikkö tais olla vähän liikaa) ja helvetillistä savi- ja olkikerrosta rikkaampi, niin mikähän tässä nyt olisi viisainta? Koska uunejahan kuitenkin rakennetaan lehmänpaskasta. Ja oljista niin antaisko vaan olla? Sehän niinku tavallaan toimis suojakerroksena ja näyttää kivasti savimajalta kun sitä ryönää on kattoa myöten (akkunat toki putsasin että näin pihalle kun kävin kauppareissulla samalla kun kampesin sen tuolta roskisten seasta vähän sivistyneenpään parkkiin). Jos alustassa toi kuorrute kestää kevääseen, niin ehkä katsastusmiestäkin kiinnostaisi kaivella vähempi kun joka tökkäsyllä tulee savipaakku silmään.
vai onkohan se liian junttia ajaa savimajalla? Ja jos on, niin millähän metodeilla maanviljelijät pesee kalustonsa kyntöjen jälkeen?
nimimerkillä: vaan aurat unohtui perästä