Teinien kesälomat on kyllä ihan parasta. Päätin haluta ruusupuskia yhteen mäkeen, onneksi nurkat pursuaa joutilaita, terveselkäisiä ja rahanahneita teinejä. Tuli kuopat kaivettua kuin itsestään.
lehmät tekee ennätystä eivätkä ole karanneet kertaakaan, ei edes vasikka. Naapurin karja tuli tien toiselle puolelle eikä sitä olis voinu vähempää kiinnostaa. Jopa kyytöt pysyy sievästi niille aidatulla alueella. Vasikka on myös vierotettu, maidon juonti loppui ikäänkuin luonnostaan tiettyjen anatomisten haasteiden seurauksena.
vuohetkin yllättäen pysyvät tarhassaan. Kohta pitäisi pukkikilit toimittaa vakuumiin ja ottaa kaikki kutut lypsyyn. Nyt kun vihreetä on tarjolla vähintäänkin riittävästi ja kutut lykkää maitoa sitten senkin edestä, tilattiin lypsykone. Odotan innolla noiden opettamista konelypsyyn..
Katso liite: 50798
Mun tytöllä on lypsyeleganssi kohillaan. Mäkin mietin että tyllimekko olis hyvä navettahaalarin virkaan.
maanantaina on auton katsastus. En odota kovinkaan kummoista menestystä. Oikeastaan odotan vain että liimaukset kuivuu. Mä sitä vähän teipillä kasailin mutta mies suhtautui vähän negatiivisesti mun tyylikkäisiin ja huomaamattomiin korjauksiin.
Katso liite: 50799
ei nuo minusta tota ruoskaa ainakaan rumenna ja etupäätä oon teipannu tylsästi jesarilla niin onhan tollanen pakkausteippi nyt paljon ilosemman värinenkin
se on just sitä tasa-arvoa, ensin ollaan että kyllä pitäis akkain itte korjata autonsa, sitte ruvetaan arvostelee työnjälkeä. Väittävät että naisia on vaikea miellyttää.