miheikki
Greatest Leader
Jos täällä mörön persiissä esim. minä otan sian, niin siitä ei koirat perään hauku, se on varmaa. Kasvatan omilla ohrilla ja pistän itse jouluksi pataan.
Kasvata kaksi, ostan toisen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jos täällä mörön persiissä esim. minä otan sian, niin siitä ei koirat perään hauku, se on varmaa. Kasvatan omilla ohrilla ja pistän itse jouluksi pataan.
Kaikella sitä ihmistä pelotellaan ettei se vaan saa mitään halvalla, tottakai se sun töpseli saa kaikki hyppykupat ja keenerisankkerit mitä nyt kulloinkin maailmalla tarjolla on, tässä maassa on kautta aikain syöty kotipotseja ja silti hengissä pysytty, sian kanssa ei oo hätää kunhan vain muistaa kypsentää sen lihan kypsäksi.Ei se ihan onnistu
Kesäpossu ei ole lelu – rekisteröidy, rokota ja mieti jo valmiiksi syksyä
Sikojen ja kanojen tautiriskiin pitää suhtautua vakavasti.www.maaseuduntulevaisuus.fi
No okei okei, täytyy kai se pääsyy sitten paljastaa, miksei sitä possua voi ottaa. Sitä on niin helvatan laiskaksi ja mukavuuden haluiseksi tullut näin vanhemmiten.Kaikella sitä ihmistä pelotellaan ettei se vaan saa mitään halvalla, tottakai se sun töpseli saa kaikki hyppykupat ja keenerisankkerit mitä nyt kulloinkin maailmalla tarjolla on, tässä maassa on kautta aikain syöty kotipotseja ja silti hengissä pysytty, sian kanssa ei oo hätää kunhan vain muistaa kypsentää sen lihan kypsäksi.
Tänne yksiKunhan löydän jostain sikojen tinderistä terhakan villasikakarjun, niin siitä sitte halukkaille pimeetäpossua kaavamaan
No voi perskutarallaa, eihän se sitte jää enää paljosta kiinni. Täytyykö mun vaihtaa sittenkin lajia, villisika? Niitähän tarhattiin joku aika sitten ainakin, vieläköhän kuinka paljon? Mutta nehän menee vanhan lahovikaisen navetan seinistä läpi. Ei sekään ole hyvä. Mitäs muita sikoja vielä on? Minipossu ei, peilistä katsoo kyllä välillä.....Kunhan löydän jostain sikojen tinderistä terhakan villasikakarjun, niin siitä sitte halukkaille pimeetäpossua kaavamaan
Se on vähän kuin kana, muttei niin kuivakkaaLihakani lienee mauttomampi kuin rusakko?
Juu olen kanssa kuullut, että monet pitävät lemmikkinä ja lemmikkiä ei saa syödä. Suomessa on pula-ajasta sen verran pitkä aika, että unohtunut mitä nälkä onLihakani on kyllä hyvä. Me aloitettiin omien lihojen kasvatus kaneilla ja linnuilla (ankka, kalkkuna, hanhi ja kana). On niitä lihiksiä vieläkin muutama joukon jatkona. Suomessa vaan on mielipideilmasto vähän sellanen että lihakanien kasvatusta pidetään samana kuin syötäis lasten lemmikkimarsuja
Itsellä ei ole mitään tietoa miltä mahtaa maistua. Jänistä olen syönyt ja siitä tykännytLihakani lienee mauttomampi kuin rusakko?
Jeps, Sarajevon piirityksessä lemmikit katosivat kohtalaisen pian...Juu olen kanssa kuullut, että monet pitävät lemmikkinä ja lemmikkiä ei saa syödä. Suomessa on pula-ajasta sen verran pitkä aika, että unohtunut mitä nälkä on
Saisikohan siihen makua syöttämällä oikeita jäniksen eväitä? Toisaalta maustepurkista makua saa.Lihakani lienee mauttomampi kuin rusakko?
Kaniturkkiin taitaa mennä aika monta nahkaa mutta sen käyttöarvo on toki hyvä.Mahtaako tuollaisilla lihakanien nahoilla olla mitään rahallista tai käsityöläis arvoa?
Epäilisin kanin nahan kestävyyttä. (Kevyttä biksukäyttöä lukuunottamatta). Jäniksenkin nahka on niin ohut, että sormi menee työntämällä läpi. Työnnäppä sormi hirven nahasta, ei mene.Kaniturkkiin taitaa mennä aika monta nahkaa mutta sen käyttöarvo on toki hyvä.
Suunta lienee juuri tämä nykyään. Valitettavasti.Varmaan osin niinkin. Itse kyllä luulen että halvempi kotimainen liha korvataan pidemmän päälle elintarviketeollisuuden tuottamilla lihan korvikkeilla ja kotimaisesta lihasta tehdään korkeamman katteen ylellisyystuote.