Mulla on pitopaikkatunnus lampaille kerrostaloasunnossa. Sinne oli jopa ilmotettuna muutama lammas nelisen vuotta ennen kuin koko virhettä edes huomasin, eli ei ainakaan viranomaisia tunnu häiritsevän kerrostalokasvattelut.
Mä torppaan mieluiten kanit piekkarilla, siinä on äänenvaimennin niin menee sillain sievästi. Baikalilla tulee jauhelihaa. Kaikkimieluiten toki ulkoistan puolisolle noi teurastushommat.
Ihan hyviä taljojakin niistä saa ja kestäneet on käytössä, meijän käyttö nyt on vaan jakkaran päällisinä ja kun oli vielä vauvoja niin vaunuissa lämmikkeinä. Täyspitkään kuninkaan viittaan toki menee sitte pupu poikineen. Ei ole halpaa lystiä lähettää nahkoja parkittavaksi ja niillä on varmasti melko kapoinen ostajakunta jos myydä meinaa, jotain kauluksia ja pipontupsujahan tietty voisi myydä sen minkä kerkeää ennen kuin hipit, eläinaktivistit jne aloittavat somemellakan.
Itse tekemällä hintaa ei niinkään tule, jos ei laske hintaa omalle työlleen. Tollasta pientä jösseäkin nimittäin työstää tovin jos toisenkin, kaikissa työvaiheissa. Mä olen tehnyt pajun kuoresta parkkia ja se on ollut hyvä. Nyt vaan aikaa ei tahdo löytyä noihin puuhiin.
Katso liite: 56477
Tuossa on Pekka, tai siis se mikä Pekasta on jäljellä. Kymmenen vuotta tuo talja on pyörinyt pulkissa, vaunuissa ja millon missäkin, nyt kaivoin sen pyrstöni alta.