Joo, moottorilämpöjen kanssa ei ollut enää ongelmia. Mutta joskus oli. Niittokone on Elhon HNM 320C ja tuolla niittäessä melkein ymmärtää, miksi jotkut tuntevat eroottista vetoa elottomiin esineisiin (esimerkiksi se yksi nainen, joka on mielestään naimisissa Eiffel-tornin kanssa). Mutta onhan se melko ylärajalla tuolle traktorille. Huomaa hyvin, jos on vastamäkeä tai paksu kasvusto.No nyt on ollu Nyysky kovilla. Sähköt on vähän semmoinen heikko kohta noissa italiaanoissa. Mut moottorin lämmöt ei yleensä liikaa nouse millään, peräöljyt voi kyllä näillä keleillä olla lämpöisenä. Onhan se tuon kokoluokan traktori aika kovilla jos vähänkin jämerämpi niittomurskain on perässä.
Tosin tuossa Nyykkäri-yksilössä on semmoinen "ominaisuus", että syö laturinremmejä. Välillä kestää melkein vuoden, välillä kestää puoli tuntia. Esimerkiksi maantieajossa katkeava remmi keskellä hiihtolomien vaihtoliikennettä on sangen mielenkiintoinen kokemus, etenkin kun autoilijat eivät pahemmin pelkää työkonetta. Onneksi pelastava P-paikka oli 50 metrin päässä ja onneksi kokemusperäisesti olin osannut ottaa hyttiin mukaan 4 vararemmiä.
Alkuperäinen urahihna maksaa 70€ paikallisessa liikkeessä, mutta onneksi vaihtokelpoinen hammashihna maksaa toisessa liikkeessä vitosen. Viimeinen alkuperäinen hihna kesti just sen puoli tuntia ja oli ammattilaisen (ei siis minun) asentama.