Asiallinen pointti. Tuotakin voi ajatella, jos säännöllisesti kiskoo kärryjä.
Trailerista sen verran, että sehän on ilmeisesti näihin BE-kortilla ajettaviin yhdistelmiin suunniteltu? Jokin hollantilainen firma teki niitä. Hinta vain on lievästi ilmaistuna järkyttävä. ("Koeajamamme, useilla luukuilla varustettu katettu vaunu maksaa verottomana 37 000 euroa, ja avoimen kärryn saa omakseen 14 600 eurolla." -
Moottori) Keskiakseliperävaununa tuollaisen avoversion saa Suomesta verottomana varmaan kolmella-neljällä tonnilla, umpikaappia näkyisi saavan Euroopasta kymppitonnilla. Jos kevytkuorma-autoa on hankkimassa kustannussäästöjen toivossa, niin tuolla perävaunujen hintaerolla kärsinee hieman epämukavuutta ja maksanee kaskoa siltä varalta, että vähemmän vakaa ja työntöjarruin varustettu keskiakseliyhdistelmä lähtee lapasesta joku vähemmän kaunis päivä.